Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Leiska kirjoitti:Totta toveri. Mää saatan saada tuotuu myös semmossii vanerilevyi mil sais ikkunoita umpeen. Nauloja voin myös tuoda.
Mut hei heebot. Mä voin tuua mustan sprayn jos tehää niitä yksityisalue kylttei? Ideoita?!
Ivan Orav kirjoitti:Älkää käytäkää nauloja suojeiden rakentamiseksi !
Olen riitvästi tehnyt keppejä,tehkää näistä tolpat ja oksat-kepit laitakaa tolpien välin.
Tolpat pysyvät kasassa myös rautalangan varalla.
Nauloilla on samanlainen vaikutus kui jalkaväkimiinoilla,suoja hajoaa,mutta naulat jäävat!

Leiska kirjoitti:Joo, no helpointa se mun mielestä nauloilla olis ja niitä voi sitten tulevaisuudessa talkoissa poistella jos tarvetta tulee. Kyllä muun muassa ikkunoihin vanerit yms. on pakko melkeenpä nauloilla laittaa.
Höss kirjoitti:Hitsin vitsi, itekki oisin tullu tehtaalle hommii mut sattuu nuo työhanskat olemaan hukassa.

Tupe kirjoitti:Varmistetaan vielä että tulossa ollaan. tosin en ehdi ihan klo. 9.00...Varmaan lähempänä kymmentä saapumiseni. Mukana tulee lapio, rautakanki, sorkkarauta ja kottikärryt. Koitan perjantaina saada vietyä vielä muutaman tynnyrin lisää.
-Pasi
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa