Probleemaa aseen kanssa / pienet kysymykset / aseturhakkeet

Asekeskustelut hoidetaan täällä

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja viinu » 07 Elo 2013 17:14

Ongelman ratkaisussa auttaisi taas paljon jos tietäisi minkä valmistajan tekeleestä on kyse. Ja vielä enemmän minkä version gearbox on kyseessä.

Villi veikkaus: Selector plate ja cut-off lever ei käy yksiin. Eli selector plate ei päästä cut-off leveriä "semi-asentoon". Tämä etenkin silloin jos ovat vaihdettuja osia.

Myös kosketinpintojen "kelkka" voi ver. 3 boxeissa tehdä ongelmia.
viinu
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Skudi » 04 Syys 2013 17:58

Gearbox v6 kanssa säätäessä kävi sellainen ongelma että jousi jännittyy noin puoleeen väliin ja jää sitten jumiin, useempaa kertaa oon kokeillu korjata mutta ei siinä mitään näytä vikana olevan. Jos tietää mitä on vikana tai miten korjata niin kertoo, kiitos.
Skudi

ViestiKirjoittaja Hulk » 04 Syys 2013 23:20

Motti liian tiukalla sanoisin. Käyny aika useesti itellä. Löysää mottikehikon pohjassa/päällä olevaa ruuvia ja tsiigaa mitä tapahtuu.

Emmä muuta keksi, kun ei pääse ite hypistelemään.
Kuva
Kuva
Hulk
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Skudi » 05 Syys 2013 15:12

Juu, sain nyt toimimaan. Poistin meinaan kaiken lian ja rasvan niin toimii nyt hieman paremmin. Kiitos vaan.
Skudi

ViestiKirjoittaja The_Myntsä » 16 Syys 2013 01:48

G&G CM16 Raiderissa kuulat lentävät vain pari metriä, ja todella harvoin normaaleita matkoja, joskus piipusta lähtee jopa 2 kuulaa, ja joskus ulos ei tule mitään, vaan kuula pitää kaataa piipusta ulos, mitä piäisi tehdä?

Olen miettinyt jotain tiivosteitä tai jotain, männän tiivisteet?

Auttaisikohan uusi mäntä?
The_Myntsä

ViestiKirjoittaja Jageby » 16 Syys 2013 07:57

Arvauksella heitän että sulla taitaa olla vakio hoppikumi. Kannattaa tarkastaa onko se halkeillut/revennyt. Samaten se saattaa olla rutussa. Kannattaa myös suutin tarkastaa että tiivistyykö kunnolla kumiin.
Heitä kranaatti puun alle!
Jageby

ViestiKirjoittaja The_Myntsä » 16 Syys 2013 23:49

Ei oo vakiohoppi eikä oo halkeillu tms.

Mites saan tuon selville että miten se tiivistyy kumiin? Saisko vaikka jotain kuvia miltä sen PITÄISI näyttää?

Voin ottaa huomenna(tänään) kuviakin suuttimesta, niin osaatte kertoa varmaan paremmin niiden kautta?
The_Myntsä

ViestiKirjoittaja Tomppez » 17 Syys 2013 00:11

Laita paperinpala hoppiyksikön huulien päälle ja ammu,jos se pala lentää siitä ei mee suutim tarpeeks etee mikä voi ton tehä.yks veikkaus on kulunu suutinlevy tai suutin halki.Jos männänpää tai sen tiiviste alkaa olla kulahtanu huomaa sen kyllä paineesta piipun päässä.Ja jos diablon palloja oot roiskinu voi johtua kuulistaki.
uraaa!
Tomppez

ViestiKirjoittaja czcc » 18 Syys 2013 06:36

Moi
Mulla on S&T UMP ja siinä jämähti takatukin lukitusnappi pohjaan. Uskaltaako sen perän avata?
czcc

ViestiKirjoittaja mrsuhis » 19 Syys 2013 20:17

Mikä mahtaa olla syy kun ase syö akkua nopeasti? Elikkä laitan täysinäisen akun aseeseen ja ammuskelen siinnä hetken ja sitten akku onkin tyhjä, se ei ole normaalia.
mrsuhis

ViestiKirjoittaja Hulk » 19 Syys 2013 20:37

1. Akku tullu tiensä päähän
2. Motti liian kireellä
3. Rattaat shimmitetty päin persettä
4. Kaikki ylläoleva yhdessä

Motin ja/tai rattaiden kireys pitäis kuulua äänessä vinkumisena. Kuumeneeko akku ammuttaessa?
Joskus missälie omassa aseessa riskiskot yms oli jatkuvasti akun kautta varauksessa, kun johdot oli kärsiny ja paljaana metallia vasten, jolloin tietty akku kulu jokseenki nopeemmin.

Veikkaan silti, että akku on vaan heikossa hapessa, tai teet jotain todella väärin kun lataat sitä. Helpottais tietää millai akku, ase, virit yms on kyseessä.
Kuva
Kuva
Hulk
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Drager » 20 Syys 2013 02:59

En löytänyt tästä mitään netin syövereistä.
Onko kukaan keksinyt hyvää ja siistin näköstä patenttia/ratkaisua millä saa varmistettua AK sarjalaisen takatähtäimen ettei se katoa mettän siimekseen, kun ei niitä viittisi koko ajan olla tilailemassa uusia. VFC tyyppinen runko jos vaikuttaa asiaan. Liimaa kokeilin, mutta rasitus ylöspäin esim jää vaatteisiin vähän kiinni kun laskee asetta murtaa liimauksen. Metallista kun on kyse ei voi edes hitsata eikä liimat tykkää tarttua. Muita ehdotuksia?
Weapon and war is the last and most ultimate way to express your opinion or belief.
Drager

ViestiKirjoittaja Leiska » 20 Syys 2013 10:44

Pelityyli. Ei kantti ehdoin tahdoin puskea asetta joka puskan läpi niin ei tähtäinkään huku. Mulla on varmaan kuusi eri ak-sarjalaista ollut enkä oo yhestäkään takatähtäintä hukannu.

Jos nyt et muuta keksi niin änge sinne lehtijousen väliin jotain dädää silleen ettei se vaan voi painua pohjaan ja tähtäin päästä irtoomaan.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Maekl » 20 Syys 2013 17:09

Ainakin cyman ak:issa on oikeesti usein se ongelma että tähtäin suorastaan tippuu irti vaan aseen kääntämällä ylösalaisin. Määrä cyma:n ak sarjalaisia joita olen nähnyt takatähtäin uupuvana on aika suuri, eli se ei vaadi oikeesti mitään erikoisyrittämistä. :lol: Mulla riitti se, että laittoi aseen selkään ja otti eteen.

Syynä on vähän huonosti suunniteltu jousiratkaisu siellä tähtäimen alla. Itse lehtijousessa ei ole mitään vikaa, vaan siinä että se lepää siinä eturungossa olevaa ohuen ohutta alumiinipalikkaa vasten, mikä tuppaa vääntymään siitä alta pois kun tähtäintä tarpeeksi heiluttaa eestakaisin. Eli silloin sen jousen voima ei enää riitä pitämään sitä tähtäintä kiinni - noin kävi mun rpk:ssakin, tosin onneksi chairsoftatessa, eikä siis lentänyt mihinkään puskaan.

Siihen kannattaa virittää joku oma jousipatentti. Itse väänsin sellaisesta teräksisestä lavojen kasaamisvanteesta vähän ohuemman lehtijousen, mikä ei runno sitä tukipalikkaa alta pois. Voin jonkinlaista kuvaa laittaa jos tarve vaatii.
Maekl

ViestiKirjoittaja mrsuhis » 20 Syys 2013 20:59

Ase on JG g36c ja akku on CompatSystemin 8.4v 1100mAh.
Aseessa ei ole minkäänlaisia virejä.
mrsuhis

EdellinenSeuraava

Paluu Aseet