Uutta asetta etsimässä

Asekeskustelut hoidetaan täällä

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Uutta asetta etsimässä

ViestiKirjoittaja perus-mies » 11 Maalis 2012 20:32

Elikkä nyt olis tarkotuksena hommailla uutta asetta, ja ajattelin nyt täältä kysästä, jos jollain olisi hyviä kokemuksia/ehdotuksia jostain aseista.

Kriteerinä nyt tietenkin AEG. Toisena ehtona olisi, että ase käyttäisi m4/m16 sarjan lippaita.

Hintaa olisi käyttää sellaset rapiat 200. Mieluiten jos sais Suomesta tilattua, mutta toki saa ulkomaisilta sivuiltakin ehdottaa.
perus-mies

ViestiKirjoittaja sakutin » 11 Maalis 2012 20:43

No tässä olisi tälläinen http://www.milgear.fi/kauppa/mk16-scar- ... p-814.html ja tiedän että ase maksa yli 200euroa mutta itselläni on ainakin toiminut hyvin ja sitten on tämä http://www.milgear.fi/kauppa/aloituspak ... -3154.html mikä on toiminut vielä paremmin itse olen käyttänyt kyseistä m4:sta yli puoli vuotta eikä ole mennyt rikki.
"Rohkeus ei oo sitä ettei pelota, vaan että uskaltaa hypätä vaikka ei tiedä selviikö elossa..."
sakutin

ViestiKirjoittaja Stöne » 11 Maalis 2012 20:48

Nää uusimmat viestit alkaa menemään niin lähelle tuota alueen säännöissä kiellettyä linjaa, että seuraavasta vastaavasta postauksesta saa suoraan päivän jäähyn. Pidetään nämä vaikka yhden ja saman ketjun alla.

Ei ole turhempaa kysymystä airsoft-piireissä kuin "minkä aseen ostaisin?" Itse en ainakaan haluaisi että joku kertoisi minulle mikä pyssy on hyvä, kun osa lajin viehätystä on kahlata netistä OIKEIDEN ASIANTUNTIJOIDEN mielipiteitä ja luoda oma mielipide niiden pohjalta.

Maku on jokaisen oma, eikä markkinoita voi ainakaan runsauden pulasta syyttää. Nettikauppoja on enemmän kun puussa lehtiä, yhdistykselläkin pyssyjä myyviä yhteistyökumppaineta jopa KOLME kotimaista. Tehkää hyvin ja katselkaa sieltä mikä itseä miellyttää, sitten tulkaa kysymään tähän yhteen ja samaan ketjuun, onko kellään niistä mitään kokemuksia.

---

"STANAG"- tyyppisiä lippaita käyttäviä aseita on lukuisia, useilta eri valmistajilta, valtaosin ne ovat M16/M4-sarjalaisia. Alle 200 hintaluokkaan niitäkin mahtuu joitain surkeita kiinalaisia tekeleitä, mutta varmimmin löydät siihen hintaan jonkun ikälopun ritsan Juoksuhaudasta.
Stöne

Paluu Aseet