Minkä airsoft aseen ostit viimeksi? + Äänestys

Asekeskustelut hoidetaan täällä

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Onko Marui merkkiset airsoft aseet sinun mielestä hyviä?

Kyllä!
90
60%
Ei!
31
21%
En Tiedä
12
8%
En Ole Ikinä Kokeillut
18
12%

Ääniä yhteensä : 151

ViestiKirjoittaja Dermacmed » 17 Kesä 2011 10:40

Tällä hetkellä viimeisin ostamani ase on MP7A1. Jos osat lasketaan, niin uuden ver.3 rataslaatikon olen ostanut + paljon osia, mutta ei niistä viel kokonaista asetta saa aikaiseksi :wink:
Aina on hyvä sää softata
Dermacmed

ViestiKirjoittaja Toiminnan-mies » 28 Kesä 2011 16:51

Tänään tuli ostettua tuo Baby Hi-Capa 3.8 mastercalgarilta : )
Toiminnan-mies

co2

ViestiKirjoittaja temeor » 05 Heinä 2012 09:23

Viimeks ostin kwc sig sauer co2 pistoolin. :o

Ei tuplapostauksia. Turha viesti poistettu - Leiska
temeor

ViestiKirjoittaja -Jesse- » 05 Heinä 2012 13:04

Äänestin: Ei. Siksi ei koska aseet ovat ylihinnoiteltuja ja omiin käyttämiini on tullut syöttöhäiriöitä todella paljon (olen omistanut 2asetta maruilta)

Viimeinen ostamani ase oli juurikin maruin koneistolla mutta double eaglen kuorilla Glock 18..

Nyt jo myymässä sitä :lol:
-Jesse-

ViestiKirjoittaja Hulk » 05 Heinä 2012 13:49

Eihän ne nyt ole ylihinnoiteltuja. Kiinalaisten aseiden hinnat on vähän pilannu nää markkinat laadukkaimmilta valmistajilta. Näyttää siltä, että yli 150e on nykypäivänä ihan liikaa pyydetty mistään aseesta, kun kiinalaisia rimpuloita saa siihen hintaan, höystettynä pelikäyttöön liian tehokkailla vireillä ja kaikenmaailman ihmepalikoilla.

Kumma kun porukka ei ymmärrä, että laadusta joutuu vaan maksamaan. Eipä ole vielä tullut yhtäkään kinukkimyllyä vastaan joka vastaisi laadultaan yhtään ns. "ei kiinalaisen valmistajan" asetta.

En tiedä sitten mitä ihmettä olet tehnyt että oot saanu syöttöhäiriöitä TM aseisiin, kun 6 vuoden aikana en ole nähnyt yhtäkään kenelläkään. Itse omistan ATM neljä TM asetta ja kaikki pelittää hemmetin hyvin.

Ja jotenkin tuntuu, että kellosi syöttöhäikät johtuu juurikin tuosta kinukkirungosta. Itsellä ollut kokonaan Maruin sähkökello ja pelitti sen pari vuotta nätisti.
Kuva
Kuva
Hulk
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Leiska » 05 Heinä 2012 14:14

Jep, samaa mieltä Hulkin kanssa. Maruin aseiden hinta perustuu siihen että aikalailla airsoftasemarkkinoiden suurimmallä todennäköisyydellä saat suoraan laatikosta hyvin ja pitkään toimivan aseen. Kiinavehkeet ehkä ampuu kovempia lähtöjä, mut kaikessa muussa ne sit yleensä ottaen häviääkin maruin aseille.

Mulla on kans pari kappaletta Tokyo Maruin aseita ollu ja äärimmäisen hyvin ne on pelittäny. Maruin tekniikan ja suunnittelun laadusta kertoo jo pelkästään se että TM on se valmistaja kenen tekeleistä suuri osa muista aseista on kopioitu.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja sakutin » 05 Heinä 2012 15:36

Joo komppaan hulkkia myös ite omistin maruin ak:on eikä menny rikki kun vasta 5 vuoden käytön jälkee. Mutta itse ostin viimeeksi juurikin tokyo maruin Mp7A1 joka on pelittänyt tosi hyvin vaikka on modattu isompi akku siihen 8)
"Rohkeus ei oo sitä ettei pelota, vaan että uskaltaa hypätä vaikka ei tiedä selviikö elossa..."
sakutin

ViestiKirjoittaja Kassu00 » 14 Heinä 2013 18:00

itellä viimesin on JG G3 SAS uutena n. 130-140e
WTL=Welcome To Lahti :D
Kassu00

ViestiKirjoittaja V0hveli » 15 Heinä 2013 13:59

Joo, marui on heti laatikosta paras.
Kiinalaisen valmistajan pyssyt paljon maukkaampia jos osaamista löytyy ja ymmärtää heti aseen nostaessa laatikosta heittää tietyillä rataslaatikon osilla vesilintua, tämän lisäksi vesilintua voi usein heittää myös hopilla ja aseen mukana tulleella akulla.

jos mä nyt alan muistelemaan maruin pyssyjä niin mulle tulee mieleen colteista heiluvia etupäitä, Ak-47:sta löystyviä ja putolevia ruuveja, lisäksi hepposia muoviratkaisuja monista muista. Mut mechat ja hopit toimi laatikosta aina hyvin.

Mut ne muovijutut oli oikeestaan sen ajan juttuja, nythän kauheinta paskaa on murometalli.
V0hveli

Edellinen

Paluu Aseet