Tapiolan metsä

Keskustelu pelialueista tänne

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja K^O^P » 27 Helmi 2008 21:34

Tarkkaa suunnitelmaa rakennelmista ei vielä ole mutta puhetta oli että joskus pelialueen molempiin päihin voisi rakennella osapuolille omat leirit, ei tietenkään mitään hirmuisia linnoituksia vaan sellaiset kevyesti suojatut alueet. Aika näyttää sitten tarkemmin mitenkä niiden kanssa käy.
K^O^P

ViestiKirjoittaja __Epeli_ » 27 Helmi 2008 21:50

joo katsellaan sitten kun ollaan vähän pelailtu siellä että mitä sinne voisi kehitellä..

olisi ihan kiva tässä lahiaikoina laittaa peliä pystyyn, vaikkapa seuraavanviikon lauantaina??
__Epeli_

ViestiKirjoittaja herrane » 11 Maalis 2008 20:37

Itse en ole koskaan kyseistä aluetta nähnyt, mutta jos niihin leireihin rakentaisi suojausta olisi varmasti hyvä jos sinne lähistölle (lyhyelle ampumatkalle) kaivaisi jonkinlaisia kuoppia tai vastaavia. Koska olen huomannut että hyvin pienikin suojaus saattaa tehdä hyökkäyksestä todella vaikeaa + melko tasaväkisestä suojauksesta syntyisi hyviä tulitaisteluita.
??? öö ??? tota ??? MITÄ !!! Mitäs jos netti olisikin poikki ???
herrane

ViestiKirjoittaja K^O^P » 11 Maalis 2008 20:43

Leirien paikat eivät tällä hetkellä ole mitään helppoja puolustaa koska luonto on muovannut ympärille kunnon suojat joten hyökkääjiä tuskin tarvii auttaa tässä suhteessa.
K^O^P

ViestiKirjoittaja Kone » 24 Touko 2008 19:05

Olisko mahdollista selvittää vähän tarkemmin tämän kyseisen pelialueen sijaintia, nimittäin oon melko varma että moni, joka ei kyseisellä "Epen" paikalla oo vielä pelannu vois olla kiinnostunu siitä. :)

Riittää kun pistätte sen osotteen tai tien mikä sinne vie, navigaattori saa hoitaa loput. :D
Kone

ViestiKirjoittaja Snake » 26 Touko 2008 14:55

Kone kirjoitti:Olisko mahdollista selvittää vähän tarkemmin tämän kyseisen pelialueen sijaintia, nimittäin oon melko varma että moni, joka ei kyseisellä "Epen" paikalla oo vielä pelannu vois olla kiinnostunu siitä. :)

Riittää kun pistätte sen osotteen tai tien mikä sinne vie, navigaattori saa hoitaa loput. :D

Jooh, olis kans kiva tietää itekki missä tuollaista paikkaa on.. ja uusihan minä olen, joten koska siel sit sais olla? täs ollaan kaveri porukal just ostettu kaikki varusteet... olis kiva treenata vähän kaveri porukan kanssa rauhassa jossain missä saisi ammuskella... Ei meinaa kehtaa tulla viel mihkään matseihin :D

Onhan tuossa meijän kaveriporukassa yks joka on ollut monissa peleissä mukana, mutta me jotka juuri aloitimme niin hieman "epävarma" olo viel.

Kun on tietokone peleissä tottunut aimbottiin (:D) ymt niin olis mukava treenailla ennen kun tulee teidän kanssa pelailemaan :)
Snake

ViestiKirjoittaja __Epeli_ » 26 Touko 2008 15:18

Snake kirjoitti:
Kone kirjoitti:Olisko mahdollista selvittää vähän tarkemmin tämän kyseisen pelialueen sijaintia, nimittäin oon melko varma että moni, joka ei kyseisellä "Epen" paikalla oo vielä pelannu vois olla kiinnostunu siitä. :)

Jooh, olis kans kiva tietää itekki missä tuollaista paikkaa on.. ja uusihan minä olen, joten koska siel sit sais olla? täs ollaan kaveri porukal just ostettu kaikki varusteet... olis kiva treenata vähän kaveri porukan kanssa rauhassa jossain missä saisi ammuskella... Ei meinaa kehtaa tulla viel mihkään matseihin :D

Onhan tuossa meijän kaveriporukassa yks joka on ollut monissa peleissä mukana, mutta me jotka juuri aloitimme niin hieman "epävarma" olo viel.

Kun on tietokone peleissä tottunut aimbottiin (:D) ymt niin olis mukava treenailla ennen kun tulee teidän kanssa pelailemaan :)

moro. juu eli osote on:
rajalantie 106
15540 villähde

ja kaikista peleistä ilmotetaan tällä foorumilla, ilman mun lupaa ei mitään pelejä aleta sinne järjestelemään..
Yleinsä pelejä on 2 viikon välein, kesällä voi olla enempi tai vähempi.. :)
__Epeli_

ViestiKirjoittaja Snake » 26 Touko 2008 15:31

__Epeli_ kirjoitti:
Snake kirjoitti:

moro. juu eli osote on:
rajalantie 106
15540 villähde

ja kaikista peleistä ilmotetaan tällä foorumilla, ilman mun lupaa ei mitään pelejä aleta sinne järjestelemään..
Yleinsä pelejä on 2 viikon välein, kesällä voi olla enempi tai vähempi.. :)

Onks mitään sellasta ton tapasia mestoja missä voi räiskiä koska vaan? :p :D Käytiin eilenki tiilitehtalla kattelee paikkoja :) ja nyt pitäs käydä jossain vaihees kattoo et missä toi sun mestas on :)
Snake

ViestiKirjoittaja Kone » 26 Touko 2008 20:05

Kiitos :D
Kone

ViestiKirjoittaja JyrI.SaLo » 08 Heinä 2009 17:12

Ei oo oikee näkyny ilmotuksia... Onko tää pelipaikka ees käytössä enää? vai missä on ilmotuksia peleistä, jos ei tällä foruumilla!? Oon nähny yhen ilmotuksen ja siitä on jo aikaa! ois paljo lyhkäsempi matka sinne ku tiilikselle... :?

-Tää ei ole mikään ihQmese missä kylvetään hymiöitä. Viis hymiötä ei selvennä ollenkaan sun viestiäs. Järkeä niiden käyttöön. -Leiska
JyrI.SaLo

ViestiKirjoittaja Hulk » 08 Heinä 2009 23:28

Luultavasti ei enää tapiolan mettässä mitään pelejä tulla pitämään.
IMO tehdas on parempi paikka joten pelkästään sen takia ajaa muutaman kilsan ylimäärästä.
(itekin asun Uudessakylässä, joten kimppakyyti voi joskus olla mahdollista, pistä YV mulle jos kaipailet kyytiä)
Hulk
Moderaattori

Edellinen

Paluu Pelialueet