Peliä Tehtaalla lauantaina 13.10.2012 klo 1100>>

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja Jokke-Pappa » 12 Loka 2012 15:56

tulossa pitkästä aikaa pelailemaan
regards Uncle Luumu
Viimeksi muokannut Jokke-Pappa päivämäärä 20 Marras 2015 07:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Jokke-Pappa

ViestiKirjoittaja Skudi » 12 Loka 2012 16:39

Tulossa kavereiden kanssa.
Skudi

ViestiKirjoittaja Opa » 12 Loka 2012 21:20

Tulossa myös pitkästä aikaa feat. Tintti.
Opa

ViestiKirjoittaja Klma » 13 Loka 2012 19:48

Pirun kovat matsit. Kiitos kaikille!
"When Chuck Norris gives you the finger, he's telling you how many seconds you have left to live. "
Klma

ViestiKirjoittaja Tomppez » 13 Loka 2012 19:57

Modetusta oli taas ilmassa?,Keltaset kun oli puolustamassa pommia.Ammuin vessan vierestä muuntajan pienen reiän läpi jotain puuhamiestä useamman kerran liivin tai johonkin muuhun ulokkeeseen,osumasta olen melkoisen varma koska kuulin selvän napsauksen,En nyt ole satavarma varma oliko tässä modetusta vai ei mutta mua jäi toi vaivaaman.Muuten kyllä ihan hyvät pelit!
uraaa!
Tomppez

ViestiKirjoittaja Ivan Orav » 13 Loka 2012 20:17

Tomppez kirjoitti:Modetusta oli taas ilmassa?,Keltaset kun oli puolustamassa pommia.Ammuin vessan vierestä muuntajan pienen reiän läpi jotain puuhamiestä useamman kerran liivin tai johonkin muuhun ulokkeeseen,osumasta olen melkoisen varma koska kuulin selvän napsauksen,En nyt ole satavarma varma oliko tässä modetusta vai ei mutta mua jäi toi vaivaaman.Muuten kyllä ihan hyvät pelit!

Uusi Simo Häyhä on syntynyt! :shock:
Ivan Orav

ViestiKirjoittaja -Jesse- » 13 Loka 2012 20:24

Hyvät mätöt :D vaikkaka mikään kauppa ei onnistunut.
-Jesse-

ViestiKirjoittaja Leiska » 13 Loka 2012 20:24

Jos mä kirjottaisin vastauksen tänne joka kerta kun ehkä osuin johonkin pelaajaan ja luulin tapahtuneen modetusta niin tänkin päivän saldona pitäis mun kirjottaa varmaan kolmesta viiteen viestiä.
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Tomppez » 13 Loka 2012 20:35

No joo.Osumasta siis olen varma mutta,en siitä että modettiko puuhamies osuman,tai edes huomannut sitä.Mutta olkoot ei tästä nyt sen isompaa numeroa kannata tehdä.
uraaa!
Tomppez

ViestiKirjoittaja KURP1TSA » 13 Loka 2012 21:10

Pitää nyt itekkin pistää modetuksesta kun 4 tyyppiä on puun vieressä avoimella + suora linja ja ei tule osumaa, jotkut siinä näkikin ja ihmetteli.
Onneksi jäi kuvamateriaalia :)

Muutaman kerran niitä lasittomia heppuja siellä tiellä näkyi, että järki käteen.
Mutta ne nyt eivät mahtavaa päivää tiilitehtaalla kokonaan pilanneet.
-Lassi
KURP1TSA

ViestiKirjoittaja Hulk » 13 Loka 2012 21:59

Kiitos peleistä munkin puolesta. Oli harvinaisen hyvää mättöä pitkästä aikaa.

Pakko ilmasta vielä modetukseen liittyen:
En nyt sano etteikö se olisi voinut olla puuhamies, mutta epäilen. Meitä oli päivän aikana tasan viisi, joista kolmea ette välttämättä tunnista edes puuhamiehiksi heidän kohtuu passiivisen peleissä käymisen ansiosta. Kaksi heistä lähti jo muutaman pelin jälkeen, kolmas saapu vasta puolenpäivän jälkeen, ja minä ja Leiska oltiin koko päivä.
Ei, ne fallout/stalker homppelihemulit yms. ei ole, eikä tule olemaan puuhamiehiä. En siis todellakaan yritä puollustella tällä muita puuhamiehiä, mekin osataan kyl tehdä virheitä, ihan reippaasti. Sanon vaan että tunnetko varmasti heidät.

Mutta jos olet varma, että oli puuhamies, tai muutenvaan tunnistat ko kaverin, mene ihmeessä sanomaan siitä hänelle pelin loputtua, tai tule vähintäänkin kertomaan jollekin pelinjohdosta :wink:
Puuhamiehet varsinkin osaa kyllä myöntää erehtyneensä.

Kattavien tutkimusten mukaan 90% tapauksista on ihan silkka epähuomio. Se on vaan tän lajin ikävä puoli.

PS. kävin muuntajan nurkalla yhden ainokaisen kerran tänään n. minuutin ajan hyök - hyök pelissä.

Mutjoo, hyvät pelit.
Kuva
Kuva
Hulk
Moderaattori

ViestiKirjoittaja K^O^P » 13 Loka 2012 22:12

Juu näissä tapauksissa on helpointa selvittää tapahtuneet välittömästi eikä täällä foorumilla sitten arvota kuka oli kyseessä. Itse olen se toinen aikaisemmin poistuneesta puuhamiehestä ja kävin päivän aikana kahdesti pelitilanteessa muuntajalla, ekalla kerralla putosin siihen kyllä välittömästi muuntajalle saapuessani, tokalla kerralla ase menikin sen kupeessa paskaksi ja peli päivä päättyi siihen. Toki hetken sitä siinä tutkin siinä toivossa että saisin sen jälleen toimintaan, jos siinä yhteydessä meikäläistä kohden on tullut ni on kyl menny ihan ohi osumat. Raatoliina pään päällä siitä kyllä sitten poistuin autoille. Jos se nyt sitten joku puuhamies edes oli niin uskon tapahtunutta kyllä täysin vahingoksi, sen verran paljon tätä lajia on tullut harrastettua ja näitä heppuja sitä myötä tunnettua.
K^O^P

ViestiKirjoittaja Akke » 13 Loka 2012 22:47

Voi harmi jos joku ei huomaa\myönnä osumaa. Laskeeko statsit? Tippuuko k/d ratio? :D
Vihdoin ja viimein viidennellä aseosumalla kaveri tajusi tapahtuneen, neljällä edellisellä vain pyöritteli päätään hämmentyneenä. Nauroin.
Ei kannata närkästyä niin pienistä, omatkin tämänhetkiset aseet vastaavat tehoiltaan lähinnä paperinööliä mäkkärin pillistä puhallettuna, en ihmettele yhtään jos osumia ei huomata :D
Akke

ViestiKirjoittaja Samiel » 14 Loka 2012 10:36

Pakko kanssa todeta että olipas hyvät pelit.
Samiel

ViestiKirjoittaja gun shot » 14 Loka 2012 14:56

KURP1TSA kirjoitti:Pitää nyt itekkin pistää modetuksesta kun 4 tyyppiä on puun vieressä avoimella + suora linja ja ei tule osumaa, jotkut siinä näkikin ja ihmetteli.
Onneksi jäi kuvamateriaalia :)

Muutaman kerran niitä lasittomia heppuja siellä tiellä näkyi, että järki käteen.
Mutta ne nyt eivät mahtavaa päivää tiilitehtaalla kokonaan pilanneet.

Myönnän, että olin yksi noista edellämainituista 4 henkilöstä! Omasta mielestäni aivan eteeni ropisi kuulia, mutta ne eivät osuneet. Jos ne nyt sitten kuitenkin osui niin olen syvästi pahoillani!!
"You can tell the same lie a thousand times, but it never gets any more true."
gun shot

Edellinen

Paluu Peli-ilmoitukset