Mitä mieltä? M16A4

Asekeskustelut hoidetaan täällä

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Mitä mieltä? M16A4

ViestiKirjoittaja Jere » 23 Maalis 2014 18:17

http://www.milgear.fi/fi/product/m16a4- ... 5581-/1315

kertokaapa mielipiteenne myös onko mielestänne hyvä hinta-laatusuhde, olen aloittamassa harrastuksen uudelleen.
.....
Jere

Re: Mitä mieltä? M16A4

ViestiKirjoittaja malola » 04 Touko 2014 13:22

no siis... aika kallis koska sun kannatais hankii uus akku laturi ja paljon muutaki krääsää kuten lippaita kannatais :D jne et ite en ostais mutta iteppähän tiiät mikä parhaalta tuntuu ;)
When going gets tough the tough gets going
malola

ViestiKirjoittaja Aprasch » 04 Touko 2014 13:32

Noh, jos minulta kysytään, niin unohda yllämainitun kommentti osittain ja sitten: Googlesta löytyy kyseistä aseesta ihan hyvin tietoa. Hinta on mikä on ja jos sä olet päättänyt, että se ei ole liian suuri summa, niin se on sitten hyvä.
Uusi akku ja laturi on hankittava. Lippaita ei ole pakko hankkia suoraan lisää, jollei itse halua, sillä tuon mukana tulee 300 kuulan Hi-cap lipas. Ase itsessään on perus kiina-ase tavaraa, eli ihan ok, mutta ei mtn erikoista. Sisuksiltaan se on aikalailla sama kuin muutkin Dboys:n m4 aseet. Eli jos ase mielyttää omaa silmää ja se on todettu perustoimivaksi aseeksi, niin anna mennä vain ja osta pois.
DURP DERP!
Aprasch

ViestiKirjoittaja TyyppiTyyppinen » 04 Touko 2014 19:58

Mulla oli itellä se vietnam mallin kranaatinheitin M16 ja en muista mitään mist ois ollu sanomista muutaku et se paino reilu 5kg ja ekaks full metall aseeks se on paljon ku ennen softannu sellasil 2-3kg aseil.

Kato vaan muiltakin foorumeilt ja ylipäätään netistä et millasii noi on.
2.box on omast mielestäni 2. paras boxi ja 3. boxi taas on paras huollon kannalta ym.
страйкбол!
TyyppiTyyppinen

Paluu Aseet