Geardoluolasi

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Geardoluolasi

ViestiKirjoittaja Stöne » 30 Kesä 2012 19:50

Laudalla on monia varusteiden haalijoita, ja muutamia jotka ovat tainneet tehdä siitä ihan taidetta, joten huudellaampa teidän perään. :)

ELI: Ottakaa kuva omista varastoistanne ja postatkaa siitä tänne, pienen kuvauksen kera. Ei tarvitse kaikkea kuvata, vain ne paikat mihin olette roinaa hyysänneet.

Muut saavat vapaasti kommentoida kätköjä
Viimeksi muokannut Stöne päivämäärä 30 Kesä 2012 20:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Stöne

ViestiKirjoittaja Stöne » 30 Kesä 2012 19:56

Avaan homman omalla "luolallani"

Kuva
Kuva

Olen piilottanut suunnilleen kaiken isomman nostettavan sängyn alle, kuvassa näkyy vain pinta, minkä alla on vielä ~30cm suo pyssyjä, lippaita, vaatteita, retkeilyvälineitä ja.. kaikkea.

Sitten on tuo vetolaatikosto missä on kaikkea pienempää, kuten radioita ja tähtäimiä ja pyssyjen osia ja ja ja....

Lisäksi tavaraa on harhautunut ties mihin sopiviin paikkoihin ympäri kämppää, parveketta ja kellarivarastoa. Jälimmäisessä kahdessa lähinnä rinkkoja, kypärä ja maihareita ja joku hassu maastopuku. Lisäksi pidän tietokonepöydän alla paria siirreltävää laatikkoa missä on kaikki pyssyjen pienet varaosat ja huoltotarvikkeet.

Hei olen Jouni "Stöne" Airola, olen kaappigeardo.
Stöne

Paluu Yleinen keskustelu