Veikkaan että puhut kuitenkin Yhdysvaltojen Merijalkaväestä, etkä merivoimista. Nojoo, USMC on merivoimien yksi haara, muttei mennä siihen.
Marraskuu 2012 - nykyhetki:
IMTV, LWH/ACH /w NVG mount + Rhino, Molemmat FROG puvut, RAT Bootsit, särmäreitä, Aites IFAK. Aloita vaikka noista.
Mitään näistä et saa suomesta, paitti LWH/ACH pottia joskus joku myy yksityisenä. Veikkaan että nykyhetken Marinointi impressio kaatuu suurella osalla osaamattomuuteen alkaa tilailemaan jenkeistä. eBaysta saa kaikkee mitä tarvii. Linkkiä et sinne saa, koska Google. Kopiokamppeen ostamisessa en halua neuvoa, kun sillon se mikään impressio ole.
Oon joskus kirjottanu varsin kattavan listan vuosien 07-11 USMC nurmiporan kamppeista (netti kaatu joskus), mutta mun pitäis upata se vielä johonkin. Katsotaan josko saisin aikaiseksi.
Suosittelisin kuitenkin seuraamaan aktiivisesti
Militaryphotosin USMC lankaa, josta kuvia kattelemalla olen 99% kaikesta tiedostani saanu. Mutta koska satun tietämään jutun jos toisenkin marinoinnista, niin kysele ihmeessä jos joku jää askarruttamaan. Joka ikiseen yksityiskohtaan en vastaa.
Päätä vielä se ajankohta TARKKAAN jolle haluat settis sijoittuvan. Nykyaika on vattumainen kun jotkut jutut vaihtuu kuukaudessa. Kuten PMagi kielto astui voimaan hiljattain.. Sanoisin että -09 on helppo. Rahaa se kans imee enemmän ja vielä enemmän.
PS. Thx Leiska <3