Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon
Ozzim kirjoitti:Kun taas kolmas kerros ei taida olla käytössä sortumavaaran takia.

Jos pääset yhdistä kierre portaista ylös .Mikä on ainoa keino päästä ylös.Ja jota voi yläkerran viholliset monesta suunnasta pitämään tajoan sinulle Phulla kahvit!.Ozzim kirjoitti:Ei pysty hyökkäämään mitenkään? No joo, iha sama minulle mutta kiitos vastauksista. Ja aikamoista huhua olen kai kuullut.

Leiska kirjoitti:Ennen offari oli siinä autojen vieressä aukiolla ja joskus sitä ennen se oli kolmosessa. Mä en ainakaa oo kuullu et kolmosessa muka ois joku sortumavaara sen enempää kuin muuallakaan tiilitehtaallaSe nyt ei vaan ole pelissä käytössä sen takia ettei sinne pysty hyökkäämään mitenkään.
Salmari kirjoitti:Sanottakoon, että itsehän olen!
No ei, mutta tuohan voisi toimia parkkipaikkana ehkä. Ongelmaksi muodostuu imo vain sellainen, että se ei enää liene Mäkelän aluetta. Joten en oikein tiedä, kuinka hyvin siihen voi jättää joskus toistakymmentäkin autoa. Myös ohikulkevat ovat pieni ongelma, kun aseita viuhuu ihan tien vieressä. Eikä siinä myöskään riitä tila juuri yli 10 autolle, mitä nyt itse muistelen.
+ En nyt ihan muista kuinka lähellä hopin säätöalue on, mutta loistavalla tuurillahan siinä kimpoaa autoihnkin kuulia kun tehokkaammalla pyssyllä metsään päräyttelee. Tosin kun käy miettimään, on se ehkä parempi kun siinä peli-alueen tuntumassa. Tien varsikaan ei oikein siinä mielessä toimi, koska se saattaa haittaa joitakin tien varressa asuvia. Vaikka autolla hyvin mahtuisikin, niin silti he eivät välttis tykkää. Tai vähän tällaista puhetta kuullut.
En sitten tiedä, pitäisi ehkä mennä vielä tuo alue tarkastamaan / vähän kysellä, että kelle tuo alue varsinaisesti kuuluu.
Miksköhän niitäkään ei ole keksitty vielä softaukseen?Leiska kirjoitti:Heitetään samantein yks parinsadan kilon lentopommi
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa