Peliä Tehtaalla lauantaina 6.4.13 klo 1100>>

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja V0hveli » 07 Huhti 2013 21:54

Hyvää yötä kaikille.

Kuinka moni on uupunut, kyllästynyt ja hajonnut jo joka viikkoiseen tehtaan ympärijuoksuun?
Olen kuullut henkilöllisyyttään varjelevalta, skenessä varsin kuuluisaltakin nimeltä, että pelialue ei ole rajattu pelkästään tehtaaseen, vaan aluetta VOISI hyödyntää kumpujenkin taakse, ties kuinka kauas.

Miksei sitten hyödynnetä (niinkuin bäck in the times 2006). Peleihin saataisiin paljon enemmän makua ja muutakin taktiikkaa voisi käyttää kuin saunalta sisään ja mars mars lehtihuoneen kautta yläkertaan.

Tämähän toki edellyttää sitä, että kumpujen taakse (reilusti) siirrytään ripeään, jotta sirkus saadaan hyvällä tahdilla pyörimään. (Ratkaisu, toinen offari?) Yhteydenpito ei ole ongelma, kun lälläreitä löytyy melkein joka jannulta.

Tasapuolisuuden vuoksi hommahan voisi toimia niin, että pelataan 2,5h jonka jälkeen tapahtuu puolien vaihto. Hommaan saadaan vielä "järki" niin, että lätkäistään se yhdistyksen leikkipaukku about yhtä kauas kummastakin osapuolesta, esim. aukealle paikalle tai piiloon, josta se pitää löytää ja purkaa. Kummallakin osapuolella olisi yhtäläiset maastonsuomat mahdollisuudet. Tietysti lipunryöstöäkin voisi isommalla alueella yrittää.

Hakusessa ei nyt ole mikään respahommailu, vaan se että päästäisiin välillä irti tosta ainaisesta ja jatkuvasta cqb-möhöilystä.

Kuten tekstistä ymmärtänette, olen asettunut nimettönä pysyttelevän henkilön edusmieheksi. Tämä johtuu siitä, että nykyinen skene tuntuu vähintäänkin mädältä.

Edustamani henkilö tulee toimimaan kuin Zorro!

JA MUISTAKAA! LOVE AND RESPECT FOR MAMA EARTH

Terveisin, Zorron edusmies!

Kuva
V0hveli

ViestiKirjoittaja MetalSnake » 08 Huhti 2013 07:30

V0hveli kirjoitti:Hyvää yötä kaikille.

Kuinka moni on uupunut, kyllästynyt ja hajonnut jo joka viikkoiseen tehtaan ympärijuoksuun?
Olen kuullut henkilöllisyyttään varjelevalta, skenessä varsin kuuluisaltakin nimeltä, että pelialue ei ole rajattu pelkästään tehtaaseen, vaan aluetta VOISI hyödyntää kumpujenkin taakse, ties kuinka kauas.....

Asiaa! 8)
Viimeksi muokannut MetalSnake päivämäärä 09 Huhti 2013 05:41, muokattu yhteensä 1 kerran
MetalSnake

ViestiKirjoittaja Salmari » 08 Huhti 2013 18:03

Allekirjoitan kaiken, mitä Vohveli tuossa sanoo ja toivon kans, että tuota kokeiltaisiin. Myönnän, että kuka minä olen huutelemaan, kun taas koko talveen näkynyt, mutta ehkä juuri tässä syy. Ei tuo haittaisi ainakaan kokeilla jotain uutta ja erilaista, joku saattaisi oikeasti jopa tykätä.
Salmari

ViestiKirjoittaja Cykkis » 08 Huhti 2013 18:12

Pitkään jo toivonut pelejä jokimaan pelialueelle mutta turhaan. Siellä onnistuisi lipunryöstöt sun muut pelimuodot isommalla pelialueella.
Cykkis

ViestiKirjoittaja Tupe » 08 Huhti 2013 18:50

Jokimaalla alkaa lintubongareiden sesonkiaika ihan näillä näppäimillä... Ihan asiaa sivuten.

-Pasi
Pinski kirjoitti:Hullut ihmiset :shock:
Tupe

ViestiKirjoittaja viinu » 08 Huhti 2013 21:14

Jokimaalla myös parkkipaikka ongelma näin talvisin, kun tiet aurattu kapeiksi.
viinu
Moderaattori

Edellinen

Paluu Peli-ilmoitukset