m4

Asekeskustelut hoidetaan täällä

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

m4

ViestiKirjoittaja firstone » 29 Syys 2008 19:11

Eli joo kun en hakemalla löytänyt niin alotin uuden.
Eli kuten otsikosta pitäisi jo jotain ymmärtää niin tarvisin vähän apua
ton mun m4 a1 kaa (marui) jos siis viittisitte vähän jeesaa esim nyt mitä mun pitää änkee siihen et uskallan änkee m100 jousen kun en haluis hajottaa sitä.
Kiitti jo etukäteen.
firstone

ViestiKirjoittaja Salmari » 29 Syys 2008 19:17

Ensinnäkin, änkemällä saat pyssysi kyllä rikki, joten lopeta se änkeminen ennen kuin alat.

Jos tosisaan keskusteluun vastaa, aukasee tämä linkki varmasti silmiäsi enemmän kuin tuhat sanaa. http://www.juoksuhauta.net/stories.php?story=viritys

Sieltä vielä lainaus joka saattaa auttaa

Juoksuhauta.net kirjoitti:M100-taso

Systeman M100-jousi lisää aseen lähtöenergiaa noin 40 prosentilla. Tätä lukua mietiskellessä ymmärtää helposti miksi pelkkä jousen vaihtaminen M100-viritykseen ei ole välttämättä kaikkein paras idea. Tämän tason virityksen voi tehdä joko halvalla tai kalliilla. Hintaero tulee pääosin siitä ostaako vahvistetut rattaat vai ei. Kokemus on kuitenkin osoittanut, että yhden joulen jousella (M100) Maruin vakiorattaat kestävät vielä välttävästi tai hyvin. Rattaita on hajonnut, mutta ei hälyyttäviä määriä. Jos rahaa löytyy ja aikoo mahdollisesti tulevaisuudessa päivittää jousen M120-tasoiseksi kannattaa rattaat hankkia. Seuraavaksi minimivaatimukset:

* Laakerit (kuula- tai metalliliukulaakerit) ja shimmit
* Laakeroitu männänpää

Jos rahaa riittää on hyvä hankkia lisäksi seuraavat osat:

* Jousenohjain
* Sylinterinpää
Salmari

ViestiKirjoittaja firstone » 29 Syys 2008 19:20

kiitti
firstone

ViestiKirjoittaja Ganelon » 29 Syys 2008 19:28

Lukemalla muut ketjut olisit huomannut, että m16sta käsittelevä keskustelu olisi ollut ok myös m4-aseille. Itsehän en länsimaalaisista leluista mitään tiedä jotenka pyhitämme tämän ketjun käsittelemään vain ja ainoastaan m4 aseita.

Otsikko muokattu yleispäteväksi. Jatkakaa.
Ganelon
Moderaattori

ViestiKirjoittaja firstone » 18 Tammi 2009 09:44

Tähän samaan ketjuun voin varmaan lisätä, että miten tosta m733 commandosta saa sen perän irti ja mites mecha irtoo.
Ku on mecha halki entisen omistajan jäljiltä ni täytyis vaihtaa mut ku ei se suostu irtoo. Ja olen irrottanut sen ihme tikun siitä.
Tiesithän, että huumeesi saattavat olla jonkun perseestä! Terveisin, YAD -
http://www.yad.fi/streetteam/content/yad-street-team
firstone

ViestiKirjoittaja Jonneh » 18 Tammi 2009 12:49

firstone kirjoitti:Tähän samaan ketjuun voin varmaan lisätä, että miten tosta m733 commandosta saa sen perän irti ja mites mecha irtoo.
Ku on mecha halki entisen omistajan jäljiltä ni täytyis vaihtaa mut ku ei se suostu irtoo. Ja olen irrottanut sen ihme tikun siitä.

nosta ensin perän säätönappulaa väärään suuntaan että saa sen liutettua putkesta pois, sen jälkeen etsit putken päässä olevaa tulppaa pitävän kuusiokolo ruuvin ja irroitat sen nyt näet putkeen ja sen toisessa päässä pitäisi olla ruuvi jonka auki pyörittämällä perä irtoaa.
Viimeksi muokannut Jonneh päivämäärä 16 Kesä 2009 11:16, muokattu yhteensä 1 kerran
Jonneh

ViestiKirjoittaja firstone » 18 Tammi 2009 23:01

Noniin sain sen mechan irti ja tukin myös.
Kiitoksia vaan avusta.
Tiesithän, että huumeesi saattavat olla jonkun perseestä! Terveisin, YAD -
http://www.yad.fi/streetteam/content/yad-street-team
firstone

ViestiKirjoittaja TOP1 » 06 Joulu 2009 19:42

Oiskoha kellää tietoo minkä lainen toi dboyssin m4 a1 on?
Marui Glock 17 3rd generation
TOP1

ViestiKirjoittaja Hulk » 08 Joulu 2009 18:48

TOP1 kirjoitti:Oiskoha kellää tietoo minkä lainen toi dboyssin m4 a1 on?

Sellanen ihan jees, mutta itse en ostaisi. Etukädensija heiluu, runko on huonoa metallia + ei merkintöjä, lippaiden ja hopin kanssa kuulemma ongelmia.

Pienellä säätämisellä varmasti voi saada hyvänkin, mutta pidemmän päälle ei kannata. Itse ostaisin G&P niinkun teinkin ja olen ihan tyytyväinen :wink:
G&P maksaa puolet enemmän, mutta varmasti kestävämpi ja kivempi.
Kuva
Kuva
Hulk
Moderaattori

ViestiKirjoittaja TOP1 » 08 Joulu 2009 19:10

oon tota G&P m4a1 täkin harkinnut mutta sille ei sitte tarvittis tehä mitään vakiona
Marui Glock 17 3rd generation
TOP1

ViestiKirjoittaja Finufox » 09 Joulu 2009 07:36

Hulk kirjoitti:
ei merkintöjä

Ihan pieni pilkunviilaus... Dboysin lutkun saa merkinnöillä, mutta niitä tulee harvoin valmistajalta!! http://www.gunnerairsoft.com/catalog/pr ... cts_id=822 siinä on merijalkaväen merkinnöillä. Merkintä aseita saat vain uutena Kiinasta(Gunneri taitaa olla ainoa paikka joka myy. Noita tulee semmonen random märää valmistajalta vuodessa ja ne on haluttua tavaraa. En suosittele, että rupeat 24/7 vahtimaan niiden tuloa, kun saat hyvän/parempiakin aseita ostettua.
Finufox

ViestiKirjoittaja Leiska » 26 Joulu 2009 19:28

Vastaa kysymykseen, tai jätä vastaamatta kokonaan Wade.

Jos itse saisin päättää niin ottaisin ehdottomasti liukuperällisen M4 mallin. Liukuperää on luonnollisesti hyvä säätää oman mittaisekseen ja se on muutenkin näppärämpi. Large perä on tietysti siitä hyvä että sinne saa large-akun. Lipo-akuilla tosin tuotakaan ongelmaa ei ole.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Hulk » 06 Tammi 2010 23:31

Mulla oli aikoinaan aika pitkään kiinteätukkinen M4 ja missään vaiheessa perä ei tullut tielle, joten voin suositella large perällistä. Silloin ei akun sijoittamisen eikä keston kanssa tule ongelmia.

Ja muutenkin M4 vetoperää tulee kuitenkin pidettyä miltei kokoajan pisimmässä asennossa, joka on yhtä pitkä kuin kiinteäperäinenkin.

Mutta jos olet hommaamassa M4 niin ota vaan suosiolla se vetoperällinen, koska sen kuuluu olla vetoperällinen. Vain kerran oon nähny jollain jenkki laivasto dudella kiinteäperäisen M4.
Sitten myöhemmin jos vetoperällinen ei ole sun mieleen niin hommaat kiinteän perän ja vedät johdot taakse. Mielummin niin päin kuin kiinteäperäisestä -> vetoperään, koska vetoperä on kalliimpi erikseen ostettuna.

Mutta itse päätät, kummassakin on hyviä, että huonoja puolia. Itse ostaisin vetoperällisen ja muuttaisin sen sitten kiinteäksi jos ei kelpaa.
Kuva
Kuva
Hulk
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Salmari » 07 Tammi 2010 00:18

Joskin eihän täysperä oo ainut tapa saada isompaa akkua M4, joka on mielestäni ainoa syy miksi M4 pitäisi täysperä saada. Jos 9,6V 1700mAh "custom" akku ei riitä, niin pitäisin silti sen vetoperän ja hommaisin esim. akkupussin, minkä kiinnittäisi perään nätisti, tai autenttisemman vaihtoehdon, perään tulevan lipastaskun. Tästä vaihtoehdosta Hulk voinee kertoa enemmän, mutta luulisi soveltuvan erittäin hyvin, jolloin ulkonäkö ei muuta kun kohentuisi.

Kuten Hulk tuossa vihjailikin, niin jos millään pystyt, vältä täysperän ostamista M4:si (tai tulevaan, enivei), koska yksinkertaisesti kukaan, ei kukaan (paitsi se yks pelle) ei käytä sellaista, koska siihen on yksi hyvä syy, se näyttää ihan perseeltä. Toki, jokaisella on mieltymyksenä, mutta tämä on ainoa oikea mielipide. Pidemällä tähtäimellä uskon, että sinäkin neät sen silmissäsi, etenki mitä autenttisempaa settiä haet.
Salmari

ViestiKirjoittaja kari_grandi » 28 Tammi 2010 19:05

Osaisko joku Sherlock sanoo että meneekö scarin gearbox normi colttii??
-40 luvulla kaikki oli paremmin...
kari_grandi

Seuraava

Paluu Aseet