Co2 lippaan vuotaminen

Varusteista keskustellaan täällä

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Co2 lippaan vuotaminen

ViestiKirjoittaja jamppap » 09 Touko 2012 20:59

Lippaan/aseen tarina: Olin softaamassa ja lämpötila oli noin +5 astetta. Parin tunnin päästä otin pistoolini ja ammuin pari laukausta, kunnes kuulin, että lipas vuotaa. Koska tämä oli ekoja kertoja kun pelasin kaasuaseella niin en tiennyt mikä lippaassa oli (nyt tiedän). Arvelin, että olin jättänyt ruuvin (jolla C02 patruuna kiristetään) liian löysälle ja kiristin sitä lisää. Pelien jälkeen lipas on vuotanut ja olen varma, että se johtuu siitä kun kiristin Co2 patruunan liian kireelle.
Ase on siis KJ Works Hi-Capa (KP-05).

Tämmönen ongelma olisi. Jos joku osaisi antaa neuvoja miten korjaan lippaan olisin kiitollinen :D
Video lippaasta
Lipas on nyt ollut rikki puol vuotta ja nyt, kun kesä tulossa ois kiva saada kuntoon

Sitten viellä tämmönen pikkukysymys: Aseen mukana tuli myös GBB lipas, mutta en tiedä mikä kaasu olisi hyvä kyseiselle aseelle. Osaako joku sanoa?

Jotenkin sain viestini tosi epäselväksi, mutta koittakaa ymmärtää!
Kuva
jamppap

ViestiKirjoittaja sakutin » 09 Touko 2012 21:39

Tuttu juttu :? Itse kuulin että jos käyttää green gas kaasua niin pitäis toimia noi gbb lippaat co2 pistooleissa joku voi korjata jos olen väärässä. Elikkä en ole 100% varma toimiiko ase gbb lippailla jos käytät green gas:ia.
"Rohkeus ei oo sitä ettei pelota, vaan että uskaltaa hypätä vaikka ei tiedä selviikö elossa..."
sakutin

ViestiKirjoittaja n6zz » 10 Touko 2012 07:05

Lippaan sisältä tiivisteet p@skana. Jos et korjata osaa, niin suosittelen ostamaan vain uuden lippaan. Co2 hi-capaa voit lämpimillä kesäpäivillä pyörittää green gassilla, mutta silloinkin melko heikosti. Aseen luisti on vaan turhan painava, ja palautusjousi liian voimakas muille kuin Co2 kaasulle, mille se on tarkoitettu.
n6zz

ViestiKirjoittaja jamppap » 12 Touko 2012 21:12

Kiitos vastauksista täytyy yrittää korjata lipasta jotenkin, koska uus lipas maksaa 40euroo ja tivisteet lähes ilmaisia.
Kuva
jamppap

ViestiKirjoittaja Sean » 20 Touko 2012 21:47

Puuilossa on kunnollisia O-renkaita pienistä suuriin 1 kpl koosta riippumatta.
Auto / raktori osastolta löytyy sellaisista harmaista miljoonalaatikoista jos tarvetta on.

Ei kannata välttämäti ostaa mitään moponetin renkaita, turvonneita pa*koja kaikki. Nimim. Kokemusta on..
Kuva

Don't bother running, you´ll only die tired
There's no other way to shoot BB's than with the GBB's
Sean

Paluu Varusteet