Kiina-aseet

Asekeskustelut hoidetaan täällä

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja Leiska » 27 Touko 2009 10:04

Henkilökohtaisia kokemuksia mulla ei ole joten johdan vastaukseni muitten Cyman aseitten käyttökokemuksista.
Ase on varmasti laadultaa suunnilleen samalla tasolla kuin Cyman muutkin aseet nykyään, eli aseen pitäisi toimia suht hyvin suoraan paketista, tosin tuo blowback toiminto herättää epäilyksiä.
Saattaapi olla että kestää ja saattaapi olla ettei kestä. Kiina-aseesta nyt kuitenkin puhutaan.
Tuo ase rikkoutuu varmasti ihan yhtä helposti kuin muutkin sähköaseet. Sähköaseitten yleinen toiminta nyt riippuu yleensä sellaisista asioista kuten tähtien asennoista ja myyrävuosista. Tarkoittaen sitä että koneisto saattaa hajota vaikkei mitään syytä olisikaan. Oikein käytettynä ja huollettuna tosin aseet yleensä kestävät suht hyvin.
Ainoa mikä oman huomioni herättää on tuo blowback toiminto. Itse miettisin pariin kertaan tarviinko aseeseeni vain muutamia senttejä eestaas liikkuvan lukon joka vain syö akkua. Kyllähän tuo tunnelmaa lisää, mutta ovatko plussat ja miinukset kuitenkaan plussan puolella hinnan ollessa suurempi kuin blowbackittömässä aseessa. Vielä kun tuo blowback on kopio G&G:n eikä Maruin blowbackistä.
Maksimikantomatka on varmaan jossain 50-60 metrin kieppeillä olettaen että lähdöt ovat tota 125m/s luokkaa.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja V2_ » 03 Kesä 2009 13:19

Minulla on vain huonoa kokemusta kiina aseista. Ostin Milgearistä M3 SUPER 90 Double Eagle M56AL (Marui super 90 kopio) 80 e. Hoppi aivan surkea käytännössä ei toimi ollenkaan :( . Kantama sitäkin huonompi ja ampuu joskus 4-6 kuulaa kolmen sijasta :evil: . Äärettömän raskas ladata ja sitäkin raskaampi liipaisin. Aion lähettää aseen takaisin :evil: . Kavereilla vieläkin huonompaa kokemusta. Kaverini ja hänen veljensä tilasivat huhtikuussa Pro Airsoftista Jing Gong G36 ja Cyma AK-47 Tacticalin. Viikko kului. Sitten soitettiin Pro Airsoftista ja ilmoitettettiin että aseita ei ole saatavilla :shock: . Sitten he päättivät vaihtaa aseet Cyma AK 47:mään ja AGM MP 40:meneen(huono äidin kieli :lol: ). Muutama viikko kului he saivat aseet purimme ne paketista ja latasimme akut ja lähdimme räiskimään pihalle. AK-47 kesti muutaman minuutin ja sitten hajosi :shock: . MP 40 kesti yhden softaus kerran ennen kuin hajosi :shock: . Aseet lähetetettiin vapun aikana korjaukseen. Viikot kuluivat ja muuttuivat kuukausiksi. He eivät ole saaneet aseita vieläkään takaisin :shock:
V2_

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 03 Kesä 2009 14:26

Tämän takia kiina-aseita ei voi suositella kenellekään joka ei ole itse niitä valmis korjaamaan. Lähinnä siksi että parhaassa tapauksessa lähettelet niitä takaisin liikkeeseen viidettä kertaa etkä vieläkään saa toimivaa, tai käytät korjauksessa joka maksaa jo maltaita. Omaa kiinakolttiani ropasin päivän että sain siedettävään pelikuntoon, pelasin yhden pelin, totesin ettei se ole pelikunnossa, ropasin viikon ja sain sen pelikuntoon. Tämän jälkeen ropasin sitä puoli vuotta jotta sain sen kelvolliseen kuntoon eli lippaat syöttämään, lähdöt tasaisiksi ja hopin toimimaan kuten kuuluukin. Toki hyviäkin yksilöitä on liikenteessä, mutta jos en aseiden anatomiaa osaisi tulkita piipun putsausta pidemmälle, harkitsisin vahvasti esim. G&G:n vastaavan hintaisia halpa-aseita, joissa on mukana jo tiettyjä tarvikkeitakin.
EVERY TUESDAY, EPIC MEAL TIME! Comin' at you with a chainsaw and a big pile o'meat! If you ain't down with that? THEN YOU AIN'T DOWN WITH COOKING!
JuuS0
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Leiska » 03 Kesä 2009 16:30

Mulla on ollu ny kaks kiinapulttilukkoa ja yksi sähkö ak.
Molemmissa pulttilukoissa oli/on pikkuvikaa. Wellin VSR-10 kopion myytyäni siitä hajosi seari. Tällä hetkellä mulla on Wellin Type 96 kopio. Siinä taas on pikkuvikaa latauskahvassa. Toimii muuten hyvin.
Cyman AEG AKSU taas oli tekniikaltaan oikein hyvä peli, paitti hopinpainaja oli suosta. Avasin hopin ja vaihdoin painajan ja toimi oikein hyvin. Erehdyin tosin hankkimaan metallisen enkä teräksistä versiota. Tuo metalli oli aivan karmeaa kuraa enkä suosi tuota metallista mallia kellekkään. Multa katkes perä ja tuli halkeema rungon etuosaan.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja V2_ » 10 Elo 2009 15:27

Noni vihdoinkin..
Palautin sen kyseisen aseen ja päätin ostaa Jing Gong G36C. Kyseinen ase aivan mahtavan hyvä kiinalais valmisteiseksi. Sarja miellyttävän nopea, kantama hyvä ja eikä tarkkuudessakaan ole haukkumista. Kavereilleni soitettiin ProAirsoftista että heidän aseensa ovat täysin romuna. He kuitenkin saivat viikko sitten hommattua kunnon aseet.
V2_

ViestiKirjoittaja Tupe » 17 Elo 2009 13:40

No niin... Nyt on ruvennut kovasti kiinnostamaan Jing Gongin G 36E, eli tuo pitkä versio. onko mitään varmaa tietoa onko teknisesti sama ase kuin tuo melkein jokapaikassa kehuttu lyhyempi G 36C? Millaisia kokemuksia yleensä JG:n G 36 sarjasta? Onko se hinta-laatu suhteeltaan niin hyvä kuin väitetään?

-Pasi
Tupe

ViestiKirjoittaja Stöne » 17 Elo 2009 14:59

Tupe kirjoitti:No niin... Nyt on ruvennut kovasti kiinnostamaan Jing Gongin G 36E, eli tuo pitkä versio. onko mitään varmaa tietoa onko teknisesti sama ase kuin tuo melkein jokapaikassa kehuttu lyhyempi G 36C? Millaisia kokemuksia yleensä JG:n G 36 sarjasta? Onko se hinta-laatu suhteeltaan niin hyvä kuin väitetään?

-Pasi

Itselläni on kokemusta lähinnä JGn G36K rungosta, joka on luonnollisesti yhteensopiva kaikkien muiden G36-sarjalaisten kanssa (mukaanlukien muut valmistajat). Teknisesti siis pitäisi olla samanlainen kuin mainitsemasi G36C, itse en vain pitänyt JGn käyttämästä ABS-muovista runkomateriaalina.
Stöne

ViestiKirjoittaja Leiska » 17 Elo 2009 19:10

Koneistossakaan ei taida muuta eroa olla kuin eripituinen piippu ja siksvarten erilainen sylinteri.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Ivan Orav » 17 Elo 2009 19:58

Ivan-n Kalash 74 on kestanut puolitoista vuotta,kaatumisten takia on hajonnut 2 lipasta ja perän kiinitys,viat olen itse korjannut ja elämä jatkuu!
:lol:
Ivan Orav

ViestiKirjoittaja Wade » 21 Elo 2009 21:33

Stöne kirjoitti:
Tupe kirjoitti:No niin... Nyt on ruvennut kovasti kiinnostamaan Jing Gongin G 36E, eli tuo pitkä versio. onko mitään varmaa tietoa onko teknisesti sama ase kuin tuo melkein jokapaikassa kehuttu lyhyempi G 36C? Millaisia kokemuksia yleensä JG:n G 36 sarjasta? Onko se hinta-laatu suhteeltaan niin hyvä kuin väitetään?

-Pasi

Itselläni on kokemusta lähinnä JGn G36K rungosta, joka on luonnollisesti yhteensopiva kaikkien muiden G36-sarjalaisten kanssa (mukaanlukien muut valmistajat). Teknisesti siis pitäisi olla samanlainen kuin mainitsemasi G36C, itse en vain pitänyt JGn käyttämästä ABS-muovista runkomateriaalina.

Itelläni on ollut tässä jo jonkin aikaa tuo G36K ja hyvin se on toiminut,ei mitään moittimista ole ollut. Sarjaki on mukava nopea ja en ole kauheasti semi viivettä huomannut aseessa. Tarkkuus on todella hyvää luokkaa kiina aseeksi,voisin sanoa että luotan aseesee enemmän mitä se antaa näyttää. Muovisuus ei minua haittaa millään tavoin koska ase tuntuu jämäkältä ja sitä se on vieläkin. Lippaatkin syöttävät hyvin aseessa,tällä hetkellä KA:n muuta midi käytössä ja syöttää jokaisen kuulan.Ja sanon vielä kantamasta että sekin on riittävä niikuin lähtönopeus joista itse hämmästyin suuresti.
HÖÖHÖÖ
Wade

ViestiKirjoittaja kari_grandi » 14 Maalis 2010 16:22

En tiedä mihin tämä kysymys olisi pitänyt sijoittaa mutta en uutta aihettakaan viitti perustaa tämän takia.Eli onko kellään tietoa että kuinka tuo AK47s:än taitto tukki menee AK74:ään?
-40 luvulla kaikki oli paremmin...
kari_grandi

ViestiKirjoittaja Leiska » 14 Maalis 2010 21:42

Se vaatii omanlaisen, AK47S, runkonsa, jossa on kiinnityskohdat rungon sivuilla sille perälle.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja viinu » 17 Maalis 2010 17:22

Leiska kirjoitti:Se vaatii omanlaisen, AK47S, runkonsa, jossa on kiinnityskohdat rungon sivuilla sille perälle.

Tai AKMS runkoon. AK-74:jään ei mene mitenkään muuten kuin kiinni hitsaamalla.
viinu
Moderaattori

ViestiKirjoittaja kari_grandi » 17 Maalis 2010 20:21

Kiitoskia suuresta viisaudestanne.
-40 luvulla kaikki oli paremmin...
kari_grandi

ViestiKirjoittaja Hyypiö » 22 Syys 2010 13:18

onko kellään kokemusta näistä cyman aseista? eniten kiinnostaisivat nuo AK MP5 ja m4/16 sarjalaiset
Hyypiö

EdellinenSeuraava

Paluu Aseet