Hulk kirjoitti:En oikein hiffannut mitä hauskaa oli säätää metsässä aseet kourassa ettiskellen vihollista, jonka löytäminen noin järjettömän isolta pelialueelta on aika epätodennäköistä. Airsoftissahan vissiin tehdään jotain aseillakin? Vai ymmärsinkö nyt ihan väärin.
Hehee, tulee mieleen InkooSota.
Muttajuuh, vkl-peleissä luulen että poppoon pääpaino on siinä ampumisessa, mageempaa toimintaa (InkooSOTA) on sitten tarjolla skenujen muodossa. Alueen pienentäminen tai puollustuspeli (poppoo tietää minne mennä ja tietää missä on vihuja) voisi olla ihan varteenotettava ratkaisu.
Itse olen pelannut jonkinverran pelialueilla jotka koostuvat pelkästä metsästä. Eivät metsäpelialueet Virenojaa mieletäni hevillä voita mutta vaihtelua metsäpelit kyllä suovat. Homma vaatii vain pari kikkaa jotta metsäpeleistä saataisiin parempia ja kivempia. Nämä ovatkin jo selvillä.
Jotkut tykkää, jotkut ei. Itse tykkäisin ainakin tsekata tuon mestan läpi. Ja jooh, koska en olut pelissä mukana, ei mulla ole hajuakaan mitä meininkiä porukka on siellä harrastanut mutta jo paria asiaa parantamalla voitaisiin saada edellämainitut ongelmat ratkottua.