Ensimmäinen ase

Asekeskustelut hoidetaan täällä

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Ensimmäinen ase

ViestiKirjoittaja aXuzz » 14 Tammi 2011 17:45

Olen siis ostamassa ensimmäistä asettani. Suunnitelmissa ostaa kaverilta kaksi asetta. Jousikäyttöinen mp5 sd3, sekä sähkötoiminen G36C. Jälkimmäinen kun ei ole kaverillani järin tehokas ajattelin modata sen kiskot mp5:een jotta saisin siihen kiinni kaiken näköistä härpäkettä(valo, tähtäin...).
Kysyn siis teiltä onko näin mahdollista tehdä, ja onko niin järkeä tehdä?

Saan aseet n. 70 hintaan(maski mukaan). mp5 sd3:n lähtönopeus 90 m/s, ja toisen aseen lähtönopeus on heikko, tarkkaa lukeemaa en tiedä.
Joten onko aseita edes järkeä ostaa) Uutta asetta en haluaisi ostaa koska budjettini on tiukka (mikä 13v. nyt yleensä on? vähän)

-Kiitos
Minua ei saa herättää kun nukun, minut saa nukuttaa kun herään
...
aXuzz

Re: Ensimmäinen ase

ViestiKirjoittaja Osku » 14 Tammi 2011 18:10

aXuzz kirjoitti:Olen siis ostamassa ensimmäistä asettani. Suunnitelmissa ostaa kaverilta kaksi asetta. Jousikäyttöinen mp5 sd3, sekä sähkötoiminen G36C. Jälkimmäinen kun ei ole kaverillani järin tehokas ajattelin modata sen kiskot mp5:een jotta saisin siihen kiinni kaiken näköistä härpäkettä(valo, tähtäin...).
Kysyn siis teiltä onko näin mahdollista tehdä, ja onko niin järkeä tehdä?

Saan aseet n. 70 hintaan(maski mukaan). mp5 sd3:n lähtönopeus 90 m/s, ja toisen aseen lähtönopeus on heikko, tarkkaa lukeemaa en tiedä.
Joten onko aseita edes järkeä ostaa) Uutta asetta en haluaisi ostaa koska budjettini on tiukka (mikä 13v. nyt yleensä on? vähän)

-Kiitos

Osta pois vain tuo gekko ja osta siihen m80-m100 tasoinen jousi jos siltä tuntuu. Vemppu-aseet voi suoraan heittää roskiin ellei puhuta hyvästä tarkkuus-kivääristä.
Scream, Aim, Fire!
Osku

ViestiKirjoittaja Leiska » 14 Tammi 2011 18:33

G36c on ilmeisesti jonkin halpa ja lussu kiinahalpis? Jos homma on näin en suosittele ostamaan mitään jousitoimista, koska jo vain 30 enemmän sijoittamalla saisit kunnollisen kiinavalmisteisen aseen käytettynä.
Leiska
Moderaattori

uutta tietoa

ViestiKirjoittaja aXuzz » 14 Tammi 2011 19:21

No mä taidan sitte harkita ton gekon ostoo. Mut kertokaapa nyt sitte mielipiteet näistä:
-Ase on double eagle
-hinta kaverilta 35e (käytetty)
-virittämiseen varaan n.30e, mitä sillä saa. saako edes jousta
-jos varat riittää mitä muuta täytyy vaihtaa jousen lisäksi.
:?:

-Kiitos (taas)

edit: Tai jos tossa ei sitte oo mitään järkee ni kertokaapas mistä ostan ja minkä. Eli siis: Budjetti vajaa 100, ei pistoolia, sähkö jos mahdollista, hyvät lähdöt (satasen luokkaa). Ja oma pituus reilu 145cm joten ei mitään pitkää.
...
aXuzz

ViestiKirjoittaja Migguli » 14 Tammi 2011 21:13

Ittellä ollut Double Eagle g36c. Ase on lelu!!!

Sen todistan sillä muovi aseen sisältä löytyy mouvinen mecha. Siinä on kivat muoviset kuoret, rattaat. Moottori ja jousi ovat metallia sentää, vaikka jousi onkin samaa kokoa kuin vemppupistooleissa.

Eli sitä EI VOI VIRITTÄÄ! Olen sen itse todennut.

Osta jos saat 10 e, ja kätä kivana koristeena.
-Mara-
Migguli

Mikä sitten

ViestiKirjoittaja aXuzz » 15 Tammi 2011 11:19

Mietin nyt sitten että mikä kannattaisi ostaa. Rahaa voin kuluttaa n.100(ase + kaikki muu). Enempää ei yksinkertaisesti ole. Haluaisin sähkökäyttöisen rynnäkköaseen. Lisäksi tarviteen maskin ja laturin ja akun. Pistäkäää linkkiä jos löydätte sopivan esim. aloituspaketin.
...
aXuzz

Re: Mikä sitten

ViestiKirjoittaja Osku » 15 Tammi 2011 16:39

aXuzz kirjoitti:Mietin nyt sitten että mikä kannattaisi ostaa. Rahaa voin kuluttaa n.100(ase + kaikki muu). Enempää ei yksinkertaisesti ole. Haluaisin sähkökäyttöisen rynnäkköaseen. Lisäksi tarviteen maskin ja laturin ja akun. Pistäkäää linkkiä jos löydätte sopivan esim. aloituspaketin.

Kimppatilauksilla saa todella halvalla esim. new.rsov.com:ista sähkökäyttöisiä vaikka dboys M4- sarjalaisia. Alle satasella. Linkki: http://new.rsov.com/manufacturer.php?ma ... tOrder=ASC
Scream, Aim, Fire!
Osku

ViestiKirjoittaja aXuzz » 15 Tammi 2011 17:43

-Kiitos.

cyman ak47 beta tähtäimeen, onko arvioita

Mutta asiaan. Tuoltahan näkyi olevan kalliit postit kun yksin tilaa(mikäli oikein katsoin). Eli pystyisikö tuone järkkäämään kimppatilausta. Ei nyt varmasti mutta katsotaan.

siis tämän: http://new.rsov.com/product.php?langId= ... 5&cateId=0
Kertokaapa nyt sitten olisiko tuo hyvä. Tarviiko ko aseeseen hommata uutta laturia ja akkua. Eli onko mukana tulevat kyllin hyvät?

Linkki korjattu toimivaksi
K^O^P

edit: Linkki on muuttunut. Modet korjatkaa jos ei toimi.
...
aXuzz

ViestiKirjoittaja Osku » 15 Tammi 2011 22:34

Juu Cyman Beta on ihan hyvä, ja nuo kelpaa kyllä käyttöön (akut ja laturit) mutta suosittelen ostamaan kuitenkin ihan uudet, syistä ja toisista. Ja Ei kannata yksin missään nimessä lähteä tilaamaan tuolta. Milgear ja AirsoftNurkka, tekevät ainakin kimppatilauksia RSOV:hen. Tässä linkki milgearin kimppatilauksiin: http://www.milgear.fi/kauppa/ryhmatilaus.php
EDIT: Eli siis laitat niille sähköpostia tosta että meinaat tilata sen aseen ja ne lähettää sulle takas viestiä että paljonko tulee loppu hinnaksi, eli jos sun ase maksaa RSOV:essa ~50e, on sen hinta sun postissas ~60-70e.
Scream, Aim, Fire!
Osku

ViestiKirjoittaja aXuzz » 16 Tammi 2011 11:28

Mutta noi rsov kimppatilauksethan menee vanhaan rsoviin (pelkkä rsov).
Ja sieltä lähes kaikki loppu. :? Vai meneeks ne sinne uuteen :?:
Sieltä ku ton aseen haluisin. Onhan siel vanhassa rsovissaki hyviä mutta ku ne on kaikki loppu, tai sitte niitä mitä mä en haluu (liian kalliita).
...
aXuzz

ViestiKirjoittaja Osku » 16 Tammi 2011 19:50

aXuzz kirjoitti:Mutta noi rsov kimppatilauksethan menee vanhaan rsoviin (pelkkä rsov).
Ja sieltä lähes kaikki loppu. :? Vai meneeks ne sinne uuteen :?:
Sieltä ku ton aseen haluisin. Onhan siel vanhassa rsovissaki hyviä mutta ku ne on kaikki loppu, tai sitte niitä mitä mä en haluu (liian kalliita).

Ofc ne menee uuteen rsoviin... Vanhasta ei tietääkseni voi enää edes tilata pyssyjä/sivua ei ainakaan päivitetä enää. Ja siellä on etusivulla suuri boxi jossa on linkki new.rsov.comiin.
Scream, Aim, Fire!
Osku

ViestiKirjoittaja aXuzz » 17 Tammi 2011 13:58

No katellaa jos tuolta milgearista sitte pistäis ton AK47 Betan sitte tulemaa. Kohtahan (27.1) lähtee tilaus, eli juuri sopivasti. On vielä vähän aikaa pohtia.
...
aXuzz

ViestiKirjoittaja Hyypiö » 19 Tammi 2011 19:58

Nyt kyselen kaverin puolesta vähän tietoa; elikkä kannattaako tällainen ostaa ensimmäiseksi aseeksi : http://www.proairsoft.com/acatalog/info_430902.html

jos ei niin miksi ja mikä muu kannattaisi?
Shit happens, especially to me!
Hyypiö

ViestiKirjoittaja Osku » 19 Tammi 2011 20:03

Hyypiö kirjoitti:Nyt kyselen kaverin puolesta vähän tietoa; elikkä kannattaako tällainen ostaa ensimmäiseksi aseeksi : http://www.proairsoft.com/acatalog/info_430902.html

jos ei niin miksi ja mikä muu kannattaisi?

Ei. Osta joko Cyma tai Jing Gong:in AK/m4 sarjalainen. Sillä pärjää jo pitkälle. Ensin ostetaan ne hyvät suojalasit. (Bollet/ESS:ät on todella laadukkaita. Hintakin on sen mukainen, mutta käyttö-ikä voi nousta yli 10 vuoteen!)
Scream, Aim, Fire!
Osku

ViestiKirjoittaja Hyypiö » 19 Tammi 2011 20:05

ongelma on vain se että kaverini etsii siinä 100e paikkeilla olevaa asetta joten nuo JG ja CYMA ovat jo vähän liian kalliita...
Shit happens, especially to me!
Hyypiö

Seuraava

Paluu Aseet