Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Eli toisinsanottuna käytät valtaasi sillä että kuulut niihin jotka ovat kauiten pelanneet pelialueella? Miten pelikokemus vaikuttaa siihen, että saako esimerkiksi virirajoja muunnella? Ja eikö säännöt ole tehty kaikille eikä poikkeuksia oteta? Säännöissähän mainitaan että alkoholia ei napsita, perusteletko tätä nyt sillä että jokamiehen oikeuksiin kuuluu alkoholin napsiminen ja maistelu vaikka se säännöissä kielletäänkin? Tästä saa kuvn että käytät omaa valtaasi kohottaaksesi itsesi muiden yläpuolelle ja että sinulla olisi esierkiksi juurikin tuo oikeus maistella lonkeroita.Top_Dogg kirjoitti:vaikka olisin juonut. HUOM: en kuulut yhdistykseen enkä ole puuhamies vaan se joka on pelejä alun perin järjestänyt vienojalla se joka sai peli paikan yleiseen käyttöön. en edes vetänyt pelejä tänään ja jokamiehen oikeudella saa kyllä maistella.
Hän jolta ase meni rikki, vastasi "En tule!" eikä "Ei kiinnosta". Kyseisellä henkilölä oli haluja pelata mutta eihän se onnistu jos oma ase on rikki, vai? Sen sijaan että sun piti mennä saarnaamaan viestissäsi sanomasta "asenteesta ja peli-ilosta" olisit voinut vain todeta että "Ok, selvä, ookhei, miten vaan, höhöö" tai jotain muuta yhtä järkevää.Top_Dogg kirjoitti:Se että kysytään tullaako pelaamaaan voi vastata että ase on rikki, Eikä asenteella "ei kiinosta" Jos olen menossa keskustelemaan kaverin kanssa asiasta niin siihen ei tarvita muita väli puhujia tarkoitan sinua ketä osotin kädellä.
Sehän on selvää että olen itse ollut virirajojen kannalla. Mitä sellainenkin saisi aikaan jonka pyssyssä on yliviritetty Systeman loota ja tulee sarja päällä sisätiloihin? Ei hyvää vamraankaan. Suosittelen sulle Viron pelejä, siellä saa ampua millä pyssyllä vaan ja vaikka nurkan taakke sokkona jos huvittaa. Pelipaikkakin on issue vanha CCCP sotilastukikohta. Mene Viron peleihin jos kantti kestää, siellä saat vapaasti käyttää viriaseitasi.Top_Dogg kirjoitti:Sehän on selvää että olen virirajoja ollut aina vastaan.
Kuten jo mainitsin, selitätkö oman valtasi sääntöjen muunteluun ja epäasiallisen käytöksen sillä että olet pelannut pisimpään ja hankkinut oikeudet pelialueelle? Olisiko sinulla valta heivata muut pois ja omata alue itsellesi kun siltä vaikutat? Kyllä, olen kiitollinen siitä että olet hankkinut tämän pelialueen käyttöön mutta se ei siltikään oikeuta sinua lisäämään egoasi ja valtaasi muiden yläpuolelle vai mitä mieltä olet?Top_Dogg kirjoitti:pitää muistaa että olen teistä pisimpään pelannut virenojalla. Helppohan se on mustamaalaa. Mutta jospa jokainen katsoisi ensiksi peiliin.
Jos tämän oli tarkoitus olla vitsi tai vastaava, se oli todella huono. Itse en tiedä miten porttikielto systeemi menee, annetaanko tästä erilline viesti jotenkin vai sanotaanko päin naamaa, tuosta sinun "vitsistäsi" ei voi olla ollenkaa varma kun sinunlaisesi niitä on "jakelemassa".Top_Dogg kirjoitti:Edelleenkin niin annoinko jollekin todelliset porttarit?![]()
Tämä lienee ennen Lahti Airsoft RYn tuelmista kuvioihin mukaan vai miten on? En tiedä entisistä pelimeiningistäsi mutta luulin että nuo viralliset kirjoitetut säännöt ovat ne joita käytetään eikä sinun vanhojen muistojen uudelleen herättämisen hengessä muunnellut säännöt? Mikset hommaa paljon siistimpää pelipaikkaa tai pelaa salaa tiilitehtaalla VIP pelejä vanhojen meininkien tovereidesi kanssa? Sitten voit käyttää vaikka tulenohjauspanoksia jos siltä tuntuu, ampua oman järkesi mukaan viripyssyillä "omalla vastuulla" ja vetää inttimeiningillä.Olisihan minun pitänyt ymmärttää että te kaikki olette niin uusia sielä että, ette tiedä vanhoista meiningeistä mitään.
Jep, tällä kertaa et saanut omaa isoa osaasi jonka yritit haalia kasaan vallan värinkäyttämisellä.Nalle karkit ei mee aina tasan
Wolfie kirjoitti:Itse en tiedä miten porttikielto systeemi menee, annetaanko tästä erilline viesti jotenkin vai sanotaanko päin naamaa.

Wolfie kirjoitti:Jos olet kerta ollut virossa niin kerroppa millaista siellä on verrattuna Tiilitehtaan peleihin? So been there, Done that. Miten saan tuon kliseisen lausahduksen sopimaan myös Tiilitehtaan peleihin? Tarkoitatko nyt että olet ollut Virossa järjestettävissä peleissä mutta koska ei enää innosta, haluat tuoda kovemman virittömän pelityylin myös Virenojalle?

Leiska kirjoitti:Sopii myös muistaa että meidän virirajat on vielä huomattavasti hövelimmät kun monissa muissa Suomen pelipaikoissa. Liki missään muissa Suomalaisten yhdistysten järjestämissä peleissä et saa yli M100 tasoisella aseella sisällä ampua. Meillä saa, vaikkakin pelkällä semillä. Meillä ei myöskään ole mitään tiukkoja etäisyysrajoja mistä saa ampua ja mistä ei, eikä muitakaan muualla jo käytössä olevia sääntöjä, kuten pakkokronotuksia tai muuta vastaavaa. Aika paljolti me ollaan koitettu painottaa sitä maalaisjärjen käyttöä noitten virirajojen ja viripyssyjen kanssa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa