Talkoot Virenojan tiilitehtaalla 20.9.

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja Leiska » 15 Syys 2009 08:29

Joo. Tehdään se siis sisäpihan puolelle. :)
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Thoni » 15 Syys 2009 09:26

Hyvä hyvä!

Keskiviikkona ja lauantaina voisi vielä porukkaa muistuttaa, että on talkoot tiedossa, jotta nekin jotka ei lautaa lue osaisivat tulla.

Toni
Thoni

ViestiKirjoittaja Leiska » 15 Syys 2009 15:59

Totta toveri. Mää saatan saada tuotuu myös semmossii vanerilevyi mil sais ikkunoita umpeen. Nauloja voin myös tuoda.

Mut hei heebot. Mä voin tuua mustan sprayn jos tehää niitä yksityisalue kylttei? Ideoita?!
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Stöne » 15 Syys 2009 16:48

Koitan saada iskuporakoneen sekä rälläkän mukaani, myös mahdollisesti pari vanerilevyä voi irrota mukaan.
Stöne

ViestiKirjoittaja Ivan Orav » 15 Syys 2009 18:55

Puita kaatasin 7 kappaletta, molempien laitureiden varten!
Omistaja ilmestyi myös paikalle,onneksi hän muistasi minut lauantaista ja annoi luvan kaata pari vammasta puutta.
Mutta löysin vielä 5 kuivunutta puutta!
Eli 3 pitempia saunan päähän ja 3 lyhyempia sisäpihalle.
Yksi puu tuli minun mielestä liian lyhyt,siksi tein vielä yhden varalle!
Puut ovat koko aluella levällä,toivon, että jos ei käyttä kaikkia puitta, sitten raahatka nämät varjoon !
Hopialue myös puhdistettu !
Ivan Orav

ViestiKirjoittaja Thoni » 15 Syys 2009 19:01

Leiska kirjoitti:Totta toveri. Mää saatan saada tuotuu myös semmossii vanerilevyi mil sais ikkunoita umpeen. Nauloja voin myös tuoda.

Mut hei heebot. Mä voin tuua mustan sprayn jos tehää niitä yksityisalue kylttei? Ideoita?!

"Yksityisalue! Pääsy kielletty!" tai "Yksityisalue! Alueella liikkuminen omalla vastuulla!"

Lisäksi tarviisi kyltin mihin esim. ry:n sposti ja peliajat. Joku havainnollistava kuva suojalaseista ois paikallaan?

Toni
Thoni

ViestiKirjoittaja Ivan Orav » 15 Syys 2009 19:04

Älkää käytäkää nauloja suojeiden rakentamiseksi !
Olen riitvästi tehnyt keppejä,tehkää näistä tolpat ja oksat-kepit laitakaa tolpien välin.
Tolpat pysyvät kasassa myös rautalangan varalla.
Nauloilla on samanlainen vaikutus kui jalkaväkimiinoilla,suoja hajoaa,mutta naulat jäävat!
En ma käsitä,misi pitää ylipäätä rakentaa suojaitaa jonkilaisesta jätteistä,tiilejä on riitävästi !
Viimeksi muokannut Ivan Orav päivämäärä 15 Syys 2009 19:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Ivan Orav

ViestiKirjoittaja Thoni » 15 Syys 2009 19:06

Ivan Orav kirjoitti:Älkää käytäkää nauloja suojeiden rakentamiseksi !
Olen riitvästi tehnyt keppejä,tehkää näistä tolpat ja oksat-kepit laitakaa tolpien välin.
Tolpat pysyvät kasassa myös rautalangan varalla.
Nauloilla on samanlainen vaikutus kui jalkaväkimiinoilla,suoja hajoaa,mutta naulat jäävat!

Olen samaa mieltä. suojien rakentamisessa tulisi miettiä mikä on fiksuinta. Naulat jää helposti sinne mettään mikäli suoja rikotaan / rikkoutuu.

Tosin naulat taitaa olla kustannus-taloudellisesti tehokkain.

ikkunat voi peittää propuilla ja puolteilla kiinnitetyillä vanerilevyillä.

Toni
Thoni

ViestiKirjoittaja Leiska » 15 Syys 2009 19:07

Joo, no helpointa se mun mielestä nauloilla olis ja niitä voi sitten tulevaisuudessa talkoissa poistella jos tarvetta tulee. Kyllä muun muassa ikkunoihin vanerit yms. on pakko melkeenpä nauloilla laittaa.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Ivan Orav » 15 Syys 2009 19:15

Leiska kirjoitti:Joo, no helpointa se mun mielestä nauloilla olis ja niitä voi sitten tulevaisuudessa talkoissa poistella jos tarvetta tulee. Kyllä muun muassa ikkunoihin vanerit yms. on pakko melkeenpä nauloilla laittaa.

Tarkoitin tehtaan ulkopuolta,juuri sisäpihaa,missä naulat kasvavat puuhun(elävää puu kasvaa eteenpäin), tai puu kuolee ja naulat tipuvat itse keppien kanssa puusta pois.
Ivan leikkasi tänään sahalla kerran naulaan. :twisted:
Ivan Orav

ViestiKirjoittaja Höss » 15 Syys 2009 21:51

Hitsin vitsi, itekki oisin tullu tehtaalle hommii mut sattuu nuo työhanskat olemaan hukassa.
Reippaus, rehtiys, reiluus
Höss

ViestiKirjoittaja Thoni » 15 Syys 2009 21:55

Höss kirjoitti:Hitsin vitsi, itekki oisin tullu tehtaalle hommii mut sattuu nuo työhanskat olemaan hukassa.

Tää on huonoa huumoria? Sano, että tää on vitsi.

Toni
Thoni

ViestiKirjoittaja LAMPPU » 15 Syys 2009 22:07

Höss kirjoitti:Hitsin vitsi, itekki oisin tullu tehtaalle hommii mut sattuu nuo työhanskat olemaan hukassa.

Tollaset ns. "työntekijät voi mun mielestä jäädä kotii raapimaan pallejaan, jos sellaisia mistään löytyy FU.. tiedät kyllä kelle tuo tarkeitetaan..
"MESS WITH THE BEST- DIE LIKE THE REST"
LAMPPU

ViestiKirjoittaja Tupe » 17 Syys 2009 07:37

Varmistetaan vielä että tulossa ollaan. tosin en ehdi ihan klo. 9.00...Varmaan lähempänä kymmentä saapumiseni. Mukana tulee lapio, rautakanki, sorkkarauta ja kottikärryt. Koitan perjantaina saada vietyä vielä muutaman tynnyrin lisää.

-Pasi
Tupe

ViestiKirjoittaja Thoni » 17 Syys 2009 10:27

Tupe kirjoitti:Varmistetaan vielä että tulossa ollaan. tosin en ehdi ihan klo. 9.00...Varmaan lähempänä kymmentä saapumiseni. Mukana tulee lapio, rautakanki, sorkkarauta ja kottikärryt. Koitan perjantaina saada vietyä vielä muutaman tynnyrin lisää.

-Pasi

Hienoa, nappaan tosta jotain pultteja ja muttereita meesiin ni saadaan kätevästi yhdisteltyä tarvittaessa niitä tynnyreitä!

Toni
Thoni

EdellinenSeuraava

Paluu Peli-ilmoitukset