Peliä Tehtaalla La 11.4. klo 11.00 >>

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 12 Huhti 2009 01:41

Joo turha se on itkeä ku on jo paskat housussa, Tosiaan omalla vastuulla pelaat, hammas suojat on hyvä omistaa tai maski, Vakio pyssy tuhoo myös hampaat, Voit myös miettiä onko tämä oikea harrastus sinulle?, Vahinkoja sattuu, En usko että tämä kaveri halusi sinulta tietoisesti tuhota hampaitasi!.
Laskitko kuulat? turha syytellä yhtään ketään koska se ei johda yhtään mihinkään. ens kerrala osaat varautua sitten niihin hammas suojiin?..
Ei sinne sisällekään ole pakko mennä jos ei halua :)
*Laita tähän englanninkielinen lainaus*
Top_Dogg

ViestiKirjoittaja firstone » 13 Huhti 2009 21:55

Mun puolesta ainakin ampukoot sisällä vaikka m120 aseella sarjaa, kun itselläni ainakin löytyy se verran itsesuojelu vaistoa että hammassuojat on tullut ostettua ja varsinkin sisällä mulla on se shemag tai vastaava vielä siinä lasien alla ihan juuri sen takia ettei tule niin kipeitä osumia naamaan mutta jos tulee niin sitten tulee.

Lauantaina esimerkiksi tuli pari kipeää osumaa reiteen ihan vierestä (ilmeisesti oli maruin vakio m14) mutta on vain ymmärrettävä että tälläisissä harrastuksissa sattuu ja tapahtuu. Joten on opittava elämään sen kanssa ja varustauduttava hyvin ja kestettävä ne osumat eikä heti ruveta valittamaan että "tolla oli ihan varmasti ainki m150 ku mulle tuli tollai mustelma tohon YHYY"

Joten pojat menkää ostamaan ne hammassuojat sieltä lähimmästä liikkeestä joka niitä myy ja tulkaa vasta sitten valittamaan kun joku tekee oikeasti jotain väärää kuten esim. ampuu sinua offarilla tai vastaavaa.
Kaikkea tapahtuu kun ei osata varustautua oikein.
Tiesithän, että huumeesi saattavat olla jonkun perseestä! Terveisin, YAD -
http://www.yad.fi/streetteam/content/yad-street-team
firstone

ViestiKirjoittaja Leiska » 13 Huhti 2009 22:14

On mullakii lohennu etuhampaat airsotiessa kahdesti ja verta tuli viimeksi juuri tässä samassa pelissä. Mutta that's the spirit! Mun mielestä lähinnä hyvä vaan että kuula tulee lujaa että sen varmasti tuntee tai kuulee. Onhan se ilkeetä olla ottavassa päässä muttei sille voi mitään. Sen jälkeen voi miettiä mikä meni vikaan. Ja niiku aikasemmin sanottiin, jossei sitä osumaa paljaalle iholle halua, voi sen aina peittää. Ei oo vaikeeta.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 14 Huhti 2009 16:00

Tässä oli kaksi viisasta herraa, yhdyn heihin täysin. Mitä mustelmiin tulee niin niitä on ollut vaikka minkälaisia :D sit sellasia verisiä pallukoita myös ;)
Top_Dogg

ViestiKirjoittaja Rane » 14 Huhti 2009 18:46

firstone kirjoitti: kun joku tekee oikeasti jotain väärää kuten esim. ampuu sinua offarilla tai vastaavaa.
Kaikkea tapahtuu kun ei osata varustautua oikein.

Tosta asiasta vielä, että itsellä kokemusta kun erään henkilön aseesta akku loppunut, ja ei voinut ampua tyhjille.
Hänen kaverinsa tulee siinä katsomaan, että onko loppunut. Piippu suoraan meidän kaveriporukkaa päin, ja HUPS, kuulahan sieltä lentää!
Ei onneksi osunut, mutta itse esim. olin suoraan naama sinnepäin, ja hyväksi onneksi kuula tulee puuhun, johon nojasin.

Itse ymmärrän jos ammutaan kun testataan että onko akku toiminnassa, ja MAAHAN, mutta edes jotain varovaisuutta, ettei suoralta linjalta(varmasti huomasi meidät) ammuta ja testailla asetta!"

Ja ettei offiksi mene, niin itse kannatan tuota joko-tai periaatetta, niin ei tule epävarmoja tilanteita, missä jysäytetään, ja ihmetellään..

-R
-Softaajat eivät pelkää pimeää, pimeä pelkää heitä.
-Softaajat voivat tappaa kaksi iskua yhdellä kärpäsellä.
-Jumalan sanoessa "tulkoon valo", Rane vastasi: "Pyydä kauniisti".
Rane

ViestiKirjoittaja firstone » 14 Huhti 2009 19:12

Ite olin selkä sitä ampujaa päin joka oli noin 3m päässä meistä ja se kuula tuli noin 5 sentin päästä mun korvasta.
Että vähän varovaisuutta pojat.
Tiesithän, että huumeesi saattavat olla jonkun perseestä! Terveisin, YAD -
http://www.yad.fi/streetteam/content/yad-street-team
firstone

ViestiKirjoittaja TOP1 » 14 Huhti 2009 19:54

Oon kuullu et kyl vempullalaki hammas irti lähtee ei se mitenkää viristä oo kiinni
Marui Glock 17 3rd generation
TOP1

ViestiKirjoittaja latonen » 14 Huhti 2009 20:31

Se on kiinni mihin kohtaan kuula osuu ja osittain tehoista...
latonen

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 14 Huhti 2009 22:00

firstone kirjoitti:Ite olin selkä sitä ampujaa päin joka oli noin 3m päässä meistä ja se kuula tuli noin 5 sentin päästä mun korvasta.
Että vähän varovaisuutta pojat.

Nyt loppuu se itkeminen. Asia loppuun käsitelty. PISTE.
Top_Dogg

ViestiKirjoittaja Jonneh » 14 Huhti 2009 22:05

Ollaan nyt onnellisia ettei meillä oo (ainakaan mun tietääkseni) kellään yhtään silmävammaa tullut =)
Jonneh

ViestiKirjoittaja Stöne » 14 Huhti 2009 23:00

Je, nyt on asiaa jauhettu tarpeeksi tässä ketjussa. Mitään ongelmia ei mielestäni pitäisi olla jos kaikki lukisivat ne säännöt.

Lukko tähän, keskustelu jatkukoon muualla.
Stöne

Edellinen

Paluu Peli-ilmoitukset