Palautetta peleistä

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja Ozzim » 18 Heinä 2009 19:12

Missä tuo vanha offari sijaitsi? En ole sattunut kuulemaan että missä entinen offari sijaitsee.
Ozzim

ViestiKirjoittaja Mäkki » 18 Heinä 2009 19:28

Tehtaan kolmosessa? Vaiko siinä missä autot on? Luulen että autojen luona kuitenkin poissa tieltä
Mäkki

ViestiKirjoittaja Ozzim » 18 Heinä 2009 20:27

Kun taas kolmas kerros ei taida olla käytössä sortumavaaran takia.

Edit: Eli nykyään ei ole käytössä, ennen oli.
Viimeksi muokannut Ozzim päivämäärä 18 Heinä 2009 22:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Ozzim

ViestiKirjoittaja Rane » 18 Heinä 2009 22:04

Ozzim kirjoitti:Kun taas kolmas kerros ei taida olla käytössä sortumavaaran takia.

Ennenhän se kuulemani mukaan oli kolmosessa? :O

Nyt tosiaan sortumisvaaran takia pois käytöstä. Kuka näin on tulkinnut?
-Softaajat eivät pelkää pimeää, pimeä pelkää heitä.
-Softaajat voivat tappaa kaksi iskua yhdellä kärpäsellä.
-Jumalan sanoessa "tulkoon valo", Rane vastasi: "Pyydä kauniisti".
Rane

ViestiKirjoittaja Leiska » 19 Heinä 2009 11:27

Ennen offari oli siinä autojen vieressä aukiolla ja joskus sitä ennen se oli kolmosessa. Mä en ainakaa oo kuullu et kolmosessa muka ois joku sortumavaara sen enempää kuin muuallakaan tiilitehtaalla :D Se nyt ei vaan ole pelissä käytössä sen takia ettei sinne pysty hyökkäämään mitenkään.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Ozzim » 19 Heinä 2009 12:25

Ei pysty hyökkäämään mitenkään? No joo, iha sama minulle mutta kiitos vastauksista. Ja aikamoista huhua olen kai kuullut. :D
Ozzim

ViestiKirjoittaja wonka » 19 Heinä 2009 13:36

Ozzim kirjoitti:Ei pysty hyökkäämään mitenkään? No joo, iha sama minulle mutta kiitos vastauksista. Ja aikamoista huhua olen kai kuullut. :D
Jos pääset yhdistä kierre portaista ylös .Mikä on ainoa keino päästä ylös.Ja jota voi yläkerran viholliset monesta suunnasta pitämään tajoan sinulle Phulla kahvit!.
High speed , Low drag...
wonka

ViestiKirjoittaja Ivan Orav » 19 Heinä 2009 21:26

Leiska kirjoitti:Ennen offari oli siinä autojen vieressä aukiolla ja joskus sitä ennen se oli kolmosessa. Mä en ainakaa oo kuullu et kolmosessa muka ois joku sortumavaara sen enempää kuin muuallakaan tiilitehtaalla :D Se nyt ei vaan ole pelissä käytössä sen takia ettei sinne pysty hyökkäämään mitenkään.

Granaateilla-granaateilla! :lol:
Ivan Orav

ViestiKirjoittaja Leiska » 20 Heinä 2009 10:10

Heitetään samantein yks parinsadan kilon lentopommi :wink:
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 03 Elo 2009 03:27

Siinä radan vieressähän on hyvä parkkipaikka sinne vaan autot niin ei siitäkään tarvii itkeä. Tunttuu että joka asia on jollekin ongelma. tätäkin threadia lukiessa kylla pääsi nauru parikertaa ilmoille... Oikeesti tää on ihan tutin hajottavaa luettavaa.. Kukaan meistä ei ole täydellinen, en edes minä (valitettavasti :(( )
*Laita tähän englanninkielinen lainaus*
Top_Dogg

ViestiKirjoittaja Salmari » 03 Elo 2009 12:44

Sanottakoon, että itsehän olen!

No ei, mutta tuohan voisi toimia parkkipaikkana ehkä. Ongelmaksi muodostuu imo vain sellainen, että se ei enää liene Mäkelän aluetta. Joten en oikein tiedä, kuinka hyvin siihen voi jättää joskus toistakymmentäkin autoa. Myös ohikulkevat ovat pieni ongelma, kun aseita viuhuu ihan tien vieressä. Eikä siinä myöskään riitä tila juuri yli 10 autolle, mitä nyt itse muistelen.

+ En nyt ihan muista kuinka lähellä hopin säätöalue on, mutta loistavalla tuurillahan siinä kimpoaa autoihnkin kuulia kun tehokkaammalla pyssyllä metsään päräyttelee. Tosin kun käy miettimään, on se ehkä parempi kun siinä peli-alueen tuntumassa. Tien varsikaan ei oikein siinä mielessä toimi, koska se saattaa haittaa joitakin tien varressa asuvia. Vaikka autolla hyvin mahtuisikin, niin silti he eivät välttis tykkää. Tai vähän tällaista puhetta kuullut.

En sitten tiedä, pitäisi ehkä mennä vielä tuo alue tarkastamaan / vähän kysellä, että kelle tuo alue varsinaisesti kuuluu.
Salmari

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 03 Elo 2009 20:32

Salmari kirjoitti:Sanottakoon, että itsehän olen!

No ei, mutta tuohan voisi toimia parkkipaikkana ehkä. Ongelmaksi muodostuu imo vain sellainen, että se ei enää liene Mäkelän aluetta. Joten en oikein tiedä, kuinka hyvin siihen voi jättää joskus toistakymmentäkin autoa. Myös ohikulkevat ovat pieni ongelma, kun aseita viuhuu ihan tien vieressä. Eikä siinä myöskään riitä tila juuri yli 10 autolle, mitä nyt itse muistelen.

+ En nyt ihan muista kuinka lähellä hopin säätöalue on, mutta loistavalla tuurillahan siinä kimpoaa autoihnkin kuulia kun tehokkaammalla pyssyllä metsään päräyttelee. Tosin kun käy miettimään, on se ehkä parempi kun siinä peli-alueen tuntumassa. Tien varsikaan ei oikein siinä mielessä toimi, koska se saattaa haittaa joitakin tien varressa asuvia. Vaikka autolla hyvin mahtuisikin, niin silti he eivät välttis tykkää. Tai vähän tällaista puhetta kuullut.

En sitten tiedä, pitäisi ehkä mennä vielä tuo alue tarkastamaan / vähän kysellä, että kelle tuo alue varsinaisesti kuuluu.

Siis se on mäkelän aluetta. hopinsäätö paikan voi aina vaihtaa (Daa) ja eikä sinne yleensä 20 autoa jää parkkiin :p
*Laita tähän englanninkielinen lainaus*
Top_Dogg

ViestiKirjoittaja softotto » 25 Huhti 2011 06:40

Leiska kirjoitti:Heitetään samantein yks parinsadan kilon lentopommi :wink:
Miksköhän niitäkään ei ole keksitty vielä softaukseen?

Asiaan! Itseäni ei haittaa, vaikka autoilla norkoillaan, kunhan siitä ei koidu mitään haittaa. Stönen ym. Hallitusten jäsenten on helpompi myydä sieltä autosta niitä hihanauhoja ja raatoliinoja.
softotto

ViestiKirjoittaja Ganelon » 25 Huhti 2011 11:32

Viestiketju oli pari vuotta vanha, huomasitko? Olkoon menneksi, kun pointti oli kuitenkin oikeanlainen.
Ganelon
Moderaattori

ViestiKirjoittaja kari_grandi » 08 Touko 2011 19:46

No jos vanha ketju on avattu uudestaan niin kyselen sitten täällä. Onkohan tänä vuonna tulossa minkään laisia talkoita tehtaalle? Mielestäni olisi aika helmeä jos joku kysäisisi maan omistajalta luvan että saako sielä vähän harventaa niitä risukoista kun se pelaaminen sielä pusikossa on aina ihan helvetillistä kairaamista. Itse jotain kun metsän hoidosta tiedän niin ei siitä ainakaan haittaa olisi metsän kannalta koska pusikko on paikoin niin tiheää että tukki puita on ainakin turha odottaa:D Ja tuo "sniputtaminen" olisi varmasti paljon helpompaa kun kohta on lehti puussa ja se onkin sitten ihan turha edes yrittää moista jos pusikot on tämänhetkisessä kuosissa. 8)
-40 luvulla kaikki oli paremmin...
kari_grandi

EdellinenSeuraava

Paluu Palaute