Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

batte kirjoitti:kaveriltani ammuttiin hammas sisään nyt pelissä ja muutama pikku epäkohta tuli mieleen kun kävimme asiaa läpi olikohan tuo ase ihan viritysrajojen mukainen??miksi yli 10 kuulan sarja sisätiloissa/liian läheltä/viriase/ja tähdätty luultavasti suoraan naamaan koska siishen oli osunut useampi kuula suussa 3 ja 3 kuulaa muualle pärstään ja olisi voinut kyllä siinä tilanteessa ampua muuallekkin. mahtoiko kukaan nähdä kuka oli ampujana??

Ivan Orav kirjoitti:batte kirjoitti:kaveriltani ammuttiin hammas sisään nyt pelissä ja muutama pikku epäkohta tuli mieleen kun kävimme asiaa läpi olikohan tuo ase ihan viritysrajojen mukainen??miksi yli 10 kuulan sarja sisätiloissa/liian läheltä/viriase/ja tähdätty luultavasti suoraan naamaan koska siishen oli osunut useampi kuula suussa 3 ja 3 kuulaa muualle pärstään ja olisi voinut kyllä siinä tilanteessa ampua muuallekkin. mahtoiko kukaan nähdä kuka oli ampujana??
Oletko sinä kaverin holhooja?
Oliko tätä ja oliko tätä? Asiasta olisi pitänyt otaa selvää heti tapahtuman jälkeen.
Nyt on puheeksi vain asianajajan spekulaatiot.
Jos kivun pelko on näin iso, sitten ei ole asia huoneistoon, koska jokaisessa reiässä voi piileskellä yllätys.
Nämä sarjatulen ja huoneistojen rajoitukset ovat ihan turhia, koska aiheuttavat ongelmia huoneistosta ulos ja sisään ammuskelun sääntöjen laatimista. Ehdotetut säännöt antavat etuasemaan sisällä olevaiillä pelaille.
Lasten paikka on hiekkalaatikossa!

Leiska kirjoitti:Itse olen koko talven pelaillut tehtaalla niin sisällä kuin ulkona pääsääntöisesti m120 aseella eikä kukaan ole minulle vielä tullut valittamaan. Mentyäni asiassa itseeni ja mietittyäni hetken, tajusin, etten koskaan sisätiloissa nosta aseeni piippua osoittamaan rintaa ylemmäs ellei kohde ole niin kaukana, että sen joutuu nii korkealle nostamaan. Sisällä liikkuessani pidän piipun muutenkin tarpeeksi matalalla kokoajan. Näinollen nopean tilanteen sattuessa ammun viheliäistä vihulaista jalkoihin/mahaan.
Toimivaksi osoittautunutta ja suosittelen muillekin samaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa