Peliä tehtaalla lauantaina 29.10.2011 klo 11.00 ->

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 29 Loka 2011 04:01

-Jesse- kirjoitti:mulle tuli mieleen että miltä kuulostais hyökkäys-hyökkäys respalla? tehtäis jotkun repsa-alueet mille ei sais viholliset tulla o.O
Jesse nyt taitaa ES-päristä liikaa? :oops:
*Laita tähän englanninkielinen lainaus*
Top_Dogg

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 29 Loka 2011 04:18

-Jesse- kirjoitti:Oletko muistanut kysyä edes tällä kertaa luvan maanomistajalta top_dog?
Jesse nyt taitaa ES-päristä liikaa? :oops:
kyytiä tarjolle. yv:llä tulemaan
Top_Dogg

ViestiKirjoittaja -Jesse- » 29 Loka 2011 17:23

Hyvät pelit :) 3hyökkäys-hyökkäyksessä ammuin 7jätkää samasta cämppipaikasta. Yks niistä oli top_dog! Ja sitten kaiken kukkuraksi vielä aseen akku meni rikki eikä kukaan lainannu :( Kiitos järkkärille eli top dogille
-Jesse-

ViestiKirjoittaja Hulk » 29 Loka 2011 17:53

Hyvä kun kehut sillä "kämppimiselläsi."
Siitä kämppimisestä tänään jo mainittiin, ettei se edistä tehtaalla peliä juuri yhtään. Puollustus pelissä sen taas näki, kun saatiin istua tehtaassa ihan rauhassa se 20min eikä mitään tapahtunut. Joo, ei se mitään jos löytää hyvän väijypaikan, mutta en ymmärrä kun kaikki haluaa vaan istua. Istumista voi harrastaa himassakin.
Tehdas kun on pelialueena sellanen, ettei mikään oikein toimi jos porukka pysyy paikallaan, poislukien puollustuspelit, jossa toisen osapuolen on tarkoitus, LUE: HYÖKÄTÄ.

Pakko vielä mainita, ihan vain kiusakseni, ettei Toppis ollut ainoa joka niitä pelejä veteli.

Jottei ihan valittamiseksi mene, niin ihan jees pelit omalta osalta. Sääkin suosi, vaikka sadetta vähän lupaili. Roopelle ja Leiskalle tais jäädä taaaaas mun akku?
Kuva
Kuva
Hulk
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Narcalive » 29 Loka 2011 18:25

Jep. Akku on mulla.

Oli tosiaan hauskat pelit. Parissa pelissä tuli kyllä tiputtua itse niin typerästi, et huhuh. Sääkin suosi taas pitkästä aikaa.

Kiitoksia kaikille kanssapelaajille!
Narcalive
Puuhamies

ViestiKirjoittaja Leiska » 29 Loka 2011 18:40

Mul on kans yks niistä akuista.

Narcalive kirjoitti:Parissa pelissä tuli kyllä tiputtua itse niin typerästi, et huhuh.

Mehmehmehmeh :roll:
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja perus-mies » 29 Loka 2011 21:12

Joo olihan tuo ihan hauskaa. Mutta yks juttu jäi vähän kaivelemaan, nimittäin jaot. Tiedän, että asiasta olisi voinut sanoa peleissäkin, mutta sitten siihen jakojenn arpomiseen yms. olisi kulunut kallista peliaikaa. Ideani ei ole siis itkeä jälkeenpäin foorumilla vaan ihan mainita asiasta.
Kun nyt miettii noita jakoja, niin kertoohan se aika palhon, että punainen osapuoli voitti vain ja ainoastaan yhden pelin, sekin vain siksi, että osa keltaisista jäi pois. Pointtihan tässä on se, että vaikka jaot menisivätv pelaajamäärin tasan, niin eivät ne jaot ole aina niin tasaisia. Tänään keltaisilla oli kaikki super über softaajat kuten Leiska, Hulk jne. jotka ovat softanneet jo joku 5v. ja mahd. armeijankin käyneet. Ovathan he paljon parempia kuin punaisten ns. "normi" softaajat joilla joku parin vuoden kokemus.

Juu olihan siis todella mukavaa softata :lol: Kiitosta taas kaikille kanssapelaajille ja pelien järkkääjille :wink:
perus-mies

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 29 Loka 2011 23:18

Jaot pyritään aina tekemään mahdollisimman tasaisiksi, jakaen myös vanhempaa pelaajakuntaa eri puolille. Ymmärrätte varmaan miten vaikeaa tämäkin voi järjestäjän näkökannasta olla, kun ihmisiä tulee mihin aikaan sattuu, ja lähtee ennen aikojaan. Nykymeiningillä jakoja ei muutella hirveästi päivän aikana, vaan ne noudattaa kaavaa joka on alkubriiffissä annettu, epätasaisuuksia kompensoidaan sitten laittamalla myöhästelijöitä osapuolelle joka sai selkiinsä aiemmassa pelissä. Kyllä me näihin oikeasti puututaankin, jos jotain äärettömiä ylilyöntejä sattuu. Pelinjärjestäjätkin ovat vain pelaajia, eivätkä aina välttämättä näe kokonaiskuvaa, peliä voi olla vaikea mieltää epätasaiseksi jos itse putoat jossain pelialueen laidalla ottaen yhteen muutaman vihollisen kanssa, vaikka osapuolten pääosat taistelevat jossain ihan muualla. Täytyy tietty muistaa, ettei se oikein hauskaa ole sekään että laitetaan kaikki 'super-über-softaajat' yhdelle osapuolelle ja juostaan toisen osapuolen yli tuhoten kaikki, kummankaan osapuolen näkökannasta. Kyllä sitä jenkaa pelissä olla pitää, haastetta.
EVERY TUESDAY, EPIC MEAL TIME! Comin' at you with a chainsaw and a big pile o'meat! If you ain't down with that? THEN YOU AIN'T DOWN WITH COOKING!
JuuS0
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Hjugo » 30 Loka 2011 08:00

Yksi hyvä esimerkki jaoista oli se hyökkäys-puolustus....

Mut joo se siitä valittamisesta oli muuten hyvät pelit säänkin puolesta.
Hjugo

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 30 Loka 2011 14:23

-Jesse- kirjoitti:Hyvät pelit :) 3hyökkäys-hyökkäyksessä ammuin 7jätkää samasta cämppipaikasta. Yks niistä oli top_dog! Ja sitten kaiken kukkuraksi vielä aseen akku meni rikki eikä kukaan lainannu :( Kiitos järkkärille eli top dogille
aika erikoista itse en kyllä muista tällästä. Enkä ollut ainoa järkkäri. Lopeta tuo apinointi kiitos.

Mitä jakoihin tulee huomasin kyllä itsekkin että keltasilla oli vähän vanhempaa pelaaja kuntaa. Mutta tosiaan kannataa sanoa siitä paikan päällä, eikä jälkeen päin foorumeilla :)
Top_Dogg

ViestiKirjoittaja haka » 01 Marras 2011 14:23

Mä olin punaisilla , mutta itselläni omasta mielestäni pelasin hyvin, mutta kun toisin suurin osa jäi hyökkäys puolustus peleissä hallille eikä lähtenyt hyökkäämään vaan seisoskeli siinä oven suulla eikä liiku mihinkään. Itse sitten meni pari sekunttia kunnes lähdin juoksemaan kakkoseen ja tiputtelin pari tyyppiä ennen kuin tipuin itse, olisi voinut muut seurata minua. Mutta jos olisi ollut muutkin kun minä juoksemassa, niin oltaisiin päästy helposti ylös asti ! muistutan viellä että " KERRAN SE VAIN KIRPAISEE ! "
Rawwr .. Vähä Sul On Iso ! ..... Nenä :]
haka

ViestiKirjoittaja Atonica » 01 Marras 2011 19:03

Olen itsekkin huomannu kuinka aktiivisesti porukka ottaa esim hyökkäys-puolustus pelit. Kun peli alkaa ( hyökkääjistä ) moni jää seisoo ja poriseen alotus paikkaan tai hyppää lähimmäisen kuusen alle telttaileen.
Mikään ei ole kivempaa kuin kesken pelin huomata että taustatuki on joko hukassa tai seistä kököttää selän takana jolloin hyökkäys menettää kokonaan arvonsa.
miksi telttailu tai kaveri porinat on niin innokasta? kyseiset porinat ja telttailut voi jättää offarille.
Kun peli alkaa, liikuttas edes sitä vihollista kohti eikä jäädä kuusen alle istuskelemaan.
vaikka en kyseisessä pelissä ollu, olen silti tämmöisen asian huomannu.
Kuva
Atonica

Edellinen

Paluu Peli-ilmoitukset