Kenen vanha Well Warrior ?

Asekeskustelut hoidetaan täällä

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Kenen vanha Well Warrior ?

ViestiKirjoittaja aapo » 10 Syys 2010 18:56

Moi.. Ostin käytetyn Wellin Warriorin tässä viikko sitten Imatralta. Se ilmisesti on ollut jonkun teistä. Aseessa on naamiomaalaus ja mukana tuli toinen vakio sylinteri ja muuta roinaa.. kuva aseesta Kuva
Lähinnä haluaisin tietää mitä kaikkea aseelle on tehty.
aapo

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 10 Syys 2010 19:52

Heh, toi alotti voitonkulkunsa Patelta, sillon se hajos. Meikä osti sen Patelta, vaihdoin liipasinkoneiston ja vaihdon eräälle softaajalle joka jo lopettanut harrastuksen, hän myös maalautti aseen meikäläisellä, eli maali on mun syytä. Tästä lopettaneesta kaverista eteenpäin en tiedä mihin ase joutui.
EVERY TUESDAY, EPIC MEAL TIME! Comin' at you with a chainsaw and a big pile o'meat! If you ain't down with that? THEN YOU AIN'T DOWN WITH COOKING!
JuuS0
Moderaattori

ViestiKirjoittaja vikke » 11 Syys 2010 11:05

Tunnustetaan. Eli JuuS0lta ase tuli kaverini kautta itselleni jolla pelasin muistaakseni ~2kk. Sitten vaihdoin aseen kaverilleni jonka hän sitten myi eteenpäin. Eli suht monella pelaajalla ase on käynyt :D Se toinen vakiosylinteri oli mun hankkima jonka ostin käytettynä jh.netistä.
High Speed, No Lag
vikke

ViestiKirjoittaja aapo » 11 Syys 2010 11:23

No aseeseen on mennyt jo aikapaljon rahaa. Mutta nyt sillä tiputtaa kevyesti 50-60 päästä. Asehan on ihan kunnossa nyt mitä nyt pientä. Millähän toi on maalattu? :twisted:
Ja mitä sille hopille on tehty? Laitettu erkalla kasaan??
Muuten en olis saannu asiaa selville mutta paketissa oli tarra että se on lahdesta.. Ja paljon aseesta saitte kun sen myitte??
aapo

ViestiKirjoittaja Wade » 11 Syys 2010 11:35

: DD Ja mieki tunnustan täältä että tuo sama kyseinen asehan tuli vikeltä mulle ja lähti sitte tonne imatralle : P

Aika hyvi näköjää kierrelly jo joka paikas : DD
HÖÖHÖÖ
Wade

ViestiKirjoittaja Wade » 11 Syys 2010 11:40

Wade kirjoitti:: DD Ja mieki tunnustan täältä että tuo sama kyseinen asehan tuli vikeltä mulle ja lähti sitte tonne imatralle : P

Ja viel lisäyksenä että näköjää viel faijan työpaikan teipitki kiinni lootassa missä lähetin sen sinne imatralle : DD
HÖÖHÖÖ
Wade

ViestiKirjoittaja vikke » 11 Syys 2010 11:41

Jos en nyt iha väärin muista ni JuuSO maalasi sen juuttiverkon läpi kryloneilla. Ja tosta hopista en osaa sanoa mitään enkä myöskään myyntihinnasta kun ite vaihoin aseen vadelle.
High Speed, No Lag
vikke

ViestiKirjoittaja aapo » 11 Syys 2010 11:48

Wade kirjoitti:
Wade kirjoitti:: DD Ja mieki tunnustan täältä että tuo sama kyseinen asehan tuli vikeltä mulle ja lähti sitte tonne imatralle : P

Ja viel lisäyksenä että näköjää viel faijan työpaikan teipitki kiinni lootassa missä lähetin sen sinne imatralle : DD

ETRAn teipit??´
Ja imatralta aseen tullessa tapahtui kummia,, sen piti tulla postiennakolla mutta lähettäjä maksoi postikulut eikä laittanut postiennakkoa. Oli pojalla pahat paikat kun ei tienny saako rahojaan vaiko ei.
aapo

ViestiKirjoittaja Wade » 11 Syys 2010 13:58

aapo kirjoitti:
Wade kirjoitti:

ETRAn teipit??´
Ja imatralta aseen tullessa tapahtui kummia,, sen piti tulla postiennakolla mutta lähettäjä maksoi postikulut eikä laittanut postiennakkoa. Oli pojalla pahat paikat kun ei tienny saako rahojaan vaiko ei.

Joo juuri ne :DD
Ja en myyny perjaattees asetta vaan vaihoin sen m14 socomii pitkän pään pyörittelyn jälkee : DD
Ja joo turhaa sie olisit sille rahoi laittanu ku sulle sen ilmasiks halus antaa :DD
HÖÖHÖÖ
Wade

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 11 Syys 2010 14:58

Begadin OD ja krylon khaki on käytetyt maalit. Hopissa tais olla jotain patenttia, en muista, hyvin kuitenkin siihen elämänvaiheeseen ampui. Ylimääräinen sylkkä ei ainakaan multa peräisin. Aseeseen olin tehnyt vireen ilmaisimen, en tiedä liekö enää tänäpäivänä paikallaan.
EVERY TUESDAY, EPIC MEAL TIME! Comin' at you with a chainsaw and a big pile o'meat! If you ain't down with that? THEN YOU AIN'T DOWN WITH COOKING!
JuuS0
Moderaattori

ViestiKirjoittaja aapo » 11 Syys 2010 15:42

Waden yhteystiedot lukee laatikossa edelleen. Vireen ilmaisinta ei ole ollenkaan mutta sellaisen teen kun on aikaa. Ase on "vähän" elämää nähnyt ja kulunut. Seuraavaks tarvii vissiin vähän maalailla ja putsata sisuskaluja taas.
Aseeseen olen jo vihtanut tai korjannut:
-mäntä
-liipasinkoneisto
-kiikari
-MaruZenin piippu ja hoppi

ja lisää tulee

JA KUKA SEN HAKARISTIN TEKI??????!?!
aapo

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 11 Syys 2010 15:45

Heh :D
JuuS0
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 11 Syys 2010 20:29

Mutta pitää muistaa että SS on eri rotua
(c) Korkkari Hautaristi vai Rautaristi
*Laita tähän englanninkielinen lainaus*
Top_Dogg

ViestiKirjoittaja aapo » 11 Syys 2010 21:54

En tiiä mutta huonosti oli raaputettu ja muutenkin vähän LOLLED
aapo

ViestiKirjoittaja wonka » 21 Syys 2010 19:41

Mun risti on:) ps. kukkanen ase onnee <3