Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon
viinu kirjoitti:Naulaamalla kiinni, teipillä, nippusiteillä, ruuveilla, kolvaamalla tai vaikka liimaamalla. Mieluiten kaikki edellä mainitut niin pysyy varmasti kiinni. Jos miettii, sen saa varmasti kiinni. Jos et itse osaa, minä voin asentaa hintaan 170/alkava tunti.
n6zz kirjoitti:viinu kirjoitti:Naulaamalla kiinni, teipillä, nippusiteillä, ruuveilla, kolvaamalla tai vaikka liimaamalla. Mieluiten kaikki edellä mainitut niin pysyy varmasti kiinni. Jos miettii, sen saa varmasti kiinni. Jos et itse osaa, minä voin asentaa hintaan 170/alkava tunti.
Halvat on taksat. Teekkö mulle bazuukan 30 metrisest kuusitukista?
Miten niin? Ja viinulla oli hyvät neuvot oikeesti.Osku kirjoitti:n6zz kirjoitti:viinu kirjoitti:Naulaamalla kiinni, teipillä, nippusiteillä, ruuveilla, kolvaamalla tai vaikka liimaamalla. Mieluiten kaikki edellä mainitut niin pysyy varmasti kiinni. Jos miettii, sen saa varmasti kiinni. Jos et itse osaa, minä voin asentaa hintaan 170/alkava tunti.
Halvat on taksat. Teekkö mulle bazuukan 30 metrisest kuusitukista?
Jätkä kerjää ihan näyttävästi banaania viinult
n6zz kirjoitti:Halvat on taksat. Teekkö mulle bazuukan 30 metrisest kuusitukista?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa