Hyvät ihmiset. Kuten tuolla aiemmin olen muutaman kerran laittanutkin niin pelin tarkemmat tiedot löytyvät nuorihollola.net sivuilta.
Tässä vielä linkki suoraan pelin matskuihin
http://www.nuorihollola.net/component/e ... Tuho?.htmlOsumista. Pelissä on lämärit mutta kaikilla janttereilla on oma liina jota käytetään sidontaan. Lämäri voi sitoa liinan tai sitten kaveri voipi "raahata" haavoittuneen tukikohdan kautta/ lämärin luokse.
Toisesta osumasta seuraa sitten kierros respassa.
Ikärajat on pakko vetää jonnekin ja kuten edellä olen kommentoinut niin tuo 13 on sellainen haamuraja jonka puitteissa on oletettavaa, että sääntöjen sisäistäminen ja ohjeiden noudattaminen pitäisi onnistua kaikilta. Ja vastaavasti osataan suhtautua osumiin ja peliin oikealla tavalla.
Peliä on suunnittelemassa muutamia Hollolalaisia harrastajia ja he toimivat pelissä myös erilaisissa tehtävissä. Käytännön järjestelyistä ja organisoinnista vastaaan käytännössä minä.
Viestiketjussa on sivuja nyt 8 mutta aika nopeasti sivut selaa läpi ja löytää vastauksen kysymyksiin ilman, että joutuu odottelemaan puolta päivää tai pidempään, että ehdin käydä katsomassa missä mennään ja mitä on kysytty.