Kotisivut kuntoon

Valvojat: JuuS0, Koponen, Leiska, Chaine-, Hulk, Stöne, viinu, Jokinen, Ganelon

Kotisivut kuntoon

ViestiKirjoittaja Thoni » 03 Maalis 2009 15:14

Hei,

Moni on varmasti miettinyt hiljaan mielessään RY:n kotisivuja? Rehellisesti, aika kökkö on. En halua moittia tai mollata sivujen tekijää, itse en osaisi edes tuollaista.

Mahdollisuus kuitenkin uusiin selkeällä päivitystenhallinnalla oleviin sivuihin on saatavilla.

Olisi mukava tietää kuka nykyisiä sivuja päivittää ja ylläpitää. Voisin häneen olla yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla. Kuluja tästä ei RY:lle tule ja sivuista saadaan kirjallinen sopimus / luovutustodistus, myös oikeuksista.

Nyt moni miettii, kuka tämä uusi naski kuka tulee panettelemaan heti kun foorumille rekisteröitynyt. Pahoittelen jos moisia mielikuvia ilmenee, samaan pussiin pelataan kuitenkin.

Lisäksi ideoita otetaan vastaan hyvän maun ja realistisuuden rajoissa.

Pelejä ja kesää odotellessa,

Toni
Thoni

ViestiKirjoittaja Stöne » 03 Maalis 2009 19:48

Kotisivut ovat olleet hieman jäissä tosiaan. Saimme vasta hiljattain tehtyä päätöksen ottaa virallinen domaini käyttöön ja samalla otetaan serveritilaa kotisivuja varten.

Kotisivuista vastaa tällä hetkellä Lekter, ota häneen yhteyttä jos on yhteistyöehdotuksia
Stöne

ViestiKirjoittaja Thoni » 03 Maalis 2009 20:09

Stöne kirjoitti:Kotisivut ovat olleet hieman jäissä tosiaan. Saimme vasta hiljattain tehtyä päätöksen ottaa virallinen domaini käyttöön ja samalla otetaan serveritilaa kotisivuja varten.

Kotisivuista vastaa tällä hetkellä Lekter, ota häneen yhteyttä jos on yhteistyöehdotuksia

Jes, näin teen.

Kiitos Stönelle infosta. Katsotaan mitä saadaan aikaiseksi, vai saadaanko mitään :)

Toni

E: Älkää heti lukkoon laittako, laitan tänne mahdollisia update -tietoja.
Thoni

Edistystä

ViestiKirjoittaja Thoni » 04 Maalis 2009 18:15

Terve taas,

Elikkä vastausta en ole "ylläpidolta" vielä saanut, jotta kelpaako apuni, mutta eihän tässä ole vielä aikaakaan kulunut.

Koodin kirjoittaa työkaverini joka sivuja tekee sivutyökseen, pientä korvausta vastaan, korvauksen minä hoidan omasta pussista. Luultavasti korvaukset maksetaan nestemäisenä paikallisessa pubissa ;)

Tosiaan, projekti käynnistyi meidän osalta tänään ja koodia kirjotellaan. Lähinnä keskitytään nyt sivuvaihtoehtoihin sekä sivujen rakenteeseen ja runkoon. Materiaalin lisääminen onkin se helpoin osuus, joka sitten viimeiseksi.

Toni
Thoni

ViestiKirjoittaja Stöne » 05 Maalis 2009 12:21

Ettette kauheasti menisi asioiden edelle niin heittäkääpä näytettä sivuista myös minulle päin sitten kun saatte jotain aikaan.
Stöne

ViestiKirjoittaja Thoni » 05 Maalis 2009 12:27

Stöne kirjoitti:Ettette kauheasti menisi asioiden edelle niin heittäkääpä näytettä sivuista myös minulle päin sitten kun saatte jotain aikaan.

Tottakai, en minä muuten tuohon osallistu muutakuin koodin tekoon. Saatte sitte itse raapia päänne puhki kelpaako vai eikö :P

Töissäkin sen verta vähemmän tekemistä, jotta ole oikeastaan parempaakaan tekemistä kuin mietiskellä moisia "ongelmia" kuin minulle ennestään tuntemattoman RY:n kotisivuja..

Toni
Thoni

ViestiKirjoittaja Thoni » 08 Maalis 2009 15:27

Hiljalleen edistytään, grafiikan luonti on vain melko hidasta.

Sivujen tekijä tekee töitä tosiaan muun työn ohella, joten mitään kahdeksan tunnin päivävauhtia ei todellakaan homma etene.

Kärsivällisyyttä.

Ylläpidolta tuli vastaus, että voivat ottaa koodin tarkasteluunsa kun se on valmis. Joten vaikka koodia ei ikinä julkaistaisi, ei olisi työ täysin turhaan tehtyä.

Toni
Thoni

ViestiKirjoittaja Thoni » 09 Maalis 2009 14:37

Noniin, ensimmäiset mallit on lähetetty, katsotaan mitä pojat on mieltä.

Toni
Thoni

ViestiKirjoittaja wonka » 09 Maalis 2009 16:54

Hieno homma tää kotisivujen''Kunnostus''! :roll:
High speed , Low drag...
wonka

ViestiKirjoittaja Leiska » 09 Maalis 2009 22:39

Kyllä, hieno homma että joku homman osaava viitsii nähdä vaivaa!
Leiska
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Thoni » 12 Maalis 2009 12:37

Noniin, paljastellaampa mahdollista ulkoasuvaihtoehtoa.

Haluan, vaadin tai otan jopa väkisin mielipiteitä sivuista. Etenkin kritiikki, mitä tekisitte toisin ja miksi.

Galleria on tulossa, uupuu tuosta kuvasta, lisäksi tuo on lähinnä vedos, josta lähdetään rakentamaan.

http://www.vitsaus.net/~vitsaus/lahtiairsoft.png

Toni

ps. Ja kiitos ei sivujen rakentamisesta kuulu minulle, vaan kollegalleni, joka vapaa-ajallaan noita vääntää todella pientä korvausta vastaan.
Thoni

ViestiKirjoittaja Stöne » 12 Maalis 2009 13:16

Tämä viimeisin vedos alkaa jo näyttääkkin joltain. Edellinen vedos minkä näin oli hieman ontto bannerin vasemmasta laidasta, tosin edelleen olisi tilaa jollekkin graafiselle elementille otsikon molemmilla puolilla.

Lisäksi sivuille tulisi liittää alue missä näkyy foorumin uusimmat ja aktiivisimmat viestiketjut.

Muuten todella tyylikäs ja hienosti toteutettu ulkoasu. Keep up the good work! :)
Stöne

ViestiKirjoittaja Thoni » 12 Maalis 2009 13:40

Stöne kirjoitti:Tämä viimeisin vedos alkaa jo näyttääkkin joltain. Edellinen vedos minkä näin oli hieman ontto bannerin vasemmasta laidasta, tosin edelleen olisi tilaa jollekkin graafiselle elementille otsikon molemmilla puolilla.

Lisäksi sivuille tulisi liittää alue missä näkyy foorumin uusimmat ja aktiivisimmat viestiketjut.

Muuten todella tyylikäs ja hienosti toteutettu ulkoasu. Keep up the good work! :)

Laitetaanpas korvan taakse nuo. :!:

Toni
Thoni

ViestiKirjoittaja Jonneh » 12 Maalis 2009 17:55

Hienoa saahaan kivat yhdistyksen sivut. samalla pieniä parannusehdotuksia.

Logo voisi olla hieman suurempi ja otsikko ehkäpä suoremmassa näyttäisi ainakin mun mielestä kivemmalta.
taustakuva on siinä ja siinä alkaako se pidemmän päälle käymään silmille ärsyttävästi, näyttäisikö kenties liukuväri paremmalta?

HUOM. Nämä ovat minun henkilökohtaiset mielipiteeni enkä väitä että osaisin itse tehdä yhtään sen parempia ja kivat ne ovat noinkin.
Jonneh

ViestiKirjoittaja Stöne » 12 Maalis 2009 18:04

Laitampa yhden sivun tästä näytille mitä itse olen ehdottanut suuntaa antavaksi malliksi omalle sivujen tekijällemme:

http://www.mr-dj.org/

Suora kopioiminen ei tietenkään ole suotavaa mutta tuosta voisi mielestäni ottaa mallia.
Stöne

Seuraava

Paluu Muu keskustelu