Itella Posti Oy "vaaraelementti!"

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Itella Posti Oy "vaaraelementti!"

ViestiKirjoittaja Ivan Orav » 25 Kesä 2014 20:39

http://jounimartikainen.wordpress.com/2 ... 24/voitto/

Päältäpäin ei ole näkyvissä onko ase ladattu paketissa! :shock:
Ivan Orav

Re: Itella Posti Oy "vaaraelementti!"

ViestiKirjoittaja Leiska » 26 Kesä 2014 08:26

Toivon mukaan itella rupeis taas noita airsotavehkeitä kuljettamaan. Hyvältä näyttää ainakin ton päätöksen perusteella.

Eipä toi Itellan päätös oo onneks ainekaan mun aseitteni lähettelyyn vaikuttanut kun vaan on aina huolellisesti pakannut aseen laatikkoineen siten ettei siitä ulkoapäin näe mitä paketti pitää sisällään.
Tosin tos pari viikkoa takaperin eräs hessu koitti lähettää mulle yhtä asetta siinä onnistumatta. Se paketti ei ollut pakattu sillain et ulkopäin ei näe mitä paketti pitää sisällään.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Aks3 » 26 Kesä 2014 19:56

Durps, ittelläni tuli metallinen ak:n etupää piippuineen takatähtäimineen päivineen elmukelmuun pakattuna. Luulin että kaikki tuosta jo tiesi, siksi en edes sanonut myyjälle ;)
Aks3

ViestiKirjoittaja Ivan Orav » 26 Kesä 2014 20:03

Suomen sisäisessä postissa "tietämätömyys on valtia :lol: ) Mutta ongelma piile juuri ulkomaankaupassa, postitulli valaise kaikkit paketit, sielä havaitaan "vaaraelementti" ja sinun on pakko hakea itse oma "vaaraelementti" tullista pois!
Olisi reilu jos Matkahuolto olisi jatkanut sieltä eteenpäin, missä Posti keskeytti kuljetuksen!
Ivan Orav

ViestiKirjoittaja MrAntza » 26 Kesä 2014 23:42

Itellä ei oo ollut ongelmaa postin kaa ja kyllä se Matkahuolto hoitaa "likaiset hommat" jos posti ei. Mä katon vaan halvimman aina :mrgreen:

Ymmärrän kyllä et posti ei halua sekaantua ase asijoihin ja siks ei toimita mitään mikä näyttää vaaralliselta. Mut en kyl sitä ymmärrä et kuka paketoi aseensa läpinäkyvään laatikkoo ku pahvilaatikko ja sanomalehteä eristeeks on keksitty... :idea:
Tapaamme jälleen...
MrAntza

ViestiKirjoittaja Tupe » 27 Kesä 2014 11:51

Juu, tullut "muutama" ritsa läheteltyä itellankin kautta. Kunhan pakkaa lähetyksensä hyvin ei ongelmaa. Kotimaan lähetyksissä ei edes tarvitse mainita paketin sisällöstä mitään, edes itellan virkailijoille. Isoin paketti jonka olen lähettänyt painoi 18 kg ja oli 130x45x45 cm. (Turha väittää että saha on "kompaktin" kokoinen...)

-Pasi
Pinski kirjoitti:Hullut ihmiset :shock:
Tupe

Paluu Yleinen keskustelu