Peliä Tehtaalla La 11.12. klo 1100>>

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Peliä Tehtaalla La 11.12. klo 1100>>

ViestiKirjoittaja Pate » 10 Joulu 2010 19:20

Viinanen (viinu) tulossa puuhamieheksi. Minä vain teen ilmoituksen, koska hän ei koneella ole!

Pelipäivä: Lauantai 11.12.2010.
Kellonaika: Kello 11.00 >>

MUISTAKAA KOLME TÄRKEINTÄ SEIKKAA KUN TULETTE PELAAMAAN: SUOJALASIT, OIKEA REILU ASENNE JA SÄÄNTÖJEN KERTAUS!

ROSKAUS ON RANGAISTAVAA

Saapukaa ajoissa paikalle niin saadaan pelitkin sujuvasti alkuun. Muistakaa varustautua sään mukaan, eikä evästys/juominen ole todellakaan pahitteeksi.

>> Säännöt: http://p1.foorumi.info/lahtisoftry/viewtopic.php?t=2 <<

Turvallisuus ja omavastuu: http://p1.foorumi.info/lahtisoftry/viewtopic.php?t=744

Säätä katsellessa:
http://www.foreca.com/fin/saa/
http://elisa.net/saa/ < Kirjoita Orimattila ja ihmettele.

Muistakaa että talvisää ainoastaan pukeutumiskysymys!
Kuva
Pate

ViestiKirjoittaja Bzzz » 10 Joulu 2010 20:54

Tulossa pitkästä aikaa! Voisitteko tuoda niitä yhdistyksen kuulia joita on myynnissä?
"Secrets have a cost, secrets aren't free, not now, not ever"
Bzzz

ViestiKirjoittaja issue » 10 Joulu 2010 21:58

Mestoilla pitkästä aikaa, varauksella että saan Ganen revittyä sängystä ajoissa. Pelkäänpä vaan miniakkujen talvenkestävyyden puolesta..
trolololo..
Issuen valmistama.
issue

ViestiKirjoittaja Höss » 10 Joulu 2010 23:54

Jag med två kompisar kommer också, Heil Katainen!
Reippaus, rehtiys, reiluus
Höss

ViestiKirjoittaja issue » 11 Joulu 2010 07:49

issue kirjoitti:Mestoilla pitkästä aikaa, varauksella että saan Ganen revittyä sängystä ajoissa. Pelkäänpä vaan miniakkujen talvenkestävyyden puolesta..
trolololo..

Akku porsi. Jääpä väliin
Issuen valmistama.
issue

Nillitystä ja hampaiden kiristelyä

ViestiKirjoittaja Wolfie » 11 Joulu 2010 18:23

Haluaisin kertoa eräästä vakavasta ongelmasta joka kohdattiin tänään käydyssä pelissä. Käyttäjä nimeltä Top Dog on tänään käydyssä pelissä käyttäytynyt epäasiallisesti ja törkeästi kanssapelaajia kohtaan.
Kuva

Todisteet tälläisen syytökseen näette tästä:

1.
Alkoholin ja muiden huumaavien aineiden käyttö/hallussapito pelialueella ja offgamella on kielletty.

Käyttäjä Top Dogin on nähty juovan pelialueella alkubriiffin aikana
lonkeroa. Ainakin muutama henkilö näki tämän seikan.

2.
Lähietäisyyksillä vältettävä pitkiä sarjoja.

Viritetyllä aseella pelaavan pelaajan on tunnettava vastuunsa ja suojarajat.

VIRITYSRAJAT

Käyttäjä Top Dog oli pelipäivän alussa poistanut edellämainitut säännöt. Puhe oli kutakuinkin vastaava:

"Ei tarvi olla virirajoja, saatte ampuu millasella pyssyllä vaan ja porata sarjaa ihan mistä huvittaa omalla vastuulla"
Top Dog väittäköön vastaan jos luulee väittäneensä toista.

Eli toisinsanottuna, Top Dog oli poistanut yleiset virirajat ja sanonut että vastuuta ei tarvitse. Tätä voisi sanoa suoranaiseksi vallan väärinkäyttämiseksi. Mikä oikeuttaa esimerkiksi virirajojen muuntelun keskenkaiken?

3. Epäasiallinen käytös. Eräällä henkilöllä tuli aseeseen vika, jonka takia hän joutui jäämään offarille. Top Dog huusi yhdessä vaiheessa että "Onko siellä vielä ketään joka tulee pelaamaan". Noh, kun vastaus oli kielteinen koska henkilö oli korjaamassa asettaan, päätti Toppis mennä sanomaan asiasta tälle henkilölle sanoen:

"käyn antaa sille bannit"

Toppiksen mennessä offarille päin, huusin että miten voi antaa bannit siitä että toisella ei ase toimi? Herra itse tähän vastasi "Porttikielto" ja sormella osoittaen.

Muutenkin pelipäivän aikana me olimme huomanneet Toppiksella suoranaista asennevammaa. Tämänkö pitäisi sitten olla esimerkillistä toimintaa?

Puolessavälissä päivää Toppiksen lähtiessä, peli-into nousi kummasti. Meininki parani paljon paremmaksi.
Kuva

Eli tiivistettynä koko höskä. Top Dog on käyttäytynyt epäasiallisesti ja käyttänyt puuhamiehen oikeuksiaan väärin. Meitä on myös monta muuta jotka ovat täysin samaa mieltä asiata ja toivonkin heidän mielipiteitään myös tänne jos vain suinkin haluavat.

Että joo...
Wolfie

ViestiKirjoittaja Hulk » 11 Joulu 2010 18:57

Kuva
Kuva
Kuva
Hulk
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Leiska » 11 Joulu 2010 19:37

Justiinsa. Sehän ei menny ihan putkeen sitten. Eikö paikalla ollut ketään muuta puuhamiestä joka ois voinu puuttua tohon? Ilmoituksen mukaan ainakin Viinun ois pitäny olla siellä. Itse ainakin tuomitsen kaiken mainitsemasi käytöksen ihan suoraan epäasiallisena perseilynä. Säännöt on sääntöjä eikä niitä saa Lahtisoftin järjestämissä peleissä soveltaa. Erikseen järjestetyissä peleissä homma ois eri asia.

Itse en Lahtisoftiin kuitenkaan kuulu vaikka pelejä vedänkin, joten se miten asian kanssa menetellään jääköön Lahtisoftin päätettäväksi.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Stöne » 11 Joulu 2010 20:52

Topparin käytös on tosiaan ollut vähintäänkin arveluttavaa sen perusteella mitä olen peliin osallistuneilta kuullut.

Alkoholin käyttö yksistään on kiellettyä, niin yhdistyksen kuin maanomistajankin taholta.

Sääntöjen muokkaaminen on myös hieman arveluttavaa, toisaalta Toppari ei kuulu yhdistykseen. Hänellä siis periaatteessa voisi olla oikeus valvomassaan pelissä käyttää parhaaksi katsomiaan sääntöjä. Tässä tapauksessa sääntöjen tulkinta on tosin ollut täysin yhdistyksen asettamia linjoja vastaan ja täten paheksuttavaa.

Tuon alkubriiffin tapahtumien osalta homma on mennyt vähän v***ksi molempien osapuolte osalta. Kaikkien tulisi pitää huolta että saapuu paikalle ajoissa ja osallistuu alkubriiffiin vaikka varusteet olisivat miten levällään. Toisaalta tätä sääntöä rikkoville ei voi bannia jakaa, koska sitten pitäisi evätä kaikilta myöhästyjiltä pääsy päivän peleihin. Alkubriiffin jälkeen voi sitten lähteä vaikka kotiin jos siltä tuntuu.

Näiden syiden perusteella Topparilta poistetaan toistaiseksi oikeudet järjestää ja valvoa pelejä Virenojan tehtaalla.
Stöne

ViestiKirjoittaja Wolfie » 11 Joulu 2010 21:16

Stöne kirjoitti:Tuon alkubriiffin tapahtumien osalta homma on mennyt vähän v***ksi molempien osapuolte osalta. Kaikkien tulisi pitää huolta että saapuu paikalle ajoissa ja osallistuu alkubriiffiin vaikka varusteet olisivat miten levällään.

Jos tarkoitat tuolla esittämääni kohtaa 3, niin tämä tilanne ei koskenut alkubriiffiä. Lisäksi alkubriiffin piti Viinu, Toppis itse saapui paikalle viimeisenä alkupriiffin lopun lähestyessä. Kyseinen henkilö jolta ase oli mennyt epäkuntoon, oli ollut alkubriiffissä. Olisiko ollut ensinmäisen erän jälkeen, alettiin jakoja jostakin syystä muuttamaan ja tällöin epäkuntoon menneen aseen omistaja joutui jäämään offarille eikä tullut jakojen tekemiseen.

Toisinsanottuna, Toppiksen käytös tätä henkilö kohtaan oli suoraansanottuna vatuttavaa. Toppis käytti puollustavana asiana käytökselleen sanoen "miksi "kirosana" pitää edes tulla tänne kun ei tule pelaamaan".
Wolfie

ViestiKirjoittaja Peltsi » 11 Joulu 2010 22:45

Ei kannata ottaa kaikkea niin tosissaan, maailma on kurja paikka :(

Edit: Tupe, lähinnä meinasin noita möykkäämisiä yms, että ei pidä ottaa niin tosissaan jos joku tulee käskyttämään pelaamaan jne, ymmärrän jos pikkuset pelästyy. Ei mulla muuta.
Viimeksi muokannut Peltsi päivämäärä 12 Joulu 2010 02:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Peltsi

ViestiKirjoittaja Tupe » 11 Joulu 2010 23:26

Peltsi, mikä oli pointtisi? Se että saa toimia vastoin yhteisesti sovittuja sääntöjä jos niin itsestä tuntuu? Kuulostaa järkevältä mielipiteeltä pelin luonnetta ajatellen...

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, pelkästään tuon alkoholin juomisen takia, että Topp_Dog kuuluisi asettaa pelikieltoon hetkeksi. Minulle on periaatteessa aivan sama mitä muuta alueella on tapahtunut, kuka sanoi mitä jne. Mikäli tuo alkoholin juominen pitää paikkansa niin hän on tietoisesti ja röyhkeästi rikkonut sääntöjä jotka vaikuttavat suoraan kaikkien paikallaolevien turvallisuuteen, älytöntä piittaamattomuutta sovittuja ja kirjoitettuja sääntöjä kohtaan.

Aivan sama mitä alkubriiffissä sanotaan virirajoista, sarjoista ym. Peli-ilmoitus on yhdistyksen sivuilla ja siinä on jopa linkki yhdistyksen peleissä käyttämiin sääntöihin. Kenelläkään ei ole oikeutta muuttaa yhdistyksen nimen alla pelattavissa peleissä näitä sääntöjä. Piste. Peli- ja turvallisuussäännöt ovat ja niitä noudatetaan, jos tämä ei sovi jollekin taholle yhdistyksen pelit ovat siinävaiheessa väärä paikka harrastaa.

-Pasi
Tupe

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 12 Joulu 2010 00:16

En tapahtunutta sen kummemmin kommentoi, kuulemani mukailee hyvin pitkälti jo esille otettua asiaa. Sen sijaan nostaisin esille koko puuhamieslistan puuttellisuuden, sielä on listattuna henkilöitä joita ei ole näkynyt vuosiin. Nytkin Virenojalla käy henkilöitä jotka hoitaa asioita vaikkei heidän nimiään listalta löydy. Eli päivitys voisi olla paikallaan, eivätkä peli-ilmot myöhästelisi siksi ettei Stone, Leiska taikka meikäläinen ole niitä laittamassa tai ylipäätään tulossa pelaamaan.
EVERY TUESDAY, EPIC MEAL TIME! Comin' at you with a chainsaw and a big pile o'meat! If you ain't down with that? THEN YOU AIN'T DOWN WITH COOKING!
JuuS0
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 12 Joulu 2010 00:45

Jaahas täälä puetaan hametta ylle ja laitetaan hulipunaa huuliin. eihän se nyt näin mennyt. Tietysti välinpitämättömyyteen/Ylimielisyyteen vastataan samalla tavalla. Onhan se mukava täälä netissä itkeä ja argumentoida.
Enkä juonut :D vaikka olisin juonut. HUOM: en kuulut yhdistykseen enkä ole puuhamies vaan se joka on pelejä alun perin järjestänyt vienojalla se joka sai peli paikan yleiseen käyttöön. en edes vetänyt pelejä tänään ja jokamiehen oikeudella saa kyllä maistella. Se että kysytään tullaako pelaamaaan voi vastata että ase on rikki, Eikä asenteella "ei kiinosta" Jos olen menossa keskustelemaan kaverin kanssa asiasta niin siihen ei tarvita muita väli puhujia tarkoitan sinua ketä osotin kädellä. Sehän on selvää että olen virirajoja ollut aina vastaan. Niinkuin sanoin pelipaikalla että JÄRKEÄ käyttäen niinkun edellä mainitsin niin on jokunen tovi tuola pelailtu ilman mitään virirajoja.
Peli asenteessanihan ei ollut mitään vikaa vai mikä on arkumenttisi siihen vai pelkkää mustamaalausta.Tehdään jatkossa näin että lahtisoft järjestää pelinsä, minä omani olin yhteydessä ylempiin voimiin :) pitää muistaa että olen teistä pisimpään pelannut virenojalla. Helppohan se on mustamaalaa. Mutta jospa jokainen katsoisi ensiksi peiliin. :roll:
ps. "stonen käytös on tosiaan ollut vähintäänkin arveluttavaa sen perusteella mitä olen peliin osallistuneilta kuullut." Miten saan myös sopimaan tämän tähän?

Peace out.
-Pahoitteluni huonosta kirjotus ulosannista. Tässä vähän tuli perseen alla.

http://www.youtube.com/watch?v=iwGFalTRHDA
*Laita tähän englanninkielinen lainaus*
Top_Dogg

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 12 Joulu 2010 00:53

Tosiaan niisä virirajoista sanoin siinä vaiheessa kun homma lähti escaloitumaan eli suht. lopussa. Mutta pitäähän minun muistaa se että ei sielä oo enään vanhoa pelaajia niin paljoa ketä tykkäävät siitä.
Kenellekään en oikeesti antanut porttikieltoja tänään oikeasti :D. mutta kun te ette muksut osaa arvostaa ettekä kunnioittaa mitään niin jotain voima sanaahan on käytettävä että teihin saa edes vähän sitä ryhtiä, Näkeehän sen tuola duunissakin joka päivä. En jaksa sitä että joku alle vuoden pelannut 16wee muksu alkaa keulimaan ja avautumaan asioista mistä ei tiedä eikä edes kuulu teille :roll:
*Laita tähän englanninkielinen lainaus*
Top_Dogg

Seuraava

Paluu Peli-ilmoitukset