Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Kone kirjoitti:Olisko mahdollista selvittää vähän tarkemmin tämän kyseisen pelialueen sijaintia, nimittäin oon melko varma että moni, joka ei kyseisellä "Epen" paikalla oo vielä pelannu vois olla kiinnostunu siitä.
Riittää kun pistätte sen osotteen tai tien mikä sinne vie, navigaattori saa hoitaa loput.
Snake kirjoitti:Kone kirjoitti:Olisko mahdollista selvittää vähän tarkemmin tämän kyseisen pelialueen sijaintia, nimittäin oon melko varma että moni, joka ei kyseisellä "Epen" paikalla oo vielä pelannu vois olla kiinnostunu siitä.
Riittää kun pistätte sen osotteen tai tien mikä sinne vie, navigaattori saa hoitaa loput.
Jooh, olis kans kiva tietää itekki missä tuollaista paikkaa on.. ja uusihan minä olen, joten koska siel sit sais olla? täs ollaan kaveri porukal just ostettu kaikki varusteet... olis kiva treenata vähän kaveri porukan kanssa rauhassa jossain missä saisi ammuskella... Ei meinaa kehtaa tulla viel mihkään matseihin
Onhan tuossa meijän kaveriporukassa yks joka on ollut monissa peleissä mukana, mutta me jotka juuri aloitimme niin hieman "epävarma" olo viel.
Kun on tietokone peleissä tottunut aimbottiin (:D) ymt niin olis mukava treenailla ennen kun tulee teidän kanssa pelailemaan
__Epeli_ kirjoitti:Snake kirjoitti:Kone kirjoitti:Olisko mahdollista selvittää vähän tarkemmin tämän kyseisen pelialueen sijaintia, nimittäin oon melko varma että moni, joka ei kyseisellä "Epen" paikalla oo vielä pelannu vois olla kiinnostunu siitä.
Jooh, olis kans kiva tietää itekki missä tuollaista paikkaa on.. ja uusihan minä olen, joten koska siel sit sais olla? täs ollaan kaveri porukal just ostettu kaikki varusteet... olis kiva treenata vähän kaveri porukan kanssa rauhassa jossain missä saisi ammuskella... Ei meinaa kehtaa tulla viel mihkään matseihin
Onhan tuossa meijän kaveriporukassa yks joka on ollut monissa peleissä mukana, mutta me jotka juuri aloitimme niin hieman "epävarma" olo viel.
Kun on tietokone peleissä tottunut aimbottiin (:D) ymt niin olis mukava treenailla ennen kun tulee teidän kanssa pelailemaan
moro. juu eli osote on:
rajalantie 106
15540 villähde
ja kaikista peleistä ilmotetaan tällä foorumilla, ilman mun lupaa ei mitään pelejä aleta sinne järjestelemään..
Yleinsä pelejä on 2 viikon välein, kesällä voi olla enempi tai vähempi..

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa