Peliä Tehtaalla La 26.9. klo 11.00 >>

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja Top_Dogg » 27 Syys 2009 17:13

bla bla bla.. kai ne menää tähän että pitää ottaa vanhat kunnon toppis nazi säännöt käyttöön =)) pohjoiskorealais tyylisiä pelisääntöjä..
*Laita tähän englanninkielinen lainaus*
Top_Dogg

ViestiKirjoittaja Mäkki » 27 Syys 2009 17:24

Miten olis vaan Legendaariset terminaattori säännöt vai miten se oli
Mäkki

ViestiKirjoittaja KePu » 27 Syys 2009 18:21

Mäkki kirjoitti:Miten olis vaan Legendaariset terminaattori säännöt vai miten se oli

Muuten hyvä mutta kaikki eivät voisi olla kuuluisia päähenkilöitä jotka eivät ikinä kuole/tipu. :)
KePu Here! :)
KePu

ViestiKirjoittaja Deagle » 27 Syys 2009 18:56

Stöne kirjoitti:
Tilanteessa ei olisi pitänyt edes olla mitään epäselvää, välimatka oli reippaasti pyssyni kantomatkan sisällä, jannusta näkyi kerrallaan lähes puolet eikä pelaaja tyytynyt kyykistymään suojaan vain yhden kerran, vaan tuli moneen kertaan katsomaan mistä se kuula oikein tulee. Sarjaa en säästellyt, koitin myöskin informoida pelaajaa tekemästään virheestä pelitilanteessa.

Olen todella pahoillani, jos tarkoitat minua. En oikeasti nähnyt tai kuullut, että minuun olisi osunut missään vaiheessa. Harvoin näin edes kuulia tulevan, joskus kuulin, että kuulia tippui johonkin aika lähelle maastoon.

En hyväksy itse modetusta ja toivoisin, että pelit saataisiin sujumaan, eikä modetusta ilmenisi.
Deagle

ViestiKirjoittaja batte » 27 Syys 2009 19:04

Mäkin olin tossa tilanteessa kameran kanssa siinä vieressä katsomassa/kuvaamassa. Ja mun mielestä siinä ei ollu modettamista. Totta kyllä on että kyseinen henkilö (stöne) kylvi erittäin paljon kuulia ja ihme olisi jos mikään ei olisi osunut, mutta niinkuin darkki kakkos sivulla totesi ettei aina kaikkia voi millään tuntea.
Mutta modetus ei koskaan ole hyväksyttävää, ja se olisi hyvä saada kitkettyä pois peleistä kokonaan.
with canon you can and with a cannon you will be respected
batte

ViestiKirjoittaja Ganelon » 27 Syys 2009 20:15

Aivan sama. Eiköhän tää ollu tässä.
Ganelon
Moderaattori

Edellinen

Paluu Peli-ilmoitukset