Tänää tuli taas pakettia kiinasta.
-XT60 liittimiä 5 paria.
-Pari irf3703 fettiä
-16awg silikonijohtoa pari metriä.
-5x7cm piirilevyjä
-Lamppuun johdollinen taktinen kytkinpää Postissa on vielä 3 mysteeripakettia, jotka pitäis hakea 18.00 jälkeen.
:O Tulisko lisää lipoakkuja ja imax b6 laturi ja sen virtalähde :OO
EDIT: Mysteeripaketeista paljastui:
-Kutistesukkaa
-Imax b6:lle muuntaja
-
3,5usd verkkosuojalasit joiden kestävyyttä pitää testailla kun joutaa. Verkko vaikuttaa aika jämäkältä, mutta kirjottelen suojalasitrheadiin kun pääsen testaamaan m150 aseella nuo.
EDIT EDIT:
NO NIIN! TOISET LASIT SAAPUIVAT. USKALLAN VÄITTÄÄ ETTÄ SEURAAVA MITÄ KERRON,
KIINNOSTAA IHMISIÄ!Tässä ekat, hinta oli tosiaan ebaysta 3,5usd, postit kuuluivat hintaan.

Tässä tokat, Linssissä lukee falant. Linssit pystyy ilmeisesti vaihtamaan, mutta ovat varsin tiukasti kiinni. Hintana oli 13,5 usd. Aika laadukkaan oloiset:

Kuten toisin on annettu ymmärtää, olen mä tänne kuluneen kuukauden aikana postannut ihan aiheellistakin matskua. Kuten täällä lupasin:
http://p1.foorumi.info/lahtisoftry/viewtopic.php?t=1345&start=30Tilasin ebaysta kahdet kinkkilasit. Lupaan, että voidaan testata kestävyys linssiin jokaisesta mahdollisesta kulmasta yhdistyksen sääntöjen mukaisesti tehokkaillamma aseella joka peleistä löytyy.
Voidaan vaikka videoida, saadaan sitten nolla, yhdet tai kahdet risat lasit esimerkiksi. Hypoteesiksi asetan että 3,5usd verkkolasit eivät kestä. Mutta 13,5usd linssillä varustetut tod. näk. kestävät, kun 3m aurinkolasimalliset työturvallisuus standardit täyttävät suojalasitkin kestävät, ja nämähän on puoli-ilmaisia.
Kun koe suoritetaan, tulee ammus kohdistaa linssiin. Tämä siksi, että esim. Bolle x800 lasit eivät kestä osumaa mustien muoviosien kohdalle (nimimerkillä kokemusta on) ja nämähän maksavatkin jo sitten monta rahaa ja ovat yleisesti hyväksyttyjen lasien maineessa.
Tulen siis testaamaan lasit, joista olen postannut kuvat ylle. Kirjottelen lisää linkkaamaani ketjuun jahka ehdin eteläisempään Suomeen.
Kiitoset vielä yleistyksistä, yleensä.