Peliä Tehtaalla La 26.9. klo 11.00 >>

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja KePu » 26 Syys 2009 16:16

Juuu hyvät pelit munki mielest , mutta porukalla meni vähän into pelata kun Stöne kävi jotain sanomassa. (Se näkyi pelistä).
KePu Here! :)
KePu

ViestiKirjoittaja Leiska » 26 Syys 2009 16:48

Vissii siitä ku porukka ei oikeen tahtonu totella kuulaa? Siinä menee meinaa maku muillaki ettei osumaa oteta.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Höss » 26 Syys 2009 18:06

KePu kirjoitti:Juuu hyvät pelit munki mielest , mutta porukalla meni vähän into pelata kun Stöne kävi jotain sanomassa. (Se näkyi pelistä).
Noniinno, pikemminki kyseisen henkilön "Sanominen" muistutti keskenkasvuisen teinin avautumista, kuin asiallisesta sanomisesta. Vois kyseinen sankari raahata ittesä raivonhallinta kurssille.
Reippaus, rehtiys, reiluus
Höss

ViestiKirjoittaja wonka » 26 Syys 2009 18:31

Ei sitä kukaan noudata jos joku käy vähän ''sanomassa''.
High speed , Low drag...
wonka

ViestiKirjoittaja Ivan Orav » 26 Syys 2009 19:18

Höss kirjoitti:
KePu kirjoitti:Juuu hyvät pelit munki mielest , mutta porukalla meni vähän into pelata kun Stöne kävi jotain sanomassa. (Se näkyi pelistä).
Noniinno, pikemminki kyseisen henkilön "Sanominen" muistutti keskenkasvuisen teinin avautumista, kuin asiallisesta sanomisesta. Vois kyseinen sankari raahata ittesä raivonhallinta kurssille.

Hyvä että vain "sanotiin" minä olisin potkinut perseen ja kaverillä olisi äkkilähtö peleista!
Viimeaikana on tullut modetuksesta iso ongelma!
Viimeksi muokannut Ivan Orav päivämäärä 26 Syys 2009 19:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Ivan Orav

ViestiKirjoittaja Salmari » 26 Syys 2009 19:20

Vaikka itse en ollut tätä todistamassa, enkä tällä nyt tarkoitakkaan kyseistä "episodia", enkä edes kyseistä henkilöä, niin silti; Mielestäni on erittäin typerää ja vituttavaa kun aina porukka rupee huutamaan ja itkemään porukalle, kun ei joku ota osumaa. Siinä menee iteltä aina peli-into, kun offarille joku tulee huutamaan itkua pidätellen: "tutti mä ammuin sitä yhtä ainaki viissataa lippaallista, ja se vaa jatko matka :'''''''''(((/(/((((".

Toki se on perseestä, kun porukka ei ota selviä osumia, olen minäkin sen kokenut. Mutta melkein typerämpää on aikuisen, tai lähes aikuisen ihmisen ruveta ulvomaan asiasta. Toki frägimäärä ei kasva siitä, mutta ko se ei tutti kiinnosta __ketään__. Olisi paljo mukavempaa pelata edes yksi pelikerta, jolloin kukaan ei vollottaisi mistäkään asiasta. Etenkään iäisyys asioista, millä ei vain pysty tekemään yhtään mitään. En vain voi ymmärtää.

Myös asiaan parannuskeinot ovat vähintään yhtä mainioita. "Modettajille porttikieltoa peleihin", "korotetaa virirajaa M150 sarjalle, ni varmaa ottaa osumat" sun muuta settii. Ei luoja sentää, tää on vaa tällast hauskanpitopeliä, mitä ei pidä ottaa niin vakavasti. Toki tehopelaus kärsii, mut sehä on vain hyvä asia. Tehopelaus on syntiä, tietäkää se. Hauskinta koko asiasta tekee se, että yleensä pahiten itkevät ovat tästä vanhimmasta päästä. En suinkaan tarkoita pelien vanhempia, vaan siis näitä jotka ovat lähelle 18V tai ylikin. Ei 12V nassikat uskalla / kehtaa ulvoa julkisesti, mikä on vain hyvä asia.

Vielä täydentämään turhautumistani; Perkele.
Salmari

ViestiKirjoittaja KePu » 26 Syys 2009 19:46

Ihuna Foorumi<3.
KePu Here! :)
KePu

ViestiKirjoittaja Mäkki » 26 Syys 2009 20:12

Mä oon nyt vissiin jäänyt jostain kivasta hommasta paitsi. Olin kait jo sit vissiin lähtenyt lätkimään, vielä hyvän sään aikana.

Mut siis niin, otan tähän kantaan ja täsmennykseksi seuraaviin peleihin. Tämä harrastus on tarkoitettu _Hauskanpitoon_, jospa tehdään ens kerralla silleen että jokainen pitää huolensa vain omista asioistaan. Mutta toki toivon että täällä on nuoriakin jotka edes käyttäytyisivät kuten aikuiset, toivotaan parasta.

E: Leiska oot tosin oikeessa
Viimeksi muokannut Mäkki päivämäärä 27 Syys 2009 09:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Mäkki

ViestiKirjoittaja Leiska » 27 Syys 2009 00:17

Hauskanpito tyssää ekaan modettajaan.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Darkki » 27 Syys 2009 13:23

Hyvät ihmiset, mitä vittua täällä tapahtuu?

Aivan tolkuttoman lapsellista touhua puolin ja toisin. Vaikken tilannetta todistanutkaan niin tiedän kyllä mistä puhutte. Modettamisesta valittaminen ja suoranainen syyttäminen on yhtä säälittävää kuin itse modetus, koska molemmat toimenpiteet eivät palvele tarkoitustaan eli edistä hauskanpitoa ja mukavaa harrastamista.

Jos selvästi näette että vastustajaan osuu kuula, eikä hän noteeraa sitä, on teillä tasantarkkaan kaksi vaihtoehtoa: a) Huomauttaa henkilöä siitä että häneen osuin tai b) ampua lisää. Molemmat ovat vähän mäntsälän paljon parempia vaihtoehtoja kuin mennä itkemään suu vaahdossa ja uhkailla porttikielloilla, koska se jos mikä on uskomatonta pelleilyä. Samoin turha syyttely. Uskon että on todellakin tilanteita ettei sitä osumaa yksinkertaisesti tunne; esim: juostessa tai kuulan osuessa löysään kohtaan vaattessa tai tetsarissa. Ei teidän maailmanne siihen kaadu että teiltä jää se yksi frägi saamatta.

Se henkilölle huomauttaminen kannattaa vaikka kesken pelitilanteen huutamalla että: "sinä ja sinä, teihin osui". Tätä ei tosiaan kannata tehdä ellei ole itse 100% varma osumasta. Tuollainen pelipaikka kun virenoja onkin kaikine tiheine risukkoineen ja suojineen, on se yleensä yhdellä kuulalla osuminen erittäin epätodennäköistä. Vähänkin pidemmältä matkalta m100 pyssyllä ammuttu roikku-osuma on yksinkertaisesti niin huomaamaton ettei sellaisestakaan kannata vetää hernettä nenään. Siksi itse ainakin pyrin jatkuvasti lähikontakteihin jotta epäselvyyksiä osumista ei jää.

Mä en ole koskaan turhautunut siihen että jos vastustajalta jää osuma syystä tai toisesta noteeraamatta. Koska todellakin ammun ja poltan sarjaa niin kauan kunnes näen, omin silmin että vastustajalla on se käsi ylhäällä ja osuma huudettu. Ja meidän vielä pitäisi välittää ampumaetäisyyksistä, huomaatteeko itse millainen paradoksi se on?

Täydennän viellä:

Jos oikeasti on niin välinpitämättömiä harrastajia että kaikesta huolimatta jatkavat pelaamista vielä osumia saatuaan niin haluan kyllä henkilökohtaisesti puhutella sellaisia henkilöitä, koska he ovat väärän harrastuksen parissa.

Käyttäkää ihmiset sitä maalaisjärkeä kun mä tiedän että teillä sitä on. Ei ruveta peeloilemaan kuten esimerkiksi pirkanmaasoftilla. Ryhdistäytykää.
Pese ja huuhtele.
Darkki

ViestiKirjoittaja Stöne » 27 Syys 2009 14:09

Myönnetään että silloin paloi päre, pahoitteluni siitä.

Mutta kuka voisi pahoitella minulta tuhoamaansa peli-intoa? Päivä oli muuten ollut mahtava ja pelatut tilanteet puolin jos toisinkin maittavia, ja koko ilon vei yksi tilanne. Tilanteessa ei olisi pitänyt edes olla mitään epäselvää, välimatka oli reippaasti pyssyni kantomatkan sisällä, jannusta näkyi kerrallaan lähes puolet eikä pelaaja tyytynyt kyykistymään suojaan vain yhden kerran, vaan tuli moneen kertaan katsomaan mistä se kuula oikein tulee. Sarjaa en säästellyt, koitin myöskin informoida pelaajaa tekemästään virheestä pelitilanteessa. Keneltä ei huumori loppuisi?

Jossain vaiheessa tuntui että modetus olisi kadonnut kokonaan pelejämme maustamasta, en haluaisi todeta sen palaamista iloksemme.

Jatkossa kaikki modetustilanteet käydään läpi, myöskin epäilykset. Poikkeuksena tähän pelikertaan, asiallisesti keskustellen.

Muistuttaisin että modettajat ovat ala-arvoisia ihmisäpyleitä, jotka tulisi syöttää lokeille.
Stöne

ViestiKirjoittaja Kasse » 27 Syys 2009 14:42

Mielestäni asiaa on setvitty ihan tarpeeksi ja se voitaisiin unohtaa.

Kiitos!

Ps. muuten meni pelit ihan hyvin.
KASBA`
Kasse

ViestiKirjoittaja Screaming Eagle » 27 Syys 2009 15:34

Olen täysin samaa mieltä kuin Kasse. Menneet ovat menneitä!
Screaming Eagle

ViestiKirjoittaja Tupe » 27 Syys 2009 15:41

Tehdään "virallinen" modettajat top 5 lista! kaikki varmistetut ja todistetut modetus tilanteet julki nimineen, luulisi alkavan ottamaan epäselvätkin osumat helpommin, ihan vaan varmuuden vuoksi. Mikäli porkkana ei toimi on lyötävä kepillä... :twisted: Ei se maailma kaadu siihen osuman saamiseen.

-Pasi
Tupe

ViestiKirjoittaja Kasse » 27 Syys 2009 15:42

Tupe kirjoitti:Tehdään "virallinen" modettajat top 5 lista! kaikki varmistetut ja todistetut modetus tilanteet julki nimineen, luulisi alkavan ottamaan epäselvätkin osumat helpommin, ihan vaan varmuuden vuoksi. Mikäli porkkana ei toimi on lyötävä kepillä... :twisted: Ei se maailma kaadu siihen osuman saamiseen.

-Pasi

Tosi hyvä idea!! Oikeasti
KASBA`
Kasse

EdellinenSeuraava

Paluu Peli-ilmoitukset