Peliä Tehtaalla La 11.12. klo 1100>>

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 12 Joulu 2010 22:31

Se oli silloin, nyt on nyt. Nyt kun ollaan saatu asioita yleismalliltaan parempaan suuntaan, ei enää takaisin syytä mennä. Mielellään kuulisin ihan käytännönhyötyjä mitä m140 viritetty sarjatuli pyssy tuo m120 viritettyyn verrattuna. 2005 pelejä veti satunnainen rosvojoukko jonka hierarkiasta ei ollut edes joukon jäsenet itse perillä, jos Veijo 12 v meni aamulla pelaamaan hyvillä mielin, mutta iltapäivällä tuli takaisin kotia etukasetti taskunpohjalla, oli syyttävää sormea vaikeampi kohdistaa kehenkään, toisin kuin nyt kun alueen pelikäytöstä vastaa selvä taho.
EVERY TUESDAY, EPIC MEAL TIME! Comin' at you with a chainsaw and a big pile o'meat! If you ain't down with that? THEN YOU AIN'T DOWN WITH COOKING!
JuuS0
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Leiska » 12 Joulu 2010 22:32

Mjoo. Rajat ois varmaan aika toiset jos mä niistä päättäisin. Mä en näet aja tässä omaa asiaa. Siinä vaiheessa sillä m140 pyssyllä on väliä kun joltain nuorelta ammutaan koko purukalusto paskaks tai jotain muuta kivaa ja isukki nostaa kunnon haloon, olkoonkin vaikka miten omavastuulliset pelit hyvänsä. Vastaavanlaisesta tilanteestahan on aiemminkin noussut haloo.

Tää virirajakeskustelu ny muutenkin on aika turha kun asiasta on äänestetty ja sen mukaan ne on säädetty.

Ja hei, älä huoli, oon mä paintannu useampaankin kertaan. Turha se on mun kohalla puhua mistään pussyfootingistä kun mä en ole noita sääntöjä päättänyt.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Höss » 12 Joulu 2010 23:01

JuuS0 kirjoitti:Se oli silloin, nyt on nyt. Nyt kun ollaan saatu asioita yleismalliltaan parempaan suuntaan, ei enää takaisin syytä mennä. Mielellään kuulisin ihan käytännönhyötyjä mitä m140 viritetty sarjatuli pyssy tuo m120 viritettyyn verrattuna. 2005 pelejä veti satunnainen rosvojoukko jonka hierarkiasta ei ollut edes joukon jäsenet itse perillä, jos Veijo 12 v meni aamulla pelaamaan hyvillä mielin, mutta iltapäivällä tuli takaisin kotia etukasetti taskunpohjalla, oli syyttävää sormea vaikeampi kohdistaa kehenkään, toisin kuin nyt kun alueen pelikäytöstä vastaa selvä taho.

"Seoli silloin nyt on nyt" Lässyn lässyn, tarkoitin ettei esimerkkiä tarvii hakee Virosta kun samanlaista menoo oli 2005 lähtöisin. Eli susipojan on turha tulla brassailee yhtää mitään. Ja jos tajusit kirjoitetusta yhtään mitään niin verestin vanhoja muistoja enkä ole hakemassa mitään muutosta ja jos sä kutsut sitä kaveriporukkaa rosvojoukoks joka järkkäs sullekki ne pelit viikonlopuksi niin en nyt tiedä mitä tarkoitat sanomalla fastia rosvojoukoks. Sä voit ircata sekä rasvailla koko yön ja miettii mikä ero noilla viritysrajoilla on ku ei mua se kiinnosta, lähinnä ärsyttää vitusti tollai pilkunn*ssiminen foorumilla. Vinkki sulle juusoboy, avaas välillä suu paikan päällä :))

Ja mitä tulee sormella osoitteluun niin täähän on omavastuulaji, eli jos menee leegot kasaan niin voivoi, hankkikoon urheilu / tapaturmavakuutus niin kyllä vakuutus ne leegot korvaa. :)
Itsellänihän löytyy vakuutus jos joku pikku Juuso 9v sieltä rappusten alta innostuu ampuu hicapin tyhjäksi.

http://www.postimage.org/image.php?v=gx1jdjgS :DD
Reippaus, rehtiys, reiluus
Höss

ViestiKirjoittaja Leiska » 12 Joulu 2010 23:14

Jep, moinen kandee olla. Nimim. Kaks kertaa hampaansa airsotiessa hajoittanut.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 12 Joulu 2010 23:24

http://img97.imageshack.us/f/lahtisoft.png/
Juus0 noh noh eipäs nytten ruveta ilkeiksi =)
*Laita tähän englanninkielinen lainaus*
Top_Dogg

ViestiKirjoittaja Stöne » 12 Joulu 2010 23:41

Eiköhän tästäkin ole taas jauhettu ihan tarpeeksi.

Nostalgiaa voi hakea muualtakin.
Stöne

Edellinen

Paluu Peli-ilmoitukset