Peliä tehtaalla keskiviikkona 27.7. klo 15:00 ->

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja Sipuli » 27 Heinä 2011 17:14

Onkohan siellä jollain hiukan liian tehokas sarjatuliase, sellaset jäljet jäi muhun (varsinki naamaan) ja mun kaveriini eikä ko. ampuja todellakaan ollut jossain parin metrin päässä (ellei ollu jossain tosi hyvin piilossa, mutta siinä tapauksessa ois voinu hiukan alemmas tähdätä). Ihan vaan mietin ku sain edellisel tehtaan pelikerrallani sarjan jalkaani noin metrin päästä ja tuli paljon lievemmät jäljet ja yhtä paljon siinä oli vaatetta ku mun hartioilla, oikeestaa vähemmänki.

Toinen asia ni oikeesti jos on kukkanen päivä ni tarviiko ees saapua paikalle? Tosiaa oisinhan mä sen autoni parkkeerannu "kuten muutkin" mutta ku mun tapanani on saapua hyvissä ajoin eikä siis ollu toisia autoja, joista kattoo miten siel tehtaal "pitää" parkkeerata. Että sori ny hirveesti etten viime kerralla pistäny mieleeni miten muitten autot on (sillonkin ku satuin ihan ekana saapumaan) ja kukaa ei tullu vinee siitä joten, joo...

Ja Ivanille kiitokset niistä laseista ja kaveriki oli kiitollinen siitä pistoolista. Valitettavasti päätti ettei ainakaan näin kesällä jatka sen näkövammansa takia :/
Sipuli

ViestiKirjoittaja Pinski » 27 Heinä 2011 18:44

Olen itsekin miettinyt noita kukkasia päiviä joillain. Mutta oon tullut siihen lopputulokseen, että jos jollain on joka kerta semmonen päivä, kun peleihin vaan saapuu, niin on pakko olla todella vaikea elämä. Pitää vaan itse laskea ohi korvien jotkut kommentit ja näyttää, että on sitä suurempiakin asioita mitä murehtia.
Las guerras no son para niños.
Pinski

ViestiKirjoittaja Narcalive » 27 Heinä 2011 19:53

Hyvät oli pelit. Saatiin ihan mukavasti lopuksi porukkaakin paikalle. Toivottavasti kaikki lainatut hihanauhat löysivät oman omistajansa :)

Sipuli kirjoitti:Onkohan siellä jollain hiukan liian tehokas sarjatuliase, sellaset jäljet jäi muhun (varsinki naamaan) ja mun kaveriini eikä ko. ampuja todellakaan ollut jossain parin metrin päässä (ellei ollu jossain tosi hyvin piilossa, mutta siinä tapauksessa ois voinu hiukan alemmas tähdätä). Ihan vaan mietin ku sain edellisel tehtaan pelikerrallani sarjan jalkaani noin metrin päästä ja tuli paljon lievemmät jäljet ja yhtä paljon siinä oli vaatetta ku mun hartioilla, oikeestaa vähemmänki.

Toinen asia ni oikeesti jos on kukkanen päivä ni tarviiko ees saapua paikalle? Tosiaa oisinhan mä sen autoni parkkeerannu "kuten muutkin" mutta ku mun tapanani on saapua hyvissä ajoin eikä siis ollu toisia autoja, joista kattoo miten siel tehtaal "pitää" parkkeerata. Että sori ny hirveesti etten viime kerralla pistäny mieleeni miten muitten autot on (sillonkin ku satuin ihan ekana saapumaan) ja kukaa ei tullu vinee siitä joten, joo...

Ja Ivanille kiitokset niistä laseista ja kaveriki oli kiitollinen siitä pistoolista. Valitettavasti päätti ettei ainakaan näin kesällä jatka sen näkövammansa takia :/

Asiallista tekstiä, ei siinä mitään. Tottakai on mahdollista, että jollain pelaajakunnasta on ollut ylitehoinen ase. Kuitenkin pitää muistaa, että osumien jättämät jäljet eivät täysin suoraan korreloi aseen tehon kanssa. Tämän lisäksi vaikuttavia tekijöitä on yksinkertaisesti liian monta (esim. vaatteen etäisyys ihosta, osumakohta, osumakulma, lihasjännitys, adrenaliinitaso...). Sama pätee myös osuman aiheuttaman kivun määrään.

Se mitä auton parkkeeraukseen tulee, niin asian olisi kyllä voinut ystävällisemmin esittää. Itse en ainakaan ole parkkiruutuja paikalla nähnyt...

Ja kyllä Turkuunkin menneen päivän jälkeen voi mielestäni pelaamaan tulla, kunhan osaa käyttäytyä. Eihän se tuossa mielessä eroa muustakaan ihmisten välisestä kanssakäymisestä?
Narcalive
Puuhamies

:)

ViestiKirjoittaja -Jesse- » 27 Heinä 2011 20:03

Olihan ne ihan hyvät pelit PAITSI: Aseeni kantomatka oli pienentynyt huimasti :O, pistoolitaskuni ja kenkäni jäivät kotiin :( (softasin krokseilla) ja että kameran kuvalaatu oli ihan sumea (normaalisti kirkas) ja asetuksetkin olivat kirkkaalla joten en sen takia kuvannutkaan :) Muuten oli ihan hauskaa.... :D
-Jesse-

ViestiKirjoittaja Ganelon » 27 Heinä 2011 20:41

Hyvät pelit, thanks. Kiitos pelinjohdon tuurauksesta Narcalivelle, hyvin meni, yksityiskohdista voidaan omalla porukalla jauhaa jos joku kokee tarpeelliseksi.
Ganelon
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Atonica » 28 Heinä 2011 10:59

Mahtava peli oli :D pääs testaan uuden karheaa G36C:täkin. Tosin viimeses pelis lippaan rattaistosta lähti joku tinni ja rattaisto tippu lippaan sisään mut senkin sain korjattua kun osat löyty :)
ja saimpahan sekotettua keltasten pelaajien päitä kun olinkin heti pelin alussa vierestä heittämäs kuulaa niskaan :D
Kiitos kaikille hyvästä pelistä 8)
Kuva
Atonica

ViestiKirjoittaja Smoker » 28 Heinä 2011 18:43

Kysäistään näin ohimennen tässä ketjussa että onko nyt tulevana lauantaina (30 pv.) pelejä? Lähdettäisiinn Helsingin kurjia säitä pakoon ja Lahti ja lähiseudut ja tiilitehdas on muutenkin niin mageita :D.
Human body = 7 pieces of soap
Smoker

ViestiKirjoittaja Leiska » 28 Heinä 2011 20:51

Peleistä tulee kyllä ilmoitus jos niitä pidetään.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja HELIUM » 30 Heinä 2011 00:54

Sipuli kirjoitti:Onkohan siellä jollain hiukan liian tehokas sarjatuliase, sellaset jäljet jäi muhun (varsinki naamaan) ja mun kaveriini eikä ko. ampuja todellakaan ollut jossain parin metrin päässä (ellei ollu jossain tosi hyvin piilossa, mutta siinä tapauksessa ois voinu hiukan alemmas tähdätä). Ihan vaan mietin ku sain edellisel tehtaan pelikerrallani sarjan jalkaani noin metrin päästä ja tuli paljon lievemmät jäljet ja yhtä paljon siinä oli vaatetta ku mun hartioilla, oikeestaa vähemmänki.

Itteenikin osu viime lauantain pelissä kovaa (ampu mun mielestä jonkin sortin 3-burstia) kuula ni lähti nahka irti. Puvunkin läpi tunsin yhen aikas hyvin. Mutta etäisyyttä oli vaan pari-kolme metriä. Mutta en oo ennenkään ihan niin kivuliasta osumaa kokenu vaikka ennenkin läheltä ammuttu...
HELIUM

ViestiKirjoittaja Ganelon » 30 Heinä 2011 05:36

Narcalive tosiaan luettelikin useita osuman tuntumiseen aiheuttavia seikkoja, jos kuitenkin tuntuu, että ase olisi viritetty liian tehokkaaksi tulee siitä ensitilassa ilmoittaa pelinjohdolle. Mikäli paikalla on kronometri, niin asia tarkastetaan. Vähintään tarkastetaan muuten, jos mittaamaan ei pääse. Yleensä ne aseet on kuitenkin ihan ok, osumat tuntuvat vaan yksinkertaisesti joskus enemmän ja joskus vähemmän.
Ganelon
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Surround » 30 Heinä 2011 14:03

Pakko nyt itekin sanoa, että jollain tuntu olevan aika lujalla se. Tuli bursti käteen kun aloin etenemään. Sattu aika napakasti. Etäisyys ampujaan 5-7m. Tupeki näki mun reaktion :D Ajattelin, että käsi oli kohti suoraan kuulia päin, mutta osumajäljet näyttävät siltä, että ne olisivat tulleet viistosti. Vieläkin verestävä jälki siinä.

Mutta jos on liian kova ase niin toivon, että kyseinen henkilö ei ainakaan käytä sitä 2m etäisyydellä kulmauksissa, ihan vaan ihmisten silmien takia.

Mutta itse nautin pienestä kivusta, joka kuuluu mielestäni harrastukseen :D

Hyvät pelit oli. Ainut toive vaan olisi, että osuman saanut huutaisi osuma, eikä vaan lähtisi kävelee pois.
Surround

ViestiKirjoittaja Deagle » 30 Heinä 2011 14:25

Surround kirjoitti:Ainut toive vaan olisi, että osuman saanut huutaisi osuma, eikä vaan lähtisi kävelee pois.

Joo, tämä on aika ärsyttävää. Ja kaikki osuman ottaneet saisivat nostaa sen käden kunnolla ilmaan, eivätkä vain valittaa jälkikäteen, kun ottivat vielä tippuneenakin osumaa.
Deagle

ViestiKirjoittaja Hulk » 30 Heinä 2011 15:31

Höhö, pakko todeta, että itseltä välillä moinen unohtuu jostain syystä, mutten kyllä valitakaan vaikka saisin sen takia lisää osumia. Pitää siis jatkossa muistaa.

Yleensä ekana tulee sanottua: "ARGGHH vattu.. Osuma"
Kuva
Kuva
Hulk
Moderaattori

Edellinen

Paluu Peli-ilmoitukset