Paras softausjuoma

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Paras softaus juoma

ED, Battery, etc. energia juomat
10
12%
Vesi
52
61%
Pepsi
0
Ei ääniä
Coca cola
8
9%
Fanta ja muut jaffat
6
7%
Tuore mehu
8
9%
maito
1
1%

Ääniä yhteensä : 85

ViestiKirjoittaja Lekter » 12 Kesä 2009 18:58

Vesi. Joskus ollut mehuakin, mutta aika laihaa.

Olen välillä katsellut sitä hirveää määrää, mikä joillakin on ruokaa mukana. Minun mielestä se ei ole paras mahdollinen tapa pitää voimia yllä. Ruokailu vie verta pois lihaksista mahaan ja siten nopeuttaa maitohappojen kertymistä.

Aamulla kun syö ison lautaselisen puuroa, niin yleensä jaksaa hyvin koko päivän. Varalle voi ottaa sitten nopeita hiilareita, joista saa lisäspurttia.
Kuumina päivinä, kun hikoilee paljon, on minulla lisäksi ollut mukana mäkin tai hesen suolapusseja. Vedellä huuhtelee sellaisen alas.
Lekter

ViestiKirjoittaja Wade » 12 Kesä 2009 21:37

Vesi tai laiha mehu.
HÖÖHÖÖ
Wade

ViestiKirjoittaja Thoni » 13 Kesä 2009 11:34

Lekter kirjoitti:Vesi. Joskus ollut mehuakin, mutta aika laihaa.

Olen välillä katsellut sitä hirveää määrää, mikä joillakin on ruokaa mukana. Minun mielestä se ei ole paras mahdollinen tapa pitää voimia yllä. Ruokailu vie verta pois lihaksista mahaan ja siten nopeuttaa maitohappojen kertymistä.

Aamulla kun syö ison lautaselisen puuroa, niin yleensä jaksaa hyvin koko päivän. Varalle voi ottaa sitten nopeita hiilareita, joista saa lisäspurttia.
Kuumina päivinä, kun hikoilee paljon, on minulla lisäksi ollut mukana mäkin tai hesen suolapusseja. Vedellä huuhtelee sellaisen alas.

Mutta ei mitä tahansa puuroa, ruispuuro tai neljän viljan puuro on parasta. Kaura- tai vehnäpuurosta ei maha kyllä kauan täytenä pysy, ainakaan minulla.

Jos haluaa mahan pysyvän täynnä pitkään ja sen lisäksi sen tulisi olla ravitsevaa niin proteiinia ja hitaita hiilihydraatteja pitää saada. Hyvä proteiinin lähde on liha, jota sipasee leivän päälle aamulla. Tonnikala on myös aivan ykkösiä, unohtamatta soijarouhetta.

Vaalea leipä, karkit, limonadit, vaalea makaroni yms. sisältävät yleensä nopeita hiilihydraatteja ja ns. tyhjää energiaa.

Tumma makaroni, ruisleipä, liha yms. ovat mainioita vaihtoehtoja. Vegaaneille tietty soijarouhetta.

Toni
Thoni

ViestiKirjoittaja Deagle » 14 Kesä 2009 13:24

Vettä löytyy kenttäpullosta.
Deagle

ViestiKirjoittaja Jonsson » 19 Huhti 2010 16:29

Itseltäni löytyy lähes aina vettä tai jotain tosi laihaa mehua, mutta välillä käteen saattaa osua vaikka ES tai joku lidl limu varsinkin silloin kun kavereilta tehtaalle lähden jolloin aamulla ei oikein pysty tekemään mitään terveellistä kuten mehua tai edes kunnon aamupalaa.
Jonsson

ViestiKirjoittaja issue » 19 Huhti 2010 21:08

tukeva aamiainen (paljon lihaa, puuroa sekä tietty kahvia)

jonka jälkeen juodaan koko pelipäivä vettä, pelipäivän jälkeen maistuu parhaiten Lidlin vissy.

Vesihän ei tietenkään ole mitä tahansa, vaan aitoa issue vodaa.
Issuen valmistama.
issue

ViestiKirjoittaja kollila2 » 04 Touko 2010 13:27

Vesi tai laiha mehu kanssa.... Energia juomaa joskus tullu litkittyä yö peleissä, ei päiväpeleissä.
-kollila2
kollila2

ViestiKirjoittaja Höss » 05 Touko 2010 22:52

Omaa suosikkiani en löytänyt listalta joten no ei voi mitään, tärpätti tai vesi on sellai semi perussetti.
Reippaus, rehtiys, reiluus
Höss

Edellinen

Paluu Muu keskustelu