Itse rakennetut aseet?

Asekeskustelut hoidetaan täällä

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Itse rakennetut aseet?

ViestiKirjoittaja teme246 » 26 Maalis 2011 13:41

Saako peleissä käyttää itse rakennettuja aseita? Mulla olis sellane halo rynkky itse rakennettu sähkötoimisesta FN2000sta.

- ketju siirretty oikealle alueelle -
teme246

ViestiKirjoittaja Tupe » 26 Maalis 2011 14:00

Itse sallisin itserakennetut aseet jos:

-Ase on käyttäjäturvallinen.
-Ase saa käyttövoimansa turvallisesta lähteestä.
-Ase mahtuu yhdistyksen tehorajojen sisälle.

Eli lähinnä että itsetehdyllä aseella pystyy pelaamaan itseään tai muita vaarantamatta. Jos itsetehdyn GBB aseen ponnekaasuna on esim. propaani se ei varmasti ole turvallinen. Kerran tuo sinun ase on rakennettu jo olemassa olevasta aseesta tuskin mitään ongelmia ilmeneen sen suhteen. Huomioi myös että jos vaikka aseesi kuoret/runko hajoaa esim. osuman seuraksena kukaan ei ole korvausvelvollinen.

Kai sulla on koko Halo setti?
:twisted:

-Pasi
Pinski kirjoitti:Hullut ihmiset :shock:
Tupe

ViestiKirjoittaja teme246 » 26 Maalis 2011 17:50

Tupe kirjoitti:Itse sallisin itserakennetut aseet jos:

-Ase on käyttäjäturvallinen.
-Ase saa käyttövoimansa turvallisesta lähteestä.
-Ase mahtuu yhdistyksen tehorajojen sisälle.

Eli lähinnä että itsetehdyllä aseella pystyy pelaamaan itseään tai muita vaarantamatta. Jos itsetehdyn GBB aseen ponnekaasuna on esim. propaani se ei varmasti ole turvallinen. Kerran tuo sinun ase on rakennettu jo olemassa olevasta aseesta tuskin mitään ongelmia ilmeneen sen suhteen. Huomioi myös että jos vaikka aseesi kuoret/runko hajoaa esim. osuman seuraksena kukaan ei ole korvausvelvollinen.

Kai sulla on koko Halo setti?
:twisted:

-Pasi

Ehkä teen ODST puvun (hitsi kun ei oo maskia joka näyttäs ODST kypärältä :( ) Ja tosiaan se ase käyttää samaa koneistoa kun alkuperäinen, vaan pidennetty piippu ja se panosmittari on todellisuudessa naamioitu punapistetähtäin.
teme246

Paluu Aseet