Lukemani perusteella itse kohtasin taistelussa USA:n osapuolen ainoat rehelliset pelaajat, koska yhtään yhtään modettajaa en nähnyt.
Medic säännöt aiheuttavat mielestäni enemmän harmia kuin hyötyä pelin kannalta. Tässäkin pelissä havaitsin seuraavat ongelmat: On lähes mahdoton tietää onko pelaaja haavoittunut, koska sitä ei ilmaistu visuaalisesti. Toisin kuin viimevuonna, en nähnyt ensimmäisenkään haavoittuneen pelaajan käyttäneen raatoliinaa maassa maatessaan. Todellisuudessa en nähnyt raatoliinaa käytettävän juuri muutenkaan. Lieneekö tässä osasyy "modetuksen" määrälle tänä vuonna.
Lisäksi osa haavoittuneista pelaajista eliminoitui ammuttaessa.. osa ei. Alkubriiffissä sanottiin jotain tyyliin: "Haavoittuneita ei mielellään ammuta vaan käydään puukottamassa". Ymmärsin ainakin itse tästä, että haavoittuneiden pelaajien pitäisi eliminoitua ampumallakin, mutta tämä ei ole suotavaa.
Se modettamisesta valittaminen oman osapuolen pelaajille ei tunnetusti vähennä modettamista, eikä paranna kenenkään pelikokemusta. Olen nimittäin kokeillut.
Neuvosto osapuolen radioviestinnän kaksi havaitsemaani varjopuolta olivat VOX ja PMR luurien kuuluvuus. Itse viestitys oli varsin asiallista.
Toivottavasti en ollut ainoa, jolla oli kyseisessä pelissä hauskaa. Kiitokset kaikille!