Monen kuulan lippaita käytätte?

Asekeskustelut hoidetaan täällä

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Monen kuulan lippaita käytätte?

ViestiKirjoittaja niila.kurkela1 » 03 Tammi 2013 17:18

Eli olen tässä katellu lippaita mun ämkuuteentoista ja mietin,että monen kuulan lippaita kannattais ostaa???
ZIKIBÄNGBÄNG!!!!!!!!!!!!!
niila.kurkela1

ViestiKirjoittaja Stöne » 03 Tammi 2013 18:11

Aivan sama, ihan oikeasti....

Eikun vakavissaan. Käytän itse regulippaita, eli niitä 68bb vetoisia vakiolippaita. Omasta mielestäni ne syöttävät parhaiten pyssyissäni, eivätkä ole ihan liian epärealistisia, eli nekin tyhjenevät edes joskus. Lisäksi, koska niissä on tyhjää tilaa sisällä, olen lisännyt niihin painoja että olisivat hieman realistimsemmat kantaa mukana. Kukin lipas painaa 350 grammaa joka on aika sopivasti kun niitä on mukana 10-12
Stöne

ViestiKirjoittaja Ganelon » 04 Tammi 2013 03:46

Itsellä on pitkään ollut taas projektina kunnollisten lippaiden hankinta, pitäisi vaihtaa joko pelipyssyä tai hankkia vaihtotaskut lippaille. Kantolaitteessa on nyt AKn lipastaskut ja kuula-aseena G36c. Oon pelannut viimeiset vuodet parilla requlla ja yhdellä hicap lippaalla, vähän mälsää tietysti niin. Eniten tykkäsin noista 130bb lippaista, syötti aina hyvin ja vaihtaakin sai sillon kun oli useampia kannossa vanhallla pyssyllä.
Ganelon
Moderaattori

ViestiKirjoittaja niila.kurkela1 » 04 Tammi 2013 11:22

viel kysyn et mistä ostitte?
ZIKIBÄNGBÄNG!!!!!!!!!!!!!
niila.kurkela1

ViestiKirjoittaja Leiska » 04 Tammi 2013 13:22

Mitä siihen tulee et millasia lippaita kannattaa ostaa, riippuu ihan käyttäjästä. Kanttii miettiä haluaako niitä lippaita olla vaihtamassa kokoajan ja haluaako niitä vaihtolippaita kantaa mukana useita vai ei. Jos ei tykkää lippaiden kantamisesta eikä vaihtamisesta niin osta hicappejä. Jos taas oikein kovasti tykkäät vaihtaa lippaita ja kantaa niitä vinon pinon mukana niin osta 30bb lowcappejä. Muut lippaat menee sit jonnekin näiden kahden ääripään välimaastoon. Itellä on yleensä mukana ~5 kpl reguja tai midejä. Ne riittää viikonloppupeleissä mainiosti.

Ja et mistä lippaita voi ostaa..? Tsekkaappa aluks vaikka tuo yhteistyökumppanit osio. Toiseks voit ostaa käytettynä, esim täältä tai vaikkapa Juoksuhauta.net:istä.
Leiska
Moderaattori

Paluu Aseet