Kirjoittaja Stöne » 27 Helmi 2011 21:59
Itse olin se joka huusi offarilla ammuskelusta. En luonnollisesti nähnyt parkkipaikalta ketkä offarilla perseili, joten en asiaan sen enempää voinut puuttua. Kukaan ei myöskään tullut asiasta minulle enempää kertomaan, saati kyselemään puuhamiesten perään.
Puuhamiehet, itseni mukaanlukien, ovat tunnetusti laiskoja eivätkä jaksa aina raahautua offarille porukkaa VALVOMAAN. En tiedä johtuuko tästä "laiskuudesta", vai luottamuksesta porukan kykyyn valvoa omia tekemisiään ilman niskaan hengittämistä, että säännöt ovat ko. apinoilta päässeet unohtumaan.
En haluaisi lähteä leikkimään Poliisia myös offarilla, tai vaatia kaikkia siirtymään offarin suojiin varusteita säätämään, jotta kukaan ei pääsisi tekemään väärin. Pitäisi lähteä jokaisesta itsestään ymmärrys noudattaa sääntöjä, jotka kaikki ovat varmasti ainakin pariin kertaan lukeneet sinä aikana kun ovat lajia harrastaneet.
Muistuttaisin myös että jokaisella pelaajalla on oikeus puuttua toisen pelaajan tekemiin virheisiin. Ei tarvitse olla puuhamies, pelinjärjestäjä, tai edes puheenjohtaja, jotta saa avata ääntään idiootille joka selkeästi tekee terveen järjen ja sääntöjen vastaisesti. Kanssapelaajista saa myös kannella kenelle tahansa vanhemmista pelaajista (jotka yleensä löytää läheltä rakkaita autojaan), jotka toivottavasti statuksesta huolimatta osaavat ottaa sääntörikkojat puhutteluun.
Mikäli kyseinen Apina löytää itsensä muiden viestien palautteesta: Suosittelen ettet saavu pelipaikalle vastaavalla asenteella, ja mieluiten säännöt pariin kertaan kerraneena.