Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Jokke-Pappa kirjoitti:hitto ku ei pääse....
Ja niinpä tietysti on Tapiolassa pelit sit ens viikolla..... voi prkl.
Siitähän ei ole mitään tietoa vielä missä peli on, joten ei ennakoida.
K^O^P

Leiska kirjoitti:Se että puolet siellä käytetystä pelialueesta on mielestäni huonoa maastoa. Aikoinaan kun siellä pelattiin käytettiin pelkästään kuusimetsää ja sen ympäristöä ja pelit olivat mitä mageimmat.
Ganelon kirjoitti:Jätän tarkoituksella tämän editoimatta vanhaan viestiin, jotta tulisi paremmin esille. Eli siis, missä on RYn päämiehet kun niitä tarvitaan? Kyllä mun mielestä puheenjohtajan tai varapuheenjohtajan tulisi ainakin käydä potkaisemassa pelit käyntiin ja määrätä paikalta pari jannua, jotka vie homman loppuun. OK, onhan noi erilliset "valvoja"- leiman saaneet tietty listattuna, mutta tänäänkin tuli itse mestaroitua kohtuu paljon. Ei sillä, hyvin meni ja pelit oli kivoja... Hihanauhoja ja jaettavia kortteja kuitenkin kyseltiin taas, olisi ihan jees jos näitä voisi tunkea vakkaripelaajien mukaan jaettavaksi.

Stöne kirjoitti:Ganelon kirjoitti:Jätän tarkoituksella tämän editoimatta vanhaan viestiin, jotta tulisi paremmin esille. Eli siis, missä on RYn päämiehet kun niitä tarvitaan? Kyllä mun mielestä puheenjohtajan tai varapuheenjohtajan tulisi ainakin käydä potkaisemassa pelit käyntiin ja määrätä paikalta pari jannua, jotka vie homman loppuun. OK, onhan noi erilliset "valvoja"- leiman saaneet tietty listattuna, mutta tänäänkin tuli itse mestaroitua kohtuu paljon. Ei sillä, hyvin meni ja pelit oli kivoja... Hihanauhoja ja jaettavia kortteja kuitenkin kyseltiin taas, olisi ihan jees jos näitä voisi tunkea vakkaripelaajien mukaan jaettavaksi.
Itsehän pääsin nukkumaan vasta pelien alkamisaikaan, duuni rajottaa nykyään tosi paljon sitä miten pääsen pelipaikalle käymään. VPJllä on myöskin paljon hoidettavia asioita. Joten puuhamiehien vastuulla on paljolti se mitä pelipaikalla tapahtuu. Mitä niihin muihin asioihin tulee niin hihanauhat on loppu taas vaihteeks ja lisätilaus on laitettu eteenpäin, toimittaja vain ei ole siihen mitään vastannut, olisiko sielä lomat päällä tai jotain.

Jokke-Pappa kirjoitti:Jokke-Pappa kirjoitti:hitto ku ei pääse....
K^O^P
Hyvä.... katsos kun luulin jo että se on selvää että ensi kerralla on pelit Tapiolassa... Tämä sentää oli lohduttavampi tieto..
Tiilitehdas FTW!
Mikä pojilla oikein on tuota Tapiolaa vastaan.(?)
Ensin maristaan kun ei ole vaihtelua pelipaikoissa ja sitten ei enään suostuta pelaamaan niillä uusilla paikoilla kun niitä on.
Stöne
Jokke-Pappa kirjoitti:Jokke-Pappa kirjoitti:Jokke-Pappa kirjoitti:hitto ku ei pääse....
K^O^P
Hyvä.... katsos kun luulin jo että se on selvää että ensi kerralla on pelit Tapiolassa... Tämä sentää oli lohduttavampi tieto..
Tiilitehdas FTW!
Mikä pojilla oikein on tuota Tapiolaa vastaan.(?)
Ensin maristaan kun ei ole vaihtelua pelipaikoissa ja sitten ei enään suostuta pelaamaan niillä uusilla paikoilla kun niitä on.
Stöne
Nii-no itse en kyllä koskaan ole pahemmin pitäny tapiolan peleistä, enkä ole edes kaivannut muuta paikkaa pelaamiseen kuin Tiilitehtaan.. No kullakin mielipiteensä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa