Aseet kuvalanka

Asekeskustelut hoidetaan täällä

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja Hulk » 26 Maalis 2012 20:19

En ihmettelis, vaikka tollasen näkis jossain turkkilaisessa kasari rambo leffassa...

Näyttää menevän just sopivissa määrin yli, ettei näytä vielä ihan kauhealta. Saatan kyllä kokea hetkellisen repeämiskohtauksen jos tuon livenä näen.
Kuva
Kuva
Hulk
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Leiska » 26 Maalis 2012 23:39

Mua kiehtoo enempi toi taustalla oleva jumppapallo.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Stöne » 27 Maalis 2012 16:42

Leiska kirjoitti:Mua kiehtoo enempi toi taustalla oleva jumppapallo.

Ja näenkö hyllyssä lähes täydellisen "Zoo" eläintietosanakirjasarjan..?
Stöne

ViestiKirjoittaja perus-mies » 27 Maalis 2012 19:28

No pitää nyt tännekkin tulla mainostamaan;)

Kuva

Eli siis (Jaakolta ostettu) M249 Saw Para. Sisään laitettu tarkkuuspiippua, mäntä vaihdettu ja uusi virtakytkinkin löytyy.
Kuvassa tossa on siis kiinni Red Point Multi Reticle Sight, punaviherpistetähtäin.
perus-mies

ViestiKirjoittaja HELIUM » 27 Maalis 2012 21:36

Stöne kirjoitti:
Leiska kirjoitti:Mua kiehtoo enempi toi taustalla oleva jumppapallo.

Ja näenkö hyllyssä lähes täydellisen "Zoo" eläintietosanakirjasarjan..?
Joo, sitkans siin on pelejä, ps3 (joo, ei varaa pelipc:hen), 40" hd tv, sarja akkarin taskukirjoja (puolet vanhempia kuin nro 30!) Lennokkiradiolähetin (taajuus 35.050), rc drifteri 7,5 harjattomalla ja gigaradiolla, työkaluja, servoja ymv. Valokuva laatikko, sisällä tietysti valokuvia! Iha ite oon tehny, pitkästä tavarasta. Löytyy myös kello, analoginen sellainen ja raketteja ostaessa saatu jääkiekko. Tarkennanko? :D Ja tuota m249 katsoessa oikein kuola valuu.
HELIUM

ViestiKirjoittaja typexiu » 28 Maalis 2012 00:12

Kai sitä vois omatki "uutuudet" laittaa tänne muitten kiusaks.
Eli vaihdossa hyllyyn ilmesty ACM:n täysmetallinen kaasu pumppari sekä KSC:n kaasu M11. Kesää odotellessa. :evil:
Kuva

Kuva
typexiu

ViestiKirjoittaja Leiska » 28 Maalis 2012 01:24

Miehekkäitä tykkejä olet hommaillut. Itelläkin oli tommonen KSC Ingram ja sillä räiskiminen kyllä saa aina suupielet hymyyn. :)
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja HELIUM » 28 Maalis 2012 07:12

Mulla oli kanssa m11, oikeastaa kaksi (kerralla ne oli hyvä yhdistelmä) mutta hfc:n. Niistä vaa vei peli-ilon kun puolet lippaallisesta lensi lukosta. Tossa ksc:ssä ei kuulemma ole. Vaikka onhan niitä ikävä... Hienoja ovat.
HELIUM

MP7A1!

ViestiKirjoittaja sakutin » 06 Huhti 2012 14:18

Taas kerran hienoja aseita kaikilla! Mutta itse olen tuonut jotain omasta mielestäni legendaarista :wink:

Kuva
Nimittäin Tokyo Marui Mp7A1 kuvaa saa isommaksi klikkaamalla.

Kuva

Kuva

Ase on modattu käyttämään 8.4v akkuja myös .
"Rohkeus ei oo sitä ettei pelota, vaan että uskaltaa hypätä vaikka ei tiedä selviikö elossa..."
sakutin

ViestiKirjoittaja mrsuhis » 07 Huhti 2012 10:36

Ase on hieno mutta kuvan laatu ei tee oikeutta sille.
mrsuhis

ViestiKirjoittaja sakutin » 07 Huhti 2012 16:23

mrsuhis kirjoitti:Ase on hieno mutta kuvan laatu ei tee oikeutta sille.

No joo tiedän että kuvan laatu ei ole mikään maailman paras koska ei ole kunnon kameraa.
"Rohkeus ei oo sitä ettei pelota, vaan että uskaltaa hypätä vaikka ei tiedä selviikö elossa..."
sakutin

ViestiKirjoittaja HooPee » 23 Touko 2012 17:15

Kuva

Kuva

Kuva

Meikäläisen aloitusase. M28-kivääri, täyttä metallia. Lähdöt 137 m/s (niin myyjä sanoi. Menee ainakin tölkistä kepeästi läpi.)
Valmistajasta en osaa sanoa. Käytettynä ostettu, mutta tuntuu hyväkuntoiselta.
HooPee

ViestiKirjoittaja Leiska » 26 Touko 2012 01:16

Hiukkasen aina hirvittää kun jengi ostaa näin tehokkaita aseita aloitusaseikseen. En voi muuta sanoa kuin että katokkin ettet ammu tuolla sisällä tai muutenkaan ammu mistään n. 10 metriä lähempää. Jos sisätiloissa haluat pelata, hanki vara-ase.

Mitä itse aseeseen tulee niin aika perustorakkohan tuo on. Tähtäin näyttäs olevan aika ylhäällä et tiiä sit miten hyvin tuosta saa kiikaroitua läpi niin että poskikin ois vielä tukevasti tukkia vasten. Mutjoo, eihä tuolla sillai nii väliä nii kauan ku rekyylittömistä airsotatykeistä puhutaan.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Stöne » 26 Touko 2012 07:18

Pakko se on tämäkin toorrakko postata vaikka mallin vuoksi:

Well MB01 L96
Kuva

Sisällä M170 virit, ulkona Tascon 4-12x 50mm valaistu kiikari pitkällä vastavalosuojalla, Buttler Creekin suojaläpällä ja Accushotin renkailla. Tukki on myös maalattu uudestaan matta ODlla ja painotettu. Kokonaispaino kiikareineen yms 5.6kg

PS: pyssy on myynnissä/vaihdossa
Stöne

ViestiKirjoittaja HooPee » 26 Touko 2012 09:52

Leiska kirjoitti:Hiukkasen aina hirvittää kun jengi ostaa näin tehokkaita aseita aloitusaseikseen. En voi muuta sanoa kuin että katokkin ettet ammu tuolla sisällä tai muutenkaan ammu mistään n. 10 metriä lähempää. Jos sisätiloissa haluat pelata, hanki vara-ase.

Mitä itse aseeseen tulee niin aika perustorakkohan tuo on. Tähtäin näyttäs olevan aika ylhäällä et tiiä sit miten hyvin tuosta saa kiikaroitua läpi niin että poskikin ois vielä tukevasti tukkia vasten. Mutjoo, eihä tuolla sillai nii väliä nii kauan ku rekyylittömistä airsotatykeistä puhutaan.

Tällä hetkellä on varalla yksi vanha jousitoiminen USP, ja kaasutoimista pistoolia katselen parhaillaan. Ette muuten osaisi sanoa, paljon kannattaa kaasupistoolista (vähän käytetty, ei blowback, lähdöt 70m/s ja metallinen) maksaa?
Tähtäys hoituu itseasiassa erittäin hyvin ilman poskipakkaakin.
Hihna täytyisi vielä hankkia. Takana reikä ruuville ja edessä saa kiskoon kiinni adapterit hihnaa varten.
HooPee

EdellinenSeuraava

Paluu Aseet