Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Leiska kirjoitti:Hyvä pätkä! Propsit sulle! Äänimaailmassa oli kyllä joo vähän parantamisen varaa, mutta eihän kukaan ole seppä syntyessäänMinunkin mielestä itse peliä olisi voinut olla enemmän.
latonen kirjoitti:Meinaatko että kuvaaja liikkuu yhden joukon (toisesta joukkueesta vaikka 5 pelaajaa) kanssa ja kuvaa heitä ja heidän toimintaa ryhmätyöskentely, taktiikat...
Videosta sen verran, muutamia virheitä, mutta HYVÄ!!!!
Thoni kirjoitti:latonen kirjoitti:Meinaatko että kuvaaja liikkuu yhden joukon (toisesta joukkueesta vaikka 5 pelaajaa) kanssa ja kuvaa heitä ja heidän toimintaa ryhmätyöskentely, taktiikat...
Tuo "tiimin mukana ryntäily" ei vain toimi. Epäselviä, täriseviä ja hitaan yhteyden käyttäjän painajainen -videoita on jo netissä liikaa. Totuus vain on, että tarvitaan hyvä tuki, jos meinaa saada selvää kuvaa.
Itse olisi tarkoitus rakentaa olkatuki kameralle, jolloin sais vähän fiksumpaa äksön kuvaa.. Jos haluaa täydellisen videon, se on näytelty.
Toni
Rane kirjoitti:Thoni kirjoitti:latonen kirjoitti:Meinaatko että kuvaaja liikkuu yhden joukon (toisesta joukkueesta vaikka 5 pelaajaa) kanssa ja kuvaa heitä ja heidän toimintaa ryhmätyöskentely, taktiikat...
Tuo "tiimin mukana ryntäily" ei vain toimi. Epäselviä, täriseviä ja hitaan yhteyden käyttäjän painajainen -videoita on jo netissä liikaa. Totuus vain on, että tarvitaan hyvä tuki, jos meinaa saada selvää kuvaa.
Itse olisi tarkoitus rakentaa olkatuki kameralle, jolloin sais vähän fiksumpaa äksön kuvaa.. Jos haluaa täydellisen videon, se on näytelty.
Toni
Meinaan juu, että kuvaaja seuraa tiimiä.. Pitää vaan silläkin olla maastovarusteet, ettei paljasta.
Mutta eikö kameraa saa suoraan aseeseen? Onhan noita minikameroita, mutta onko kellään sellaista? Itsellä olisi, ellei maksaisi vajaan huntin..
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa