Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon
Tomppez kirjoitti:Moottoriajoneuvon käyttö on aika hieno lisä skenuissa,Vaikka sitten itse pelaajien tuomia ATV:tä,enduro-pyöriä joita voitasiin käyttää esim tiedusteluun.
Jokke-Pappa kirjoitti:Joo! Ite ainaki vuokraisin armeijalta helikoptereita, johon asennetteis sellaset airsoft minigunit ja sit vuokrattais myös parolasta muutamat leopardit ja asennettais niihinkin airsoft 120 milliset tykit. Sit vois radiopuhelimella tilata ilmaiskuja ja kaapata taistelukentältä ajoneuvoja vaikka ikää on 13 ja ei ajokorttia. Saisin kaikki killstreakit esim telaketjutetulla ällitällillä vähä niiku Codissa ja voisin liikkua paikasta toiseen mun little birdillä, joka myös on vuokrattu armeijalta.

Ozzim kirjoitti:Tankit, savuverhot, mutapyörät nönnönöö on ihan siistejä mutta itse kyllä näkisin jonkun törkeen hyvän pelipaikan paljon mielekkäämpänä, joku hylätty isokokoinen tehdas kunnostetuna airsoftille sopivaks olis jo jotain sellasta mistä voisi maksaa vaikka 10-25 pelikerta ja näkisin tälläsen asian olevan paljon kiinnostavampi kuin jotkut hetkelliset fiilistelyt. Pelipaikkoja nyt ei Suomessa niinkään runsaahkosti ole ja suurinosahan näistä on niitä metsäplänttejä tmv.
Jokke-Pappa kirjoitti:Joo! Ite ainaki vuokraisin armeijalta helikoptereita, johon asennetteis sellaset airsoft minigunit ja sit vuokrattais myös parolasta muutamat leopardit ja asennettais niihinkin airsoft 120 milliset tykit. Sit vois radiopuhelimella tilata ilmaiskuja ja kaapata taistelukentältä ajoneuvoja vaikka ikää on 13 ja ei ajokorttia. Saisin kaikki killstreakit esim telaketjutetulla ällitällillä vähä niiku Codissa ja voisin liikkua paikasta toiseen mun little birdillä, joka myös on vuokrattu armeijalta.
Drager kirjoitti:Joo o... alan olemaan sitä mieltä että airsoft pitäisi kieltää enemmänkin kaikilta CoD:in, MW, BF:fän ja CS himo pelaajilta, kun lueskelee jokke-papan ja arzgan kommentteja tai sitten vain järjestää valtion toimestä näitä pelaaville vieroitus hoitoja että suuremmat tomahowkki ohjus iskut unohtuis.![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa