Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Joo, sitkans siin on pelejä, ps3 (joo, ei varaa pelipc:hen), 40" hd tv, sarja akkarin taskukirjoja (puolet vanhempia kuin nro 30!) Lennokkiradiolähetin (taajuus 35.050), rc drifteri 7,5 harjattomalla ja gigaradiolla, työkaluja, servoja ymv. Valokuva laatikko, sisällä tietysti valokuvia! Iha ite oon tehny, pitkästä tavarasta. Löytyy myös kello, analoginen sellainen ja raketteja ostaessa saatu jääkiekko. Tarkennanko?Stöne kirjoitti:Leiska kirjoitti:Mua kiehtoo enempi toi taustalla oleva jumppapallo.
Ja näenkö hyllyssä lähes täydellisen "Zoo" eläintietosanakirjasarjan..?

mrsuhis kirjoitti:Ase on hieno mutta kuvan laatu ei tee oikeutta sille.

Leiska kirjoitti:Hiukkasen aina hirvittää kun jengi ostaa näin tehokkaita aseita aloitusaseikseen. En voi muuta sanoa kuin että katokkin ettet ammu tuolla sisällä tai muutenkaan ammu mistään n. 10 metriä lähempää. Jos sisätiloissa haluat pelata, hanki vara-ase.
Mitä itse aseeseen tulee niin aika perustorakkohan tuo on. Tähtäin näyttäs olevan aika ylhäällä et tiiä sit miten hyvin tuosta saa kiikaroitua läpi niin että poskikin ois vielä tukevasti tukkia vasten. Mutjoo, eihä tuolla sillai nii väliä nii kauan ku rekyylittömistä airsotatykeistä puhutaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa