Peliä Jokimaalla lauantaina 3.9.2011

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja Taksu » 03 Syys 2011 15:09

Hyvät pelit oli vaikka tuossa toisiksi viimesessä pelissä tuli 10 metristä snipusta päähän ja rupes nuppivuotaa verta :D onneksi oli "lääkintämies" paikalla nii saatiin se vuotaminen loppumaan.

edit: otin laastarit pois ja rupes heti suihkun jälkeen taas vuotamaan verta...
olis se snipu voinut ampua jonnekkin muualle kuin päähän, kuitenkin seisoin siinä kun kutia tuli tai ainakin vaihtaa vaikka pistooliin. Itse kun olin kanssa tarkkuuskiväärillä liikkeellä nii vaihdoin haulikkoon ennenkuin se kuti tuli :/
Viimeksi muokannut Taksu päivämäärä 03 Syys 2011 15:47, muokattu yhteensä 2 kertaa
Taksu the berserker
Taksu

ViestiKirjoittaja n6zz » 03 Syys 2011 15:12

Todella hyvät pelit oli.
n6zz

ViestiKirjoittaja Artanis » 03 Syys 2011 18:48

Erittäin mukavat pelit! Sääkin suosi suurimmaksi osaksi vaikka Foreca enteili Maailmanloppua. :) Cheers kaikille hyvistä peleistä.
"Tänäänkin uudet kaverit väitti säännöksi sitä, että kolmannesta kerroksesta ei saada tuuppia porukkaa alas.."
Artanis

ViestiKirjoittaja perus-mies » 03 Syys 2011 20:53

Ihan hyvät pelit.

Mutta ihmettelempä vaan, että kuka ampuu snipalla 10metristä?? Olisikos aika hommata vaikkapa pistooli secondaryksi? Järki käteen.
perus-mies

ViestiKirjoittaja viinu » 05 Syys 2011 22:53

Pelinjohto puuttunut kyseiseen tapahtumaan, myös yhteen toiseen sääntörikkomukseen puututtu. Jos pelin johto antaa palautetta tai puuttuu rikkomuksiin, muiden on niihin turha tulla jälkikäteen viisastelemaan.
Asiasta keskesteltu ko. snipun kanssa.

Asiallista kommenttia puolustus-hyökkäys pelistä odotetaan. Toimiko, jäikö parannettavaa?

IMO: Olin itse ensin puolustaneessa osassa. Puolustus saatiin järjestettyä hyvin, ja kaikki tekivät osansa, vaikka osa "olikin maalitauluja". Tästä sai huomautella jatkuvasti.
Opiksi: Kun makaat, olet pienempi maali. Jos seisot, vihollinen osuu sinuun helpommin. Pätee etenkin maastokohtaa puolustaessa.
viinu
Moderaattori

ViestiKirjoittaja jamppap » 06 Syys 2011 16:43

Mun mielestä se hyökkäys puolustus oli parhaimpia pelimuotoja jota jokimaalla on pelattu ja se toimi tosi hyvin. Ois kivaa jos sitä vois kokeilla pomminki kanssa.
Kuva
jamppap

ViestiKirjoittaja n6zz » 06 Syys 2011 17:57

Puolustus - hyökkäys toimi omasta mielestä erittäin hyvin. Maasto oli mukavan nopeasti vaihteleva "läpitunkemattomasta" risukosta, aukeampaan alaan ja sitten kallioihin.
n6zz

Edellinen

Paluu Peli-ilmoitukset