Soda Stream pullo ja termos löydetty kontista

Peleistä löytyneistä/hukkuneista varusteista ilmoitukset tänne.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Soda Stream pullo ja termos löydetty kontista

ViestiKirjoittaja Drager » 25 Kesä 2014 04:50

Näistä piti ilmoitus tehdä, mutta aika eikä muisti ole riittäneet eli tässä kahden kk sisällä kaksi erillistä henkilöä ovat hukanneet termos pullon tehtaalla ja Soda Steam putelin Kouvolan Night Partyssä.

Termoksen omistajasta en osaa sanoa, mutta saa tuntomerkkejä vastaan tehtaalla takaisin. Soda putelin omistaja on tiedossa, kun muistais nimen:D (Sori huono nimimuisti) Tuuhan kyselemään kun kerkeät. Molemmat ikävä kyllä tyhjennetty nautinto aineista ja huuhdottu. Kulkeutuvat lauantaisin tehtaalle tumman sinisen aivan upean farmari Ford Focuksen kontissa.
Weapon and war is the last and most ultimate way to express your opinion or belief.
Drager

Re: Soda Stream pullo ja termos löydetty kontista

ViestiKirjoittaja Bempzu » 25 Kesä 2014 11:22

Sootastreemi on mun :D Unohtu sinne teijä leirile ja kun muistin nii olitte jo lähteny :P Palauttele seuraaviin peleihin ;)
Bempzu

Re: Soda Stream pullo ja termos löydetty kontista

ViestiKirjoittaja Drager » 12 Heinä 2014 13:18

Bempzu kirjoitti:Sootastreemi on mun :D Unohtu sinne teijä leirile ja kun muistin nii olitte jo lähteny :P Palauttele seuraaviin peleihin ;)

Tuuhan kyselee kun mua näkyy siellä kentällä:) Autossa kulkee mukana niin ei unohdu kotiakkaan.
Weapon and war is the last and most ultimate way to express your opinion or belief.
Drager

Paluu Löytötavarat