Peliä Tehtaalla Lauantaina 6.8.11 klo 1100>>

Tänne voi ilmoittaa Lahden ja lähialueiden peleistä.

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

ViestiKirjoittaja sakutin » 07 Elo 2011 09:02

Oli hyvät pelit kylläkin. Munki mielestä oli hyvä noi talkoot vaikka yllätyksenä ne tuli. Itse tykkäsin kun hallin edessä oleva lauta kunnostettiin kun näytti jo niin tuomitulta.

Minun tietääkseni videot laitetaan huomenna ja linkki laitetaan videot ja kuvat osastolle. :)
"Rohkeus ei oo sitä ettei pelota, vaan että uskaltaa hypätä vaikka ei tiedä selviikö elossa..."
sakutin

ViestiKirjoittaja mikosaren » 07 Elo 2011 09:14

Juu minä siellä kuvasin, ja laitan videon huomenna youtubeen ja kuvat ja videot osastolle. Oli muuten ihan hyvä peli, mutta kun oli ak47beta lainassa ja siitä meni liipasimen palautinjousi rikki tai paikoiltaan. Ja siitä trukkilavasta joka on hallilla niin minunkin mielestä oli hyvä kun se kunnostettiin koska olen melkein murtanut jalkani kun tipuin siitä alas.
ja koko remontti/talkoot oli hyvä juttu, kun tuo tiilitehdaskaan ei ole missään parhaassa kuosissa. :D
Miko Sarén.

I am the winner, me and my gun, no time for losers cause i am the winner...
mikosaren

ViestiKirjoittaja Cykkis » 07 Elo 2011 16:26

Samaa mieltä muiden kanssa, oli hyvät pelit taas tehtaalla, taas sain yllättyä.

Hauskaa oli kakkoskerroksessa naulailla kun pelit oli samaan aikaan käynnissä :D

Olisin vaan toivonut että olisi ollut 3 tuuman ja 4 tuuman nauloja käytettävissä niin olisi saanut tukevamman niistä mitä aukkojen peitteeksi väsättiin. Jos pidempiä nauloja joskus sinne saa, niin voisi vahvistella jo nyt kyhättyjä lisää ettei ala tippumaan alakertaan lankun pätkiä.

Jos rehellisesti sanon niin olisin skipannut tulemiseni pelaamaan jos olisin etukäteen tiennyt talkoista. Oikeesti olikin mukavaa kun pääsi pitkästä aikaa naputtelee nauloja ja sahailee. Mulle voi jatkossa laittaa talkoo kutsuja vaikka yv:nä jos niistä ei etukäteen haluta mainostaa. Hienoja suunnitelmia virisi ja niitä olisi kiva päästä joskus toteuttamaan ihan ajan kanssa ja niin ettei pelejä ole tehtaalla samaan aikaan.
Cykkis

ViestiKirjoittaja Tupe » 07 Elo 2011 20:19

Juu, iso kiitos myös omalta osaltani kaikille osallistuneille, erityisesti tuolle porukalle joka jaksoi rakentaa nuo 2 kerroksen lattialuukut, ei valitettavasti ollut pitempiä nauloja kotona... Pelitkin meni hyvin, siitä plussaa. Tuo silmävamma kuulostaa pahalta, toivottavasti ei käynyt pahemmin.

-Pasi
Pinski kirjoitti:Hullut ihmiset :shock:
Tupe

ViestiKirjoittaja Pinski » 07 Elo 2011 21:07

Talkoot oli kyllä hauskat. En muista milloin viimeksi olisin sahaillut ja hakannut nauloilla jotain kiinni (no sen kyllä näki jäljestäkin :lol: ), mutta tulos oli kyllä koko porukan osalta hyvä. Vielä kun tosiaan pääsisi niitä muita visioita toteuttamaan sinne, niin saataisiin alueesta vielä parempi. Pelit nyt ei omalta osalta tahtoneet sujua, mutta hauskaa oli.

Toivottavasti ei käynyt pahemmin sen silmäosuman kanssa :(
Las guerras no son para niños.
Pinski

ViestiKirjoittaja sakutin » 11 Elo 2011 17:20

Miksei nyt lauantaina ole peliä? :?

Mikäli peli-ilmoitusta ei ole niin ei ole peliäkään, syitä ei tarvitse kysellä eikä selitellä. Ei taida olla uusi asia foorumilla. -Tupedit.
"Rohkeus ei oo sitä ettei pelota, vaan että uskaltaa hypätä vaikka ei tiedä selviikö elossa..."
sakutin

Edellinen

Paluu Peli-ilmoitukset