Peliä Tehtaalla lauantaina 20.4.13 klo 1100>>

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja Stöne » 20 Huhti 2013 18:19

Jea hauskaa oli! Ensikertalainen kaverikin sai kunnon puraisun ja harkitsee nyt omien vermeiden ostamista! :D

Kiitos osallistuneille!

Kuva
Stöne

ViestiKirjoittaja Bempzu » 20 Huhti 2013 19:03

Juu mukavaa tosiaan oli ja PAKKO tulla uudestaan heti kun on seuraava peli ! 8)
Bempzu

ViestiKirjoittaja MetalSnake » 20 Huhti 2013 19:23

joo pelit olivat YES, kiitos ja nähdään taas!! :wink:
MetalSnake

ViestiKirjoittaja Ivan Orav » 21 Huhti 2013 21:37

Hulk kirjoitti:
Stöne kirjoitti:emme tule repimään syöpäkäärylettä kädestäsi. Saat olla hölmö ihan keskenäsi

+1

Mutta koska olen kuin Pepe, tulen huomauttamaan siitä kyllä, niinkuin nimeltämainitsemattomat on saanu jo kokea. Kuulostetaampa me aika natseilta... Oikeest me ollaa iha semi mukavia.

Koska kertaus:
Ei siis kielletä sitä, eikä vissiin voidakaan kieltää sitä, mutta osa puuhamiehistä omaa kielteisen kannan moiseen.

Älkää jooko jatkako tästä pidemmälle. Kaikki tietää, että kohta revitään lakipykäliä ja natsikortteja pöydälle, eikä ne ketään hyödytä.

Koska alaikäisten polttamine on lailla kieletty,sitten kiinijäämisen seurauksena röökit tuhotaan! Tämä on "virallisesti" parempi vaihtoehto. Olen kannalla, että yhdistys ei halua niskaan Sossuja, vihaisia vanhempi tms-a. Eli viesti, että yhdistys sallisi alaikäisten polttamista ei pitää paikansa. :twisted:
Ivan Orav

ViestiKirjoittaja Leiska » 21 Huhti 2013 22:21

Musta on nii älytöntä et röökistä käydään ees tällasta keskustelua et mun on nyt pakko blastata.

Mun puolesta meidän ei tartte kyllä pelinvetäjinä keskittyä mihinkään muuhun kuin pelien vetämiseen sekä meidän omiin sääntöihin ja siihen, että Suomen lakia ei rikota. Röökaaminen on jokasen oma asia, eikä kuulu meille.

Oke, ennen ku aletaa nillittää niin: Suomen laki kieltää tupakan hallussapidon ala-ikäiseltä (Tupakkalaki 11§, 2010.) Toisaalta tää laki on kyllä aika räikeessä ristiriidassa vallitsevien normien kanssa. Tarkoittaen sitä, että ei kukaan oikeesti niitä röökejä ala nuorilta takavarikoimaan tuolla ostarin nurkilla. Miks meidänkää siihe pitäs puuttua? Puuttuuko Poliisi aina ku näkee alaikäsen röökaavan? Ei taida näillä resursseilla.

Toiseksee, jos me painotetaan muutenkin pelaajien omavastuuta meidän peleissä niin miks hitossa jonkun röökaaminen sen kummemmin kuuluis meidän vastuulle?

Ei mul muuta. Oli tylsää.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Ivan Orav » 22 Huhti 2013 12:09

Tarkoitin "virallisesti," mutta käytänössä olen myös "kaksinaamaisesti" Leiskan kannalla.
Ivan Orav

ViestiKirjoittaja Drager » 23 Huhti 2013 13:51

Itselläkin asiassa se henkinen ikä kerroin. Olen kuitenkin varoitellut näitäkin että kannattaa lopettaa ennen kuin edes aloittaa. 8 vuoden korsteenina tiedän ettei se oo helppoa lopettaa.. itse asiassa ihan mäntsälän vaikeeta.

Alkoholista pelialueella ja yleensä nuorilla olen tarkka. Sima on niin mietoa etten tiedä ketään, joka siitä lämpenisi, joten joten ihan yks hailee mun puolesta. Ykkös kaljakin menee siinä ja siinä riippuen henkisestä iästä, mutta juuri tuossa viime peleissä yhdeltä nassikalta nappasin avonaisen neloskaljan kourasta ja toisen kassista. Avonaisen kaadoin maahan ja toisen vein nappulan kaverin mutsille. Mahtaa olla aika mielenkiintoiset koti keskustelut tästä, kun äiti kuulee asiasta.

Täytynee varmaan ruveta hakemaan tupakkaa ja kaljaa kinuaville pari pulloa fantaa ja karkki pussi, ni loppuu siwan eessä norkoilu.

Kiitoksia peleistä, ihan hyvä meininki taas, ens vkl uudestaan.
Drager

ViestiKirjoittaja Chaine- » 23 Huhti 2013 14:19

Et sitten pelinjohdolle viitsinyt asiasta ilmoittaa. Kys. Henkilöllä yhdistyksen sääntöjen mukaan ei taida olla hetkeen asiaa peleihimme, joten toivoisin että ens kerralla jos ko. Henkilö on paikalla, tulet ilmoittamaan siitä meille.

Ja kaikille yleisesti: Jos havaitset peleissämme minkäänasteisia sääntörikkomuksia, tulkaa ilmoittamaan niistä PUUHARYHMÄLLE, ÄLKÄÄ JAKAKO OMANKÄDENOIKEUTTA! Etenkin edellämainitun kaltaiset tapaukset olisi kiva saada tietää kun asianomaiset ovat paikalla, eikä foorumilta 5 päivää myöhässä.

Toki, en tiiä sanoitko kellekkään, mut väitän, että ois kantautunut munki korvii jos sanoit.

Ja varsinkin kun on kyse alaikäisen henkilön alkoholin hallussapidosta, ja tämänlaisen tiedon pimittämisestä meiltä, varoitankin kaikkia julkisesti: Vastaisuudessa, pidän mahdollisena ratkaisuna vastaavien tilanteiden ilmetessä pitää asiasta ilmoittamattajättänyttä henkilöä osallisena itse rikkeeseen. Jatkotoimenpiteenä, vaikka ollaan nyt annettu teidän himmailla offarilla rauhassa, tullaan tulevaisuudessa LISÄÄMÄÄN OFFGAME-ALUEEN VALVONTAA RAJUSTI. Luottamus on kaksisuuntainen juttu. Nämä on just niitä asioita mitkä sen tuhoaa.

Jos tälläistä nään, ei sääntörikkurien tartte imo tulla enää tänävuonna tehtaalle.

Ps. Alkoholijuomiksi lasketaan KAIKKI JUOMAT JOTKA SISÄLTÄVÄT ALKOHOLIA.
Inter arma silent leges.

"Steal what works, Repair what's broken, Fake the rest"
Chaine-
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Leiska » 23 Huhti 2013 18:01

Komppaan Chainea 100 %.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Stöne » 23 Huhti 2013 18:12

Ei se ihan turhaan ole hallituksessa :wink:

+1 täältäkin. Nyt puhutaan sen luokan rikkeestä pelisääntöjen mittapuitteissa, että havaitusta rikkeestä ilmoittamatta jättäminen on ihan yhtä iso rike. Toimikoon tämä varoituksena.
Stöne

ViestiKirjoittaja Ganelon » 24 Huhti 2013 15:01

Vaikka alkoholin maahan kaataminen tapahtuisi ns. loukatun suostumuksella, kannattaa silti jättää väliin ja keksiä jotain muuta. http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1994/19941344
Ganelon
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Drager » 25 Huhti 2013 21:57

Täytyneepi ilmoittaa puuhailijoille, jos vastaavaa tai muita rikkeitä näkyy vielä. Kuulin tuttujen kautta, että tuo "nassikka" sai ihan kiitettävät huudot vanhemmiltaan ja jokusen viikon koti arestia, että mun puolesta asia ompi tässä. En usko että nappula tälläistä enää koskaan tekee, oli juttujen perusteella todella pahoillaan ja nolona että oli ajattelemattaan töpönnyt noin

Elkää nyt ottako nokkiinne, mutta varsinaisesti tämä kyseinen keissi ei ole enää puuhamiesten vastuu alueella, koska se tapahtui varsinaisesti peli alueen ulko puolella niiden jälkeen. Jos peli alueella nään jotain tulen kyllä kertomaan puuhamiehille. Tässä tapauksessa uskon että asia on käsitelty, kun tieto meni henkilön vanhemmille ja henkilö sai jo rangaistuksensa sen puolelta.

Jos muistan asiaa enää ja nään tuon kaverin peleissä tulen mainitsemaan. Tämäkin on taas että mäntsälän hyvä muisti, mutta niin pirun lyhyt.
Drager

ViestiKirjoittaja -Jesse- » 25 Huhti 2013 22:18

Siis käsitinkö mä nyt oikein, joku sai vanhemmiltaan huudot 0,8% simasta?

Pelinjohdon kannalta ymmärrän mutta että vanhemmat, alle prosentin alkoholista, jota lapsille myydään?
-Jesse-

ViestiKirjoittaja arzga » 26 Huhti 2013 05:40

Jos noita viestejä hieman viitsisit lukea taaksepäin,huomaisit että kyse oli neloskaljasta.
arzga

ViestiKirjoittaja Chaine- » 26 Huhti 2013 07:21

Ahaa. Pelien jälkeen tapahtunut ei sinänsä ole enää meidän toimialuetta, mutta tähdennettäköön silti, että peleihin ei ole syytä tuoda mukanaankaan minkäänsorttisia alkomahooleja, poislukien nyt jos esimerkiksi olet menossa peleistä johonkin ja _autossa_ on bisseä tjsp. Kuhan ne eivät autosta poistu.

Toisekseen, jäämme aina varmistamaan, että kaikki saavat kyydin pelialueelta pois, joten olemme aina viimeiset jotka sieltä poistuvat.
Pelipäivä ja vastuumme pelialueella tapahtuvasta toiminnasta päättyy vasta kun alue on katsottu tyhjäksi ja olemme poistuneet alueelta.

Offarilla alkoholipitoisten juomien hallussapitokin on edelleen banaanin arvoinen suoritus. Nollatoleranssi on kannaltamme yksinkertaisin ja kaikkien peliturvallisuuden kannalta paras ratkaisu.
Inter arma silent leges.

"Steal what works, Repair what's broken, Fake the rest"
Chaine-
Moderaattori

Edellinen

Paluu Peli-ilmoitukset