Tuota kalkkipetteriä voisi kyllä tiedustella kuka sen nykyisellään omistaakaan ja missä hitossa se mahtaakaan sijaita (alue tuntemus nolla)
Sarkasmi on tuttua, mutta en ollut ihan varma oliko tämä sitä vai ihan puhdasta kettuilua tälle topicille.
Osahan tästä keskustelusta on haaveilua, mutta pointti oli se että mahdollisesti saataisiin pelaajien toiveita yhteen paikkaan kerättyä jos joku taho ottaisi asiasta kiinni ja tietäisi siten mitä pelaajat esim voisivat haluta.
Toiseksi itse en ole kerennyt vielä käymään kovinkaan monissa skenuissa joten en tiedä mitä kaikkea Suomessa on tehty ja tästä kiinnostuneena tätä kysyinkin.
Esimerkiksi maininta MP tiedustelijoista/viestin viejistä on hyvä. Tuommoisen pyörän kuljettaminen on suht helppoa ja halpaa sekä monttu pyöriä löytyy moneltakin. Pyörän omistaja oletettavasti myös osaa kulkinetta ajaa jolloin tämmöisen toteuttaminen vaatii vain mielenkiintoa itse pelin järjestäjältä ottaa tälläiset skenuun mukaan. En usko että kovinkaan monella kotoa löytyy tankkia tai vastaavaa, mutta moisen rakentaminen airsoft välineeksi ei ole kuinkaan pois suljettua, jos budjettia löytyy tarpeeksi tai tarvikkeet alta lista hinnan.
CQB vai pitemmän kantaman peli. Tämähän on tietysti makuasia. Itse pidän verrannolliseti siitä kultaisesta keskitiestä enemmän, josta löytyy molempia tasapuolisesti. Isommat pelit, suurella pelaaja määrällä ahtaissa tiloissa voi muuttua suht hektiseksi paikottain.