Peliä Tehtaalla Lauantaina 26.2. Klo11 ->

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja Ozzim » 25 Helmi 2011 22:24

Tulossa pikkutauon jälkeen!
Ozzim

ViestiKirjoittaja ibit » 25 Helmi 2011 22:48

Tulossa!
ibit

ViestiKirjoittaja ibit » 26 Helmi 2011 18:11

Tässä pelissä mua tulitettiin vähintään lippaallinen syyttä. Siihen oli kuulemma osunut jo, kun ammuin sitä, mutta mitä ****ua se ampuu yhtä pelaajaa joka oli jo tippunut jatkuvasti ja naureskeli vaikka se toinen käveli offarille ja se oli sen vieressä ku se huus "osuma". Ja sieltä kuului vain yksi "osuma" huuto ja yksi tyyppi lähti offarille päin ja toine ampuilee vielä siellä sitä? Kai mä ny luulen et se ******* on vielä pelissä? Kun ammuin sitä se alko räiskimään mua koko lippaallisen ja huusin monta kertaa että muhun osu ja se vaan jatkaa ja kehtaa aina kysyä "osuko?", ja eikös se sitä paitsi ollu jo tippunutkin. Ja se sanoi syyksi "No mä ammuin tupee!", eihän se voi silti ampua sitä?

Mitä jos kaikki toimisivat tuolla tavalla? Sehän olisi täysi K-A-T-A-S-T-R-O-F-I! Ja me säännöt pätee ihan JOKAISEEN pelaajaan joka siellä pelaa? Eikö näin? Ja sitä senkin vielä jatkui vielä offarillakin. Ja sitten vasta joku huusi että lopettaa.

Mitä jos mäkin oisin ampunu takas? Millane pas**myrsky siitäki ois syntyny? Mulla oli ihan lähellä ratketa pinna siellä, mutten ihan siellä rupee raivoomaan kun en haluu tapella tai porttikieltoa. Tommone sais loppua heti alkuunsa. Väliaikainen porttikielto mun mielestä tommosesta. Se oli kaiken lisäksi toistuvaa.

Kenelläkään kommentoitavaa tähän? Oikeaa toimintaa? Enpä usko.
ibit

ViestiKirjoittaja Tupe » 26 Helmi 2011 18:36

ibit kirjoitti:"No mä ammuin tupee!"

Mitä mitä mitä? :shock:

Itsehän en siis paikalla ole ollut. Olisi kuitenkin kiva saada vähän selkeämpi kuvaus tapahtuneesta, Tässä tapauksessa kertomuksessa on henkilöt: siihen, yhtä pelaajaa, se toinen, se toinen siinä vieressä, yksi tyyppi... Eli ainakaan minulle ei selvinnyt edes kuinka monta henkilöä tapauksessa oli mukana.

Juuri tämänlaisia tapauksia varten yhdistys on siirtymässa käyttämään RAATOLIINOJA peleissään.

Ja kyllä, säännöt pätevät kaikkiin.

-Pasi

p.s Mikä siellä offarilla jatkui?
Pinski kirjoitti:Hullut ihmiset :shock:
Tupe

ViestiKirjoittaja ibit » 26 Helmi 2011 18:49

Se jatkui että he ammuskelivat toisiaan. Ja siinä oli kaks tyyppiä, ja kun en nimiä tiennyt niin mitä olis pitäny sanoa?
ibit

ViestiKirjoittaja ibit » 26 Helmi 2011 18:49

Ja se tyyppi tiesi että muhun oli osunu.
ibit

ViestiKirjoittaja ibit » 26 Helmi 2011 18:52

Ja lisäks että taisi kutsua sitä toista nimellä "tupe". Että ei sua varmaan tarkottanu
ibit

ViestiKirjoittaja K^O^P » 26 Helmi 2011 18:57

Tälläisistä tapauksista voi ja pitääkin ilmoittaa pelinjohdolle jo paikanpäälle, helpottaa tilanteen selvittämistä huomattavasti.
K^O^P

ViestiKirjoittaja ibit » 26 Helmi 2011 19:45

No kun siellä ei näkynyt enää olevan niitä puuhamiehiä ja ne sano että saa jäädä jos haluu ni jotkut jäi sitte. Kyl siel saatto yks puuhamies olla joka sinne offarille huus sitte että loppuu se ampumine.
ibit

ViestiKirjoittaja ibit » 26 Helmi 2011 20:14

Antakaas ku selkennän... Siel kakkoses oli kaks äijää, ja ammuin ne molemmat ja sieltä kuulu vaan yks osuma huuto, ja yks tyyppi lähti offarille ja niit molempii oli osunu. Sitte se toine jäi sinne ylös ampuu sitä kaveriansa, vaikka molemmat oli tippunu. Nii luulin sitte että se oli viel pelis ni ammuin sitä, sitte se alko raivoomaa ja ampu mua lippaallisen.

Ne näky ampuvan viellä toisiansa offarillakin, eikä ollu tietenkää kelleen suojalaseja. Siinä ois voinu osunu muitakin. Eikä niilläkää ollu suojalaseja, sehän on offari. Jotku siitä juoksikin pois.
ibit

ViestiKirjoittaja Tupe » 26 Helmi 2011 21:25

Eli siis off-game alueella 2 henkilöä ampui toisiaan? Eikä kummallakaan, tai kenelläkään muullakaan ollut suojalaseja?

JUMALAUTA TAULAPÄÄT!

Näkikö kukaan muu tätä tapahtunutta?

-Pasi
Pinski kirjoitti:Hullut ihmiset :shock:
Tupe

ViestiKirjoittaja Hyypiö » 26 Helmi 2011 21:54

näin muutaman metrin päästä ja lähdin pois silmiäni suojaten... :shock:
Shit happens, especially to me!
Hyypiö

ViestiKirjoittaja Hyypiö » 26 Helmi 2011 22:02

Kuulin myös tuon kyseisen henkilön raivoamisen ibitin selustasta.

se meni jotenkin näin: ibit ampuu sarjaa tehtaalle päin,kuuluu yksi osuma ja tehtaalla aletaan ampumaan,ibit ampuu uudestaan ja minä ammun ibitin, ibit nousee pystyyn ja häntä ammutaan n. liippaallisen verran ja sen loputtua tehtaalta kuuluu karjumista josta en nyt niin hirveästi muista....

Offarilla alkaa ihminen jolla oli kalashnikovi ampua kaveriaan selkään samaan aikaan kun ympärillä on monta muuta joilla ei ole suojalaseja myös minä. Lähistöllä olleet pakenenvat suojaten silmiään ja ampuminen loppuu siihen kun parkkipaikalta kuuluu huuto: Kuka siellä offarilla ampuu??
Hyypiö

ViestiKirjoittaja Hulk » 26 Helmi 2011 22:08

TSAJAJAjajaiii, hienoa. Ammuskelua offarilla puuhamiesten lähettyä :D Eeei vadelma.

Selvennän nyt vielä: jotkut pällit ammuskeli toisiaan ilman laseja? Offarilla?

Jos kyseinen kertomus on totta, niin tulkaa kertomaan mulle ens pelissä kuka näin teki, niin hoidan ettei kyseisten herrasmiesten tarvitse enää tulla tehtaalle pelaamaan.

V!ttu teijän kanssa taas stna...
Kuva
Kuva
Hulk
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Hyypiö » 26 Helmi 2011 22:10

kaksi apinaa ammuskelivat toisiaan offarilla ilman laseja. En ole varma tunnistanko lärvejä kun olen niin huono niitä muistamaan...
Hyypiö

EdellinenSeuraava

Paluu Peli-ilmoitukset